Інформація по темі "" | Публікації по тегу
13.10.14
18799 10
Друкувати
Обране

Кадровик веде військовий облік в установі: чи отримає він доплату за це

В установі працює 10 військовозобов’язаних та призовників. Веденням військового обліку займається кадровик. Чи необхідно йому доплачувати за виконання такої функції?


Відзначимо, що персональний облік військово­зобов’язаних та призовників ведуть за місцем їх роботи. Відповідальним за таке «діло» є керівник установи (ч. 4 ст. 34 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» від 25.03.92 р. № 2232-XII). На практиці ж керівник установи делегує свої повноваження із ведення військового обліку іншому працівнику*.

* Дізнайтеся більше зі статті «Абсолютно не таємно: ведення військового обліку в установі» // Спецвипуск «ОП», 2014, № 18/1, с. 16. — Прим. ред.

Давайте поговоримо про критерії визначення відповідального за такий облік. Для цього знадобиться Положення про військовий облік військовозобов’язаних і призовників, затверджене постановою КМУ від 09.06.94 р. № 377 (далі — Положення № 377). У п. 12 цього Положення сказано, що за наявності в установі від 500 до 2000 військовозобов’язаних та призовників вводять одну окрему посаду для ведення їх обліку. По мірі зростання кількості військовозобов’язаних та призовників (понад 2000) збільшується і нормативна кількість посад працівників, відповідальних за військовий облік. Таким працівникам установлюють посадовий оклад на рівні окладу спеціаліста кадрової служби (п. 13 Положення № 377).

Проте у більшості установ кількість військово­зобов’язаних та призовників не перевищує 500 осіб. У такому разі військовий облік веде один із працівників відділу кадрів (п. 14 Положення № 377). Зазначений пункт приписує здійснювати їм доплату за виконання такого обов’язку в розмірі до 50 % посадового окладу. Але не у всіх випадках така доплата має місце!

Справа у тому, що до посадових обов’язків інспектора з кадрів входить ведення особових справ працівників, зокрема і особових карток (Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Мінпраці від 29.12.2004 р. № 336). А саме у особовій картці й зазначають відомості про військовий облік. Тобто фактично саме спеціалісти відділу кадрів повинні вести військовий облік. Це стосується й кадровиків у сфері державної служби. Про їх обов’язок здійснювати облік військовозобов’язаних і призовників в апараті прямо прописано у Довіднику типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженому наказом Нацдержслужби від 13.09.2011 р. № 11.

Важливо! Якщо посадова інструкція спеціаліста відділу кадрів містить обов’язок із ведення військового обліку в установі, то доплату за виконання такого обов’язку кадровику не виплачують. Підстава: спеціаліст кадрової служби при веденні військового обліку виконує свої посадові обов’язки й отримує за це відповідну оплату, яка вже враховує окреслену специфіку.

Інша річ, якщо посадова інструкція спеціаліста кадрової служби або іншого працівника не передбачає ведення військового обліку. У такому випадку такі працівники можуть отримувати доплату до 50 % посадового окладу за здійснення обліку військовозобов’язаних і призовників.

Зверніть увагу! Граничний розмір доплати за ведення військового обліку становить 50 % посадового окладу. Разом із тим конкретний розмір такої доплати визначає керівник установи залежно від фактичної чисельності військовозобов’язаних і призовників (лист Мінсоцполітики від 12.09.2013 р. № 1033/13/84-13).

Також у згаданому листі зазначено, що доплату виплачують у межах затвердженого фонду оплати праці. Це пов’язано з тим, що надбавка за ведення військового обліку не передбачена ні постановою КМУ «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 р. № 1298, від якої відштовхуються при визначенні посадових окладів працівників бюджетної сфери, ні постановою КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268.

Отже, доплату за ведення військового обліку працівникам бюджетної сфери, посадовим особам місцевого самоврядування та держслужбовцям може бути установлено лише у межах фонду оплати праці та після виплати надбавок і доплат, передбачених галузевими нормативно-правовими актами.

Крім того, розглянемо ситуацію, коли посада спеціаліста кадрової служби або інша посада, посадовими обов’язками якої передбачено ведення військового обліку, є вакантною. Тут «звичайні» бюджетники можуть скористатися способами виконання обов’язків по вакантній посаді — суміщення професій (посад) або збільшення обсягу виконуваних робіт. А ось держслужбовці та посадові особи місцевого самоврядування вдатися до таких способів не мають права, оскільки їм не передбачено установлення доплат за суміщення професії (посади) та збільшення обсягу виконуваних робіт (лист Мінпраці від 12.01.2009 р. № 22/13/84-09).

Висновки:

— Посадова інструкція спеціаліста кадрової служби (іншого працівника) містить обов’язок із ведення військового обліку — доплату за таку функцію не здійснюють.

— Військовий облік веде працівник, посадова інструкція якого не передбачає здійснення ним такого обов’язку, — йому здійснюють доплату у розмірі до 50 % посадового окладу.

— При вакантній посаді працівника, який повинен вести військовий облік, — інший працівник виконує такий обов’язок на умовах суміщення або збільшення обсягу виконуваних робіт. Але це недопустимо для держслужбовців та посадових осіб місцевого самоврядування. 

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Журнал «Оплата праці»



Коментарі
(10)
Віта
23.01.2015
Так і яка доплата за 10 чоловік , укажіть скільки % за 10 чоловік.
Алена
26.01.2015
Точну цифру визначає керівник у межах затвердженого фонду оплати праці. Тобто доплата може бути встановлена як в межах 50% так і не передбачатись взагалі, якщо фонду оплати праці не вистачає.
Віка
11.01.2016
У мене посада секретар. Я веду військовий облік. В моїй посадовій інструкції повинно це вказуватись, щоб була доплата чи ні. В мене до 500 військовозобовязаних.
марія Віка
22.03.2016
в мене посада - секретар виконкому . Я веду військовий облік. В мене до 500 військовозобов'язаних. Чи положена мені доплата?
Марія
15.04.2016
В мене посада землевпорядник сільської ради - державний службовець . Чи можу я вести військовий облік і яка буде доплата ?
Ірина
14.09.2016
Доброго дня. Я працюю бухгалтером по з/платі та мені ще дали кадровика. Підскажіть будь-ласка що потрібно для ведення військового обліку (документація) томущо я цьго неробила і незнаю. Буду дуже вдячна.
Зоя стогній
22.11.2016
А як буде з доплатою з 1 січня? Якщо ця доплата ввійде в 3200, то хто буде вести в/облік? Це добрячий шматок роботи.
Александр
13.03.2018

Так, у
п. 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 №921 «Про
затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних»
наголошено, що - «За наявністю на військовому обліку в державних органах, на
підприємствах, в установах та організаціях менше 500 призовників і
військовозобов’язаних обов’язки щодо ведення
військового обліку покладаються на посадову особу кадрового підрозділу або служби
управління персоналом, якій встановлюється доплата у розмірі до 50 відсотків
посадового окладу, крім держслужбовців».

Василь
21.12.2018
Чи враховується доплата за ведення військового обліку при нарахуванні пенсії?
Галина
28.02.2019
Я працюю старшим інспектором з кадрів у буджетній організаціїї. Посадовою інструкцією не передбачено ведення військового обліку, але є наказ, згідно якого покладено обов'язки відповідального за ведення військового обліку. Військовозобов'язаних і призовників в нашій організації 434 особи. З січня 2019р. мій оклад - 2785, доплата за ведення 1392,5 і більше нічого. Чому мені не нараховують оклад, доплату до мінімальної ЗП і 50% за ведення військового обліку, бо інспектор з кадрів (яка працює поруч і не займається військовим обліком) має оклад і доплату до мінімальної ЗП, що на 4.50 грн. меньше, ніж у мене((
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн