Інформація по темі "" | Публікації по тегу
14.02.21
655 0
Друкувати
Обране

Як залучити більше онлайн-клієнтів (і утримати їх)

 

Фото Austin Distel для Unsplash 

Ви виконали важку роботу: придумали відмінну бізнес-ідею, розрахували витрати і створили гарний сайт. Здається, що все на місці – але що ж далі?

Наявність потужної присутності в Інтернеті має вирішальне значення, якщо ви хочете почати свій бізнес, незалежно від того чи продаєте ви цифровий продукт або маєте звичайний вуличний магазин. 

На щастя, це набагато простіше, ніж здається: є багато методів, які можна використовувати для збільшення інтернет-трафіку практично миттєво, але які з них найбільш ефективні? 

Ми розглянемо найкращі методи у цій статті. 

Удоскональте свій контент-маркетинг 

Назва може здатися модною, але цей процес старий як світ. Контент-маркетинг — це просто використання правильного контенту, щоб представити вашу компанію в кращому світлі. 

Якщо копнути глибше, хороший контент-маркетинг здатний привернути увагу клієнтів і переконати їх, що ваш бренд — це саме те, що вони шукали. 

Хороша новина полягає в тому, що ви можете багато чого зробити самі. Зрештою, ви ж експерт; ви знаєте все про свій продукт — головне, щоб ваші клієнти знали. Це може бути звичайний блог (назви блогів дуже легко придумати; є навіть генератор заголовків, який може вам допомогти), інформаційна розсилка або просто потужний контент веб-сайту. 

Як тільки це буде зроблено, вам стане набагато простіше залучати потенційних клієнтів. Це також відмінний спосіб налагодити спілкування, оскільки більше людей побачать вашу роботу і, можливо, запропонують працювати з вами або навіть у вас інвестують. 

Проте, іноді ви можете потрапити в буферну зону і вам доведеться найняти професійного копірайтера. 

У той час як найкращі з них беруть велику плату, є кілька відмінних веб-сайтів, які можуть вам допомогти знайти кілька варіантів, як-от Upwork і Guru. Просто не забудьте перевірити їх попередній досвід і рекомендації, як і з будь-яким іншим співробітником або підрядником.

Роздавайте подарунки

Немає нічого кращого, ніж отримати щось безкоштовно; Людині властиво відчувати легкий трепет щоразу, коли це відбувається. 

Успішні компанії знають це, тому ви часто можете бачити онлайн-акції, в яких роздають зразки продуктів, щоб залучити клієнтів до їх бренду. 

Хоча спершу все може виглядати інакше, погляньте на те, що може зробити ваш бізнес: існують буквально сотні маркетингових ідей, які допоможуть вам розвинутися. 

Якщо компанії продають цифровий продукт, то зазвичай пропонують клієнтам безкоштовні пробні версії, щоб вони могли до нього звикнути. Спортивні клуби пропонують пробне членство, щоб продемонструвати свої можливості, онлайн-казино пропонують бездепозитні бонуси, щоб спонукати людей зареєструватися, у той час як роздрібні продавці, як і раніше, люблять розміщувати на своїх сайтах класичну пропозицію «2 за ціною 1». 

Іноді буває корисно навіть просто отримати контактну інформацію клієнтів, що деякі компанії роблять, пропонуючи натомість щось безкоштовно, наприклад електронну книгу. Завдяки цьому вони можуть зв'язатися з клієнтом зі спеціальними пропозиціями в майбутньому. 

Початкові витрати на ці методи можуть спершу нашкодити бюджету, але лояльність клієнтів, яку вони можуть створити, багаторазово їх окупить. 

Надайте їм надійну гарантію повернення грошей 

Часто останнє, що клієнт робить перед тим, як клацнути значок покупки, — це перевірка захисту на випадок, якщо він не буде задоволений. 

Це одна з областей, в якій багато компаній втрачають продажі, оскільки часто не беруть до уваги або не вважають це важливим. Це підриває довіру клієнтів, але цього можна уникнути. 

Переконайтеся, що ви пропонуєте залізну гарантію повернення грошей або гарантію покриття будь-яких потенційних проблем. Якщо ви зробите свою роботу правильно, ймовірність того, що клієнт залишиться незадоволеним, буде дуже малою, тому, можливо, їм усе одно не доведеться цим користуватися. 

Наявність такого варіанту з низьким рівнем ризику не тільки допоможе вам забезпечити разові продажі, але й підвищить лояльність клієнтів, оскільки тепер вони вважатимуть вас надійним продавцем. Красиво, правда?

Запропонуйте підписку 

Отже, у вас є покупці; вони були вражені вашим гострим, як бритва, контент-маркетингом, приголомшливими безкоштовними товарами та прекрасною гарантією повернення грошей; вони зробили покупку і задоволені нею. 

Але як змусити їх повернутися? 

Один із найефективніших способів — запропонувати підписку. Завдяки цьому ви будете впевнені в повторних продажах, оскільки клієнт платитиме певну суму щотижня, щомісяця або щороку, і, що особливо важливо, це допомагає уникнути конкуренції. Ви також зможете більш ефективно спрогнозувати майбутній дохід і скласти бюджет. 

Звичайно, в цьому є щось і для покупців. На знак подяки за лояльність вони отримають ваш чудовий продукт або послугу зі знижкою. Їм це також зручно — адже більше не прийдеться витрачати час на пошук підходящих варіантів. 

Звичайно, немає сенсу будувати всю вашу модель продажів на підписках, але як варіант, доступний всім клієнтам, він робить ваш бізнес більш гнучким, а також створює додаткове джерело доходу. 

Будьте уважними 

Відгуки – це чудовий показник того, наскільки добре у вас ідуть справи. 

Поговоріть зі своїми онлайн-покупцями після продажу, запропонуйте їм швидке опитування і, найголовніше, вислухайте їх. Потім скорегуйте свій продукт або послугу, якщо вони вкажуть на будь-які недоліки. 

Пам'ятайте, ми постійно вчимося, і чим більше ви знаєте, тим більше ви можете використовувати ці знання для розвитку свого бізнесу.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



Коментарі
0
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, щоб роздрукувати текст необхідно авторизуватись або зареєструватись
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
60
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×