Інформація по темі "" | Публікації по тегу
10.07.20
1137 0
Друкувати
Обране

В Україні легалізували зали ігрових автоматів і казино

Рада прийняла закон про легалізацію ігрових автоматів і казино. Де і як будуть працювати казино, зали ігрових автоматів і букмекерські пункти


Закон про легалізацію грального бізнесу в Україні

Нещодавно уряд розробив і випустив законопроект, який охоплює сферу діяльності наземних казино, букмекерських контор, онлайн казино, а також процедуру випуску та проведення лотерей. Законопроект під номером 2285-д, який повністю легалізує ігрову діяльність Верховна Рада підтримала у другому читанні. Всього за цей законопроект проголосували 248 депутатів.

До азартних ігор парламент відніс канали

  • карточні ігри;
  • гри в кості;
  • ставки на спорт;
  • гри в слоти.

Розглядаючи цей законопроект більш детально можна помітити, що в ньому були передбачені всі важливі моменти. В оновлену версію закону були внесені корективи тому його підтримала більшість депутатів.

Де можна розміщувати гральні зали?

До внесення правок в законопроекті містилася інформація про те, що розміщувати казино можна буде тільки в готелях з 5 зірками. При цьому номерний фонд повинен перевищувати показник в 150 номерів (для столиці). Для інших населених пунктів кількість номерів у готелі повинні бути не менше 100.

В оновленому законопроекті список місць, де можна розміщувати наземні ігрові зали було розширено. У новий список увійшли:

1. Території заміських комплексів із загальною площею не менше 10 тисяч квадратних метрів. Згідно із законодавством вони обов'язково повинні складатися з декількох будівель. При цьому одним будинком повинен бути п'ятизірковий готель.

2. Спеціальні територіальні ігрові зони.

Створенням спеціальних ігрових зон буде займатися безпосередньо Кабмін. Згідно зі встановленими правилами їх будуть розміщувати за межами або всередині населених пунктів. Ігрові зони, які розташовані в межах населених пунктів обов'язково повинні перебувати за межами житлових районів. На сьогоднішній день по всій території України уряд планує передбачити 5 ігрових зон. Якщо все піде за планом, то з часом список можуть розширити.

Зали з ігровими автоматами можна розміщувати в готелях з 3, 4 або 5 зірками. Максимальна кількість номерів для Києва має становити не менше 50. Для інших населених пунктів передбачено наявність 25 номерів. Щоб діяльність була легальною керівникам готелів необхідно отримати ліцензію. Відповідні органи видають ліцензію на 250 автоматів, але розміщувати в одному залі дозволяється не більше 50 гральних пристроїв.

У законі також прописані правила роботи для букмекерських контор. Їх діяльність дозволяється не тільки в інтернеті, але і в наземних пунктах. Однак, букмекерські контори також повинні розміщуватися в 3, 4 і 5-зіркових готелях або на іподромі. При цьому робити ставки дозволяється тільки на реальні події.

Правила відкриття казино на території України

Щоб відкрити власну казино в дозволених зонах необхідно подати заявку до відповідних органів і отримати ліцензію. Для інвесторів, які планують організувати власний проект передбачені пільги. Якщо інвестор плануєте вкласти свої кошти в проект, який виходить за встановлені рамки, то в цьому випадку Кабмін готовий буде запропонувати індивідуальні умови. Для початку процедури розгляду інвестор повинен підготувати план розвитку і подати необхідні документи в Кабмін. Після цього необхідно очікувати розгляду заявки. Терміни розгляду в законопроекті не вказуються.

Якщо інвестор планує звести окремий готельний комплекс на 200 номерів, то у нього автоматично з'являється право розміщення казино на своїй території. В цьому випадку проблем з отриманням ліцензії не виникне. Замість звичайної ліцензії уряд передбачив інвестиційну ліцензію. Платити за отримання дозвільного документа інвесторам не буде потрібно. Діючі дозвіл діятиме впродовж 10 років.

Щоб отримати схвалення необхідно буде розробити і надати інвестиційний проект. Фахівці стверджують, що в тексті законопроекту відсутня інформація про мінімальну суму коштів, яку повинен вкласти інвестор. Окремі вимоги стосуються тільки розміщення грального обладнання. Для гри стандарту повинні відповідати всім міжнародним стандартам.

Вимоги до відвідувачів казино

Вік гравців був підвищений з 18 до 21 року. Також в законопроекті були передбачені окремі вимоги до гравців і їх ідентифікації. Якщо власник казино порушує встановлені вимоги, то в цьому випадку будуть накладатися фінансові санкції. Фахівці повідомляють, що організаторами гральних залів не можуть виступати представники країни-окупанта.

Вхід в гральні заклади дозволяється тільки за паспортом. На вході повинен стояти співробітник казино, який буде займатися перевіркою документів, що підтверджують особу. Діючі ігрові автомати Україна, зали будуть постійно перевірятися відповідними органами. При виявленні в казино осіб, яким ще не виповнилося 21 рік на заклад накладаються штрафи. При повторних порушеннях відповідні органи можуть припинити дію ліцензії.

Якщо гравець стає залежним і його дії обтяжують матеріальне становище близьких, то в цьому випадку його можуть обмежити в відвідуванні гральних клубів. Отримана інформація буде контролюватися відповідними органами. Залежно від ситуації, що склалася термін заборони на відвідування казино може становити від 6 місяців до 3-х років. У гравця буде право оскаржити заборону на відвідування казино в суді.

Уповноважені органи також можуть обмежити гравця на термін до 6 місяців за заявою близьких. Причинами введення обмежувальних заходів можуть послужити наступні фактори:

1. Гравець ставить свою сім'ю в скрутне фінансове становище, так як витрати на гру значно перевищують доходи.

2. Несплата аліментів на протязі 3-х місяців.

3. Наявність боргів на суму, яка перевищує 100 прожиткових мінімумів.

4. Гравець або члени його сім'ї є одержувачами субсидій від держави.

Членам сім'ї досить просто скласти заяву за встановленою формою і відповідні органи введуть обмеження проти гравця. Список причин, через які вводять обмеження може розширюватися.

Які заборони передбачені в законі?

У законодавстві також передбачені заборони. Урядовий документ забороняє онлайн-покер. Тепер покер на гроші буде можливим тільки в ігрових залах. Порядок проведення турнірів зі спортивного покеру визначатиме безпосередньо профільне міністерство. Однак, на даний момент механізми його проведення ще не розглядалися.

Крім цього, уряд забороняє різні відеолотерейние термінали та інші пристрої, які працюють за принципом генератора випадкових чисел. Прийнятий законопроект також буде вносити зміни в рекламну діяльність. Він передбачає заборону на зовнішню рекламу, яка рекламує казино. Уряд дозволяє тільки розміщення вивісок на вході в ігровий зал.

Процес регулювання ринку азартних ігор

Для регулювання ринку фахівці передбачили зручну систему онлайн-моніторингу. З її допомогою в подальшому буде здійснюватися державний контроль за діяльністю організаторів ігрових клубів. Всі необхідні дані система буде отримувати з обладнання власників казино. Елементи будуть підключатися до загальної системи по різних каналах зв'язку.

Крім цього, в найближчому майбутньому уряд планує створити спеціальну комісію, яка буде займатися регулюванням ринку азартних послуг. До складу комісії входитиме голова, а також 5 помічників. Комісія буде виконувати наступні завдання:

  • видавати ліцензії;
  • проводити моніторинг ігрових клубів;
  • контролювати діяльність всіх учасників ринку.

У документі є інформація про те, що комісія почне свою діяльність не відразу. Її відкриття планується тільки через 2,5 року. Фахівці стверджують, що до введення системи онлайн-моніторингу вартість ліцензії для різних закладів буде в 3 рази більше.

Штрафи за порушення законодавства в ігровому бізнесі

В уряді також визначилися зі штрафами, які будуть накладати за порушення встановлених норм. Якщо в ігровий клуб допустять гравців, які не досягли 21 року, то при виявлення порушення організатору можуть виписати штраф. Його розмір на сьогоднішній день становить 2 361 500 грн. Багато депутатів впевнені, що це значна сума, яка стане обмежуючим фактором для багатьох власників казино.

Якщо ставка була зроблена через обладнання, на яке відсутні дозвільні документи, то розмір штрафу складе 4 723 000 грн.

За проведення букмекерської діяльності без наявності дозвільних документів спеціалізовані органи можуть виписати штраф, розмір якого становить 755 680 грн.

Передбачувані доходи держави від легалізації грального бізнесу

Автори концепції по легалізації ігрової діяльності планують отримувати доходи від 150 до 200 млн. Доларів щорічно. У цю суму входить плата за отримання ліцензії, а також податки. У прийнятому законопроекті відсутня інформація про податки. Розмір податків буде визначатися окремим документом.

Без яких складових закон не буде працювати

Після прийняття законопроекту багато експертів почали уважно вивчати документ. Багато фахівців сходяться на думці, що закон не буде працювати без таких складових:

1. Чіткого розподілу лотереї. Якщо не буде чіткого розподілу за категоріями, то організатори з юридичної сторони зможуть підлаштувати букмекінг і слоти під участь в лотереї. Світова практика доводить, що законодавство обов'язково має враховувати і детально описувати всі види гри. Уряду потрібно чітко структурувати наявні азартні розваги і внести правки.

2. Прозорого податкового кодексу з чіткими ставками. Професіонали рекомендують визначити чіткі фіксовані ставки на період запуску системи. Завдяки цьому можна забезпечити стабільність і непередбачуваність регулювання з боку закону. Чіткі правила допоможуть залучити зацікавлених інвесторів.

3. Системи підзаконних актів, які визначатимуть процедуру сертифікації грального устаткування.

4. Регулятора з вузькими повноваженнями. Регуляторам не можна давати багато повноважень, так як в цьому випадку галузь швидко зануриться в корупцію. Це в свою чергу негативно позначиться на думці людей про легалізацію грального бізнесу в Україні. На даний момент уряд вирішив віддати всі повноваження з управління Міністерству фінансів. Альтернативою в найближчому майбутньому зможе стати окремий орган.

5. Системи заохочення для іноземних інвесторів. Якщо інвестори побачать вигідну перспективу, то в цьому випадку можна швидко розвинути галузь і зробити її структурованим цивілізованим ринком. Заохочення повинні стосуватися інвесторів, які планують розвивати інфраструктуру і вкладати великі гроші в розвиток грального бізнесу.

6. Прозорості та відкритості. Закон повинен передбачати чітку систематизацію інформації, яку надають гральні зали. Вся необхідна інформація в подальшому повинна пред'являтися на першу вимогу.

Держава пішла на зустріч гральному бізнесу і зробило перші кроки. Однак, держава не повинна зупинятися на досягнутому. Парламент повинен переглянути всі пункти нового закону і врахувати рекомендації експертів.

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн