Інформація по темі "" | Публікації по тегу
07.06.21
719 0
Друкувати
Обране

Аптечка в медпункті: КЕКВ, облік та списання

Як правильно вести облік лікарських засобів та виробів медичного призначення, придбаних для медичного кабінету закладу освіти? За яким КЕКВ проводити їх закупівлю? На якому субрахунку обліковувати такі матеріальні цінності? Як правильно списати медикаменти та якими документами оформити? Відповіді на ці запитання — у нашому матеріалі.


У кожному закладі освіти, незалежно від його підпорядкування, типу і форми власності, має бути штатний медичний працівник. Це визначено новим Санітарним регламентом1, який набув чинності з 1 січня 2021 року.

1 Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, затверджений наказом МОЗ від 25.09.2020 р. № 2205.

При цьому організаційні питання медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти врегульовано Порядком № 312. Зазначений Порядок пропонує декілька варіантів організації медобслуговування учнів. Один із них — це відкриття медичного кабінету в закладі освіти. Детальніше про варіанти медобслуговування читайте у матеріалі «Медкабінет у закладі освіти: на яких умовах працює?» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2021, № 9).

2 Порядок здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти, затверджений постановою КМУ від 20.01.2021 р. № 31.

Майте на увазі: відповідальність за організацію медичного обслуговування учнів насамперед несе керівник відповідного закладу освіти. Тоді як безпосередньо наданням медичної допомоги учням закладу займається медичний працівник (медсестра).

Серед основних обов’язків такого працівника є:

• надання першої та невідкладної медичної допомоги у разі гострого захворювання або травми;

ведення обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення за місцем їх зберігання (медпункт);

• дотримання правил і термінів їх зберігання медикаментів. Лікарські засоби слід зберігати в спеціальних шафах. Медикаменти, що вимагають дотримання холодового режиму, повинні зберігатися в холодильниках;

• списання використаних лікарських засобів та виробів медичного призначення, а також тих, термін придатності яких минув;

• здійснення контролю за станом аптечки, розміщеної в інших приміщеннях (кабінетах) навчального закладу;

• забезпечення своєчасного поповнення аптечки.

Але, щоб уникнути плутанини у цих питаннях, варто чітко прописати обов’язки та повноваження медпрацівника в його посадовій інструкції.

Що повинно бути в медпункті

Медичний кабінет закладу освіти повинен бути укомплектований лікарськими засобами, медичними виробами та іншими матеріалами для надання медичної допомоги учням. У зв’язку з цим нещодавно МОЗ оновило Примірний перелік3 таких лікарських засобів та виробів. До цього переліку потрапило 33 найменування, серед них 26 позицій виробів медичного призначення та 7 лікарських засобів.

3 Примірний перелік медичних виробів, лікарських засобів та інших матеріалів, які повинні бути у складі медичної укладки для надання медичної допомоги у медичному пункті закладів загальної середньої освіти, затверджений наказом МОЗ від 06.04.2021 р. № 637.

Та сама назва цього документа говорить сама за себе. Вочевидь, такий перелік не є вичерпним. Відповідно заклади освіти можуть придбавати не лише лікарські засоби та медвироби, наведені в Примірному переліку, але й інші. А тому список аптечки медпункту може бути значно більшим.

ВАЖЛИВО!

Поповнення аптечки медикаментами для надання медичної допомоги учням — прямий обов’язок медсестри

Чим доповнити склад аптечки — це питання заклад освіти вирішує самостійно. Для цього медпрацівник надає свої пропозиції директору закладу. До речі, радимо якомога швидше взяти до уваги та виконати вимоги постанови № 31 та Примірного переліку, оскільки наразі ці документи вже є чинними.

З огляду на це, у закладі освіти повинні бути в наявності, зокрема, розпорядчі документи (наказ директора), якими:

• затверджено перелік лікарських засобів для укомплектовування аптечки. Цим документом також має бути визначено місце зберігання аптечки, а також порядок її використання та періодичність контролю за вмістом аптечки;

• призначено працівника, відповідального за медичне обслуговування учнів та вирішення організаційних «аптечних» питань. Саме він відповідатиме за придбання аптечки, її комплектацію та зберігання, а також за використання препаратів з аптечки.

Для наочності наведемо в таблиці нижче лікарські засоби та вироби медичного призначення, які мають бути в медпункті закладу освіти. Тож радимо порівняти склад аптечки свого медпункту та придбати те, чого бракує.

Медичні вироби та лікарські засоби, які мають бути в шкільному медпункті

№ з/п

Найменування виробів медичного призначення та лікарських засобів

Кількість

МЕДИЧНІ ВИРОБИ

1

Футляр або сумка-укладка (саквояж) для зберігання, транспортування медичних виробів

1 шт.

2

Рукавички оглядові нітрилові нестерильні (різних розмірів)

10 шт.

3

Шприц ін’єкційний одноразового використання 2 мл з голкою

5 шт.

4

Шприц ін’єкційний одноразового використання 5 мл з голкою

5 шт.

5

Шприц ін’єкційний одноразового використання 20 мл з голкою

5 шт.

6

Катетер внутрішньовенний різних розмірів (16G — 22G)

2 шт. кожного розміру

7

Джгут венозний

1 шт.

8

Маска-клапан для штучної вентиляції легень

2 шт.

9

Механічний виріб для зупинки кровотечі (турнікет типу CAT або типу SWAT)

2 шт.

10

Серветка спиртова

20 шт.

11

Система для переливання інфузійних розчинів

2 шт.

12

Пластир для фіксації катетера внутрішньовенного

3 шт.

13

Лейкопластир на нетканій основі завдовжки 3 — 5 м, завширшки 2 — 3 см

1 шт.

14

Шина на кінцівку для надання першої допомоги

2 шт.

15

Бинт еластичний нестерильний, завширшки 8 — 15 см, завдовжки 2 — 3 метри

2 шт.

16

Лейкопластир гіпоалергенний, завширшки не менше 2,5 см, завдовжки від 5 м

1 шт.

17

Лейкопластир бактерицидний розміром не менше 1,9 х 7,0 см

20 шт.

18

Серветка марлева стерильна розміром не менше 10 х 15 см

10 шт.

19

Бинт марлевий нестерильний завширшки не менше 10 см, завдовжки від 5 м

5 шт.

20

Дезінфекційний засіб для обробки рук і шкіри 100 мл

1 шт.

21

Термометр (для вимірювання температури тіла), в тому числі цифровий або інфрачервоний

2 шт.

22

Тонометр з малими, середніми і великими манжетами

1 шт.

23

Пульсоксиметр портативний

1 шт.

24

Ножиці медичні тактичні

1 шт.

25

Пінцет анатомічний

1 шт.

26

Стетофонендоскоп

1 шт.

ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ

27

Sodium chloride (натрію хлорид), розчин для інфузій 9 мг/мл, 400 мл або 500 мл у полімерних контейнерах (пакетах) або полімерних флаконах (пляшках)

2 шт.

28

Salbutamol (сальбутамол), інгаляція під тиском, або аерозоль для інгаляцій, дозований, 100 мкг/доза по 200 доз у контейнерах або у балонах

1 шт.

29

Glucose (глюкоза), розчин для ін’єкцій 0,4 г/мл по 10 мл або по 20 мл в ампулах

5 амп.

30

Diphenhydramine (дифенгідрамін), розчин для ін’єкцій, 10 мг/мл по 1 мл в ампулах

10 амп.

31

Epinephrine (епінефрин), розчин для ін’єкцій, 1,8 мг/мл або 1,82 мг/мл, або 1,0 мг/мл по 1 мл в ампулах

10 амп.

32

Chlorhexidine (хлоргексидину біглюконат), розчин для зовнішнього застосування 0,05 % по 50 мл або 100 мл, або по 200 мл у флаконах, контейнерах

1 шт.

33

Povidone-iodine (повідон-йоду), розчин для зовнішнього застосування (нашкірний) 100 мг/мл (10 %), по 30 мл або по 50 мл, або по 100 мл у флаконах

1 шт.

Аптечки — не лише в медпункті

Чинні нормативно-правові акти передбачають обов’язкову наявність медичної аптечки у всіх навчальних приміщеннях (кабінетах), де існує підвищений ризик травматизації учнів або завдання іншої шкоди їх здоров’ю.

Така вимога стосується:

• кабінетів природничо-математичних дисциплін (географії, математики, біології, фізики, хімії);

місць спортивних занять (спортзалів);

шкільних майстерень.

Майте на увазі: переліки лікарських засобів та виробів медпризначення, які повинні бути у зазначених приміщеннях закладу освіти, є орієнтовними. Тобто в разі потреби склад аптечки відповідного кабінету може бути доповнено іншими засобами, виробами.

Але в будь-якому разі питання комплектування аптечки вирішуйте та погоджуйте з працівником медпункту навчального закладу.

До речі, до обов’язків такого працівника варто додати ще один пункт — здійснення контролю за станом аптечок, розміщених в інших приміщеннях (кабінетах) навчального закладу. А ось безпосередньо відповідальність за наявність медикаментів, перев’язувальних засобів, а також за належним станом аптечки слід покласти на вчителів, закріплених за конкретними навчальними приміщеннями (наприклад, завідувача майстерні).

Взагалі в медпункті та в аптечках кабінетів є багато спільних найменувань лікарських засобів та виробів медпризначення. Ми порівняли, які медичні вироби та засоби повинні бути в медпункті, спортзалах, майстернях та кабінетах математично-природничих дисциплін. А для зручності та наочності навели цю інформацію у таблиці у статті «Лікарські засоби та медичні вироби, які повинні бути в медпункті та аптечках приміщень закладів освіти »цього номера журналу.

Обираємо КЕКВ

Традиційно, при виборі КЕКВ керуємось нашим основнім помічником — Інструкцією № 333.Але цим документом передбачено відразу декілька варіантів застосування КЕКВ при плануванні видатків на придбання медикаментів.

Які установи та за якими КЕКВ можуть здійснювати видатки на придбання лікарських засобів і медичних виробів, допоможе розібратися таблиця нижче.

КЕКВ при здійсненні видатків на придбання лікарських засобів та медичних виробів

КЕКВ

Які видатки здійснюють

Які установи можуть застосовувати

2210

«Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»

На придбання:

• аптечок та їх поповнення (у тому числі дорожніх);

• лікарських засобів;

• виробів медичного призначення

Бюджетні установи, які не мають медичного кабінету чи пункту, та медичні навчальні заклади для використання у навчальному процесі

(п. 4. п.п. 2.2.1 Інструкції № 333)

2220

«Медикаменти та перев’язувальні матеріали»

На придбання:

• лікарських засобів (лікарських препаратів, ліків, медикаментів);

• виробів медичного призначення (інструментів, пристроїв, приладдя, матеріалів та інших виробів, зокрема термометрів, діагностичних тестів, перев’язувальних матеріалів, ланцетів, пінцетів, голок, шприців тощо, які не беруться на облік як ОЗ)

Бюджетні установи, які мають медичний кабінет чи пункт

(п. 1 п.п. 2.2.2 Інструкції № 333)

Таким чином, якщо у вашому навчальному закладі є медкабінет (медпункт), можете впевнено планувати і здійснювати всі видатки на придбання будь-яких лікарських засобів та виробів медичного призначення за КЕКВ 2220. Також за цим кодом проводимо придбання інструментів, пристроїв, приладдя та інших виробів медичного призначення, які не підлягають зарахуванню до складу ОЗ та МНМА.

До речі, за КЕКВ 2220 навчальні заклади можуть здійснювати видатки на придбання засобів індивідуального захисту (маски, рукавички для працівників закладу), дезінфекційних засобів.

А от установи, які не мають медичних кабінетів (медпунктів), повинні планувати та здійснювати такі видатки за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Саме за цим кодом вони проводять видатки на придбання аптечок та їх поповнення.

Облік медикаментів у медпункті

Як уже зазначалось, ведення обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення належить до обов’язків медпрацівника. Тож саме медсестрі доведеться приймати та обліковувати медикаменти, які надходять до медпункту. До того ж саме вона має подбати про їх належне зберігання.

Цілком зрозуміло, що медсестра є МВО4. А тому з нею обов’язково потрібно укласти договір про повну матеріальну відповідальність.

4 МВО — матеріально відповідальна особа.

Із цим усе зрозуміло. А от порядок обліку медикаментів у закладах та установа, діяльність яких не пов’язана зі охороною здоров’я, викликає чимало запитань. А саме: якими нормативними документами слід керуватися цим закладам у питаннях обліку медикаментів? Та які первинні документи, облікові регістри при цьому застосовувати?

Ці запитання цілком закономірні. Адже чинні нормативно-правові акти, які визначають порядок ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів, поширюються виключно на заклади охорони здоров’я. Маємо на увазі добре відомі Методрекомендації № 6355. Відповідно решта установ залишились сам на сам зі своїми запитаннями.

5 Методичні рекомендації ведення обліку лікарських засобів та медичних виробів у закладах охорони здоров’я, затверджені наказом МОЗ від 09.09.2014 р. № 635.

Але не хвилюйтесь, відповіді на ці запитання є. І зараз ми їх розберемо.

Вважаємо, що для обліку медикаментів у медпунктах (медкабінетах) закладів освіти не варто орієнтуватися виключно на Методрекомендації № 635. Адже цей документ містить вимоги щодо обліку лікарських засобів та виробів медпризначення виходячи із специфіки діяльності закладів охорони здоров’я. Тоді як у медпунктах закладів освіти фактично відсутні операції з переміщення медикаментів між підрозділами закладу освіти. Тут застосовується спрощена система руху та обліку медикаментів. Тому вважаємо за доцільне використовувати лише окремі положення Методрекомендацій № 635 (наприклад, вимоги щодо обліку, зберігання, використання).

Отже, як оформлювати надходження та рух медикаментів в медпункті, вирішувати тільки вам. Але пам’ятайте, що медикаменти є різновидом запасів. Відтак оформлення операцій із медикаментами, їх списання та відображення в обліку слід здійснювати відповідно до вимог НП(С)БО 123 та Методрекомендацій № 116.

6 Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджені наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11.

Пропонуємо застосовувати для обліку надходження, руху та вибуття медикаментів такі форми докуметів:

Книга обліку лікарських засобів і медичних виробів. У ній медсестра веде облік всіх медикаментів, що находять та використовуються в медпункті для медичного обслуговування.

Такий облік доцільно вести за кожним найменуванням лікарського засобу та медичного виробу із зазначенням дозування, форми випуску, інформації про упаковку, а також виробника, кількості, ціни і загальної суми. За орієнтир можна взяти форму Книги складського обліку лікарських засобів і медичних виробів, наведену у додатку 1 до Методрекомендацій № 635;

Звіт про використані лікарські засоби та медичні вироби. Тут медсестра має відображати зведену інформацію про надходження, використання та залишки медикаментів у медичному кабінеті (медпункті). Оформлювати такий звіт потрібно за підсумками кожного звітного місяця;

Акт списання запасів. Цим документом слід оформлювати списання фактично використаних медикаментів, а також неякісних лікарських засобів (термін придатності яких минув), які підлягають вилученню з аптечки.

Списання медикаментів має проводити створена за наказом директора закладу освіти комісія зі списання товарно-матеріальних цінностей. На підставі звіту про використані лікарські засоби та медичні вироби за підсумками кожного звітного місяця комісія складає акт списання. У ньому потрібно зазначити найменування, кількість і вартість використаних медикаментів. Акт слід оформити у двох примірниках: один — передають до бухгалтерської служби закладу освіти, а другий — залишають у МВО (медсестри).

Для списання медикаментів цілком підходить форма, наведена у додатку до Методрекомендацій № 11. Або ж як варіант можна розробити і затвердити власну форму акта списання.

У будь-якому разі порядок документування операцій з медикаментами необхідно визначити у внутрішньому розпорядчому документі про організацію бухобліку. Зокрема, це доцільно прописати окремим пунктом у наказі про організацію бухобліку7 вашого закладу. І не забудьте навести форми відповідних документів у додатках до цього розпорядчого документа.

7 Завантажити такий наказ можна за посиланням: buhgalter.com.ua/articles/partnerski-publikatsiyi/nakazi-pro-oblikovu-politiku-ta-organizatsiyu-buhobliku/.

Що робити з неякісними ліками

Може статись так, що медсестра під час «ревізії» аптечки виявить лікарські засоби з вичерпаним терміном придатності. Що робити з такими медикаментами? Розглянемо порядок дій покроково. Головне — пам’ятайте: позбутись зіпсованих медикаментів як звичайних відходів не можна.Розглянемо, як необхідно діяти у цьому випадку.

Виявлення неякісних ліків

Зазвичай виявляють неякісні ліки під час проведення інвентаризації. Разом з тим не виключено, що такі медикаменти медсестра виявить у процесі використання (зберігання).

Утім, аби запобігти цьому, працівник медпункту має щонайменше раз на місяць перевіряти стан, умови зберігання та терміни придатності наявних в медпункті (медкабінеті) лікарських засобів та виробів медпризначення.

Також не завадить проводити таку перевірку медикаментів і в інших приміщеннях (кабінетах) закладу освіти, де розміщені аптечки.

Звісно, цей обов’язок медсестри повинен бути не словах, а чітко прописаний у її посадовій інструкції.

Виявлені під час перевірки лікарські засоби, які не підлягають подальшому використання, слід неодмінно вилучити з аптечки.

Передусім це стосується таких медикаментів, як:

• лікарські засоби, щодо яких закінчився термін придатності (на підставі даних, зазначених на упаковці виробника відповідного лікарського засобу);

• лікарські засоби, якість яких не відповідає вимогам нормативних документів, лікарські засоби, які зазнали механічного, хімічного, фізичного, біологічного або іншого впливу, що унеможливлює їх подальше використання.

Вилучення з обігу

Наразі основні вимоги щодо поводження з лікарськими засобами, що не підлягають подальшому використанню, визначено Правилами № 2428.

8 Правила утилізації та знищення лікарських засобів, затверджені наказом МОЗ від 25.04.2015 р. № 242.

Як передбачено зазначеними Правилами, неякісні ліки вилучають з обігу, а факт їх наявності фіксують в Акті про наявність лікарських засобів, що не підлягають подальшому використанню. Форму цього Акта наведено в додатку 1 до Правил № 242.

Запам’ятайте: подовжувати термін придатності лікарських засобів з будь-яких підстав заборонено (п. 2 розд. ІІ Правил № 242).

Передача на утилізацію

Лікарські засоби, які не підлягають подальшому використанню, набувають статусу «відходів». Їх необхідно передати безпосередньо для утилізації або знешкодження суб’єктам господарювання9, які мають відповідні ліцензії на провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами. Або ж як варіант — передати постачальнику медикаментів, якщо це передбачено відповідними договірними умовами. Передачу неякісних ліків оформлюють відповідним актом передачі.

9 Інформацію щодо переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами можна отримати на сайті Міністерства екології та природних ресурсів (mepr.gov.ua/news/31522.html).

Списання з балансу

Після того як наявність неякісних медикаментів зафіксовано у відповідному акті, а комісією оформлено акт списання запасів, бухгалтер має всі підстави для списання їх з балансу.

Але, як бачите, шлях вилучення та знищення неякісних медикаментів досить складний. Тому наполегливо не радимо допускати такі випадки у діяльності вашого закладу.

Бухгалтерський облік медикаментів

Медикаменти та вироби медпризначення, придбані для медпункту (медкабінету) закладу освіти, слід обліковувати у складі запасів.

Зокрема, для обліку таких цінностей призначено субрахунок 1512 «Медикаменти та перев’язувальні засоби». Саме на цьому субрахунку слід вести облік медикаментів, компонентів, бактерицидних препаратів, дезинфікуючих засобів, сироватки, вакцин, крові, плівки для рентгенівських знімків, матеріалів для проведення аналізів і перев’язувальних засобів, дрібного медичного інвентарю (термометри, ланцети, пінцети, голки тощо).

Тож заклади освіти, у кошторисах яких передбачено видатки за КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали», обліковують медикаменти на субрахунку 1512.

При списанні медикаментів діємо за загальним правилом. Лікарські засоби та вироби медичного призначення списуємо на видатки лише після їх фактичного використання (витрачання), а не в момент видачі. Вартість використаних медикаментів відносимо на матеріальні витрати за дебетом субрахунку 8013.

При цьому списання використаних медикаментів бухгалтер здійснює залежно від обраного методу оцінки вибуття запасів.

Це може бути один з таких методів:

• ідентифікованої собівартості відповідної одиниці запасів;

• середньозваженої собівартості;

• собівартості перших за часом надходження запасів (ФІФО).

Обраний метод списання запасів (у тому числі й медикаментів) має бути зафіксовано в наказі про облікову політику закладу освіти. Здебільшого для списання медикаментів застосовують метод середньозваженої собівартості.

Цей метод передбачає оцінку щодо кожної одиниці запасів шляхом діленням сумарної вартості залишку запасів на початок місяця і вартості одержаних протягом місяця на сумарну їх кількість на початок звітного місяця та одержаних у звітному місяці запасів.

Зазначимо, що серед переваг цього методу — простота та зручність у застосуванні при оцінці вибуття великої кількості запасів різної номенклатури. Дає змогу урівноважити цінові коливання протягом звітного періоду

Медикаменти — це запаси. Тож списуємо їх, як і будь-які інші запаси, на підставі акта списання запасів. Нічого вигадувати тут не треба.

Приклад. Для поповнення медичної аптечки заклад освіти придбав вироби медичного призначення та лікарські засоби на загальну вартість 1250 грн.

За підсумками звітного місяця медсестра надала до бухгалтерії звіт про використані медикаменти на загальну суму 830 грн. Також при перевірці термінів використання лікарських засобів та виробів медичного призначення було виявлено засоби з вичерпаним терміном придатності. Ці медикаменти було вилучено з обігу та передано на утилізацію. На підтвердження цього складено Акт про наявність лікарських засобів, що не підлягають подальшому використанню. Вартість таких медикаментів становить 125 грн.

На підставі наданих медпраціником документів комісія закладу освіти склала акт списання запасів на загальну суму 955 грн (830 + 125).

№ з/п

Зміст господарської операції

Кореспонденція субрахунків

Сума, грн

№ м/о

дебет

кредит

1

Отримано фінансування на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення

2313

7011

1250

2

2

Оприбутковано лікарські засоби та вироби медичного призначення, придбані для поповнення аптечки медпункту

1512

6211

1250

6

3

Перераховано кошти постачальнику медикаментів

6211

2313

1250

2, 6

4

Списано використані медикаменти та неякісні лікарські засоби (на підставі звіту про використані медикаменти та акта списання)

8013

1512

955

13

ВИСНОВКИ

• Медсестра є МВО. З нею обов’язково укладають договір про повну матеріальну відповідальність.

• Видатки на лікарські засоби та вироби медичного призначення для медичного кабінету навчальний заклад здійснює за КЕКВ 2220. Також за цим КЕКВ заклад придбаває засоби індивідуального захисту (маски, рукавички для працівників закладу), дезінфекційні засоби.

• Для документування операцій з медикаментами доцільно застосовувати форми, затверджені внутрішнім розпорядчим документом. Наприклад: книга обліку лікарських засобів і медичних виробів, звіт про використані лікарські засоби та медичні вироби.

• У бухобліку медикаменти обліковуємо на субрахунку 1512.

• Медикаменти списуємо на видатки після їх фактичного використання (витрачання).

• Лікарські засоби, термін придатності яких минув, підлягають вилученню з аптечки медпункту.

Матвєєва Вікторія

Бюджетна бухгалтерія, червень, 2021/№ 21

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.