Інформація по темі "" | Публікації по тегу
15.02.22
8599 0
Друкувати
Обране

Ремонт техніки: як оформити?

Як оформити передачу в ремонт комп'ютерної техніки та оргтехніки, а потім її повернення з ремонту?

Загальні правила

Будь-яка техніка (у т. ч. комп’ютерна та оргтехніка) не може похвалитися необмеженим експлуатаційним ресурсом. Особливо при інтенсивному використанні. Тому її періодичне обслуговування та ремонт є цілком стандартною процедурою. Здійснюється ремонт з метою налагодження, усунення дефектів, поломок та виправлення різноманітних пошкоджень. Тобто для забезпечення подальшого функціонування такої техніки.

Господарська операція під назвою «ремонт техніки», як і будь-які інші операції, потребує документального оформлення. І йдеться не тільки про договір із суб’єктом господарювання на проведення ремонтних робіт та акт виконаних робіт (наданих послуг).

Операцію можна поділити на декілька кроків, кожний з яких слід належним чином задокументувати. Зокрема, серед них:

1) встановлення факту поломки техніки (підстава — доповідна (службова) записка);

2) визначення причин поломки та можливості її усунення (підстава — висновок про технічний стан техніки та дефектний акт);

3) прийняття рішення щодо проведення ремонту (підстава — наказ керівника установи);

4) передача техніки в ремонт (підстава — Акт передачі на ремонт, реконструкцію та модернізацію ОЗ);

5) повернення техніки з ремонту (підстава — Акт прийняття відремонтованих, реконструйованих та модернізованих ОЗ).

Покроковий алгоритм дій

Встановлення факту поломки техніки.

Про встановлений факт поломки слід повідомити керівника установи за допомогою доповідної (службової) записки. Форма останньої довільна. У ролі «доповідача» може бути як працівник, який обслуговує таку техніку, так і працівник, який використовує цю техніку в роботі.

Визначення причин поломки техніки та можливості її усунення. Щоб прийняти рішення щодо проведення ремонту, керівник установи має ознайомитися із даними про фактичний стан несправної техніки. Розглядає та встановлює такі факти комісія, утворена за наказом керівника установи. Останню можна створити окремо для відповідного випадку або заздалегідь покласти такі обов’язки на постійно діючу комісію зі списання майна.

Саме комісія має:

Ексклюзивний матеріал для передплатників сайту
    Платне користування сайту передбачає:
  • доступ до новин, статтей, довідників
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами
70
грн/
місяць
Вже сплатили? Увійти
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплати праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Журнал «Бюджетна бухгалтерія»



Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі