Інформація по темі "" | Публікації по тегу
24.05.16
35534 25
Друкувати
Обране

SOS! Не вистачає коштів на заробітну плату після підвищення окладів з 1 травня: що робити?

З 1 травня підвищено посадові оклади. Затвердженого у кошторисі нашої установи фонду оплати праці вистачило на посадові оклади та деякі доплати, у тому числі на надбавку за роботу у нічний час. Спеціалістам ми можемо виплатити тільки «голі» посадові оклади, а на доплату за високі досягнення у праці коштів не вистачає.
Для того щоб закласти спеціалістам у штатний розпис надбавку за високі досягнення, ми зробили наступне: у штатному розписі передбачили нічні у половинному розмірі (платити їх будемо у повному розмірі: частину за рахунок загального фонду і частину за рахунок спеціального фонду — як нестачу бюджетного фінансування). В той же час надбавку за високі досягнення у праці передбачили у повному розмірі.
Чи можна передбачити у штатному розписі нічні у половинному розмірі та вважати це нестачею бюджетного фінансування, чи нестача бюджетного фінансування — це коли у штатному розписі виплати передбачені повністю, а фінансування не вистачило? Чи можна доплачувати заробітну плату за рахунок спеціального фонду?



Автор: Станкус Тетяна, заступник головного редактора газети «Бюджетна бухгалтерія»

Ситуація, що склалася, виникає досить часто при підвищенні посадових окладів. І якщо не виділять додаткове фінансування, то доведеться «викручуватися».

Нагадаємо, що п. 2 постанови КМУ «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 06.04.2016 р. № 288 (далі — постанова № 288) визначено наступне:«підвищення посадових окладів (тарифних ставок, ставок заробітної плати) працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, що передбачено підпунктом 1 цього пункту, здійснюється у межах видатків на оплату праці, передбачених Законом України «Про Державний бюджет України на 2016 рік», а працівників 1 — 3 тарифних розрядів Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників — у тому числі за рахунок виплат, пов’язаних з індексацією, надбавок, доплат, премій».

Тож «крутитися» за задумом законодавців доведеться лише в рамках уже затвердженого фонду оплату праці.

Звернемося до вимог Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 р. № 228 (далі — Порядок № 228).

Відповідно до п. 5 цього Порядку установам можуть виділятися бюджетні кошти тільки за наявності затверджених кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, а вищим навчальним закладам та науковим установам, закладам охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу, а також закладам охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) та екстрену медичну допомогу у пілотних регіонах, також за наявності затверджених планів використання бюджетних коштів і помісячних планів використання бюджетних коштів.

Установи мають право брати бюджетні зобов’язання, витрачати бюджетні кошти на цілі та в межах, установлених затвердженими кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету, планами надання кредитів із загального фонду бюджету, планами спеціального фонду, а вищі навчальні заклади та наукові установи, заклади охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу, а також заклади охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) та екстрену медичну допомогу у пілотних регіонах, також установлених затвердженими планами використання бюджетних коштів і помісячними планами використання бюджетних коштів.

Це нам каже про те, що на сьогодні, до внесення відповідних змін у кошторис, бюджетні установи мають право витрачати бюджетні кошти на виплату заробітної плати тільки в рамках затвердженого фонду оплати праці.

Про це твердять і законодавці (п. 2 постанови № 288), але вони, як бачимо, можливість виділення додаткових коштів на заробітну плату у зв’язку з підвищенням посадових окладів не передбачають взагалі.

Звичайно, ніхто не забороняє вам звернутися до головного розпорядника з проханням внести зміни до кошторису та виділити додаткові кошти у зв’язку з підвищенням окладів, але навряд чи від цього буде користь. Тож доведеться підвищувати посадові оклади за рахунок премій та інших заохочувальних виплат. При цьому закладати у штатний розпис суми обов’язкових виплат, таких як нічні, про які йдеться у запитанні, у меншому розмірі не можна. Адже ці виплати є обов’язковими, тобто їх виплата має бути гарантована в будь-якому разі.

Тепер щодо витрат коштів спеціального фонду кошторису на цілі, що не забезпечені загальним фондом кошторису. Тут не все так просто.

Насамперед слід дотримуватись черговості витрачання коштів спеціального фонду кошторису, передбаченої пп. 23 та 49 Порядку № 228.Так, видатки спеціального фонду кошторису за рахунок власних надходжень плануються та проводяться у такій послідовності:

  1.  за встановленими напрямами використання;
  2.  на погашення заборгованості установи з бюджетних зобов’язань за спеціальним та загальним фондом кошторису;
  3.  на проведення заходів, пов’язаних з виконанням основних функцій, які не забезпечені (або частково забезпечені) видатками загального фонду.

При цьому нехватка бюджетного фінансування по загальному фонду кошторису може бути лише тоді, коли у кошторисі уся необхідна сума на заробітну плату передбачена, а виділених коштів не вистачає.

А як ми вже зазначали, навряд чи вдасться внести зміни до кошторису у цьому випадку, адже законодавець передбачив проводити підвищення посадових окладів у рамках вже затвердженого фонду оплати праці.

Тож єдиним спасінням може бути лише допомога зі сторони, тобто благодійні внески.

Благодійні внески відповідно до п. 4 ст. 13 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 р. № 2456-VI належать до першої підгрупи другої групи власних надходжень бюджетних установ. Витрачати кошти цієї підгрупи можна на організацію основної діяльності бюджетних установ.

Згідно з п. 2 Порядку отримання благодійних (добровільних) внесків і пожертв від юридичних та фізичних осіб бюджетними установами і закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання для потреб їх фінансування, затвердженого постановою КМУ від 04.08.2000 р. № 1222, благодійні внески можуть надаватися благодійниками набувачам у грошовій формі для потреб їх фінансування за напрямами видатків, визначеними благодійником, а також як товари, роботи, послуги.

Якщо благодійником конкретні цілі використання коштів не визначено, шляхи спрямування благодійного внеску визначаються керівником установи, закладу — набувачів відповідно до першочергових потреб, пов’язаних виключно з основною діяльністю установи, закладу.

Частина коштів, отриманих як благодійні (добровільні) внески і пожертви від юридичних та фізичних осіб, може спрямовуватися на виплату заробітної плати працівників установ і закладів освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, науки, спорту та фізичного виховання відповідно до кошторисів зазначених установ і закладів у разі, коли такий напрям видатків визначений благодійником.

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Журнал «Бюджетна бухгалтерія»



коментарі
(25)
Женя
24.05.2016
Однією рукою дають, а іншою забирають. Молодці!!!
Алина
24.05.2016
так зарплата за май в каком размере будет, как в прошлом месяце или побольше?
неизвестность
24.05.2016
так если не хватает даже на оклады, и нет спесфонда, благотворительных взносов, тогда как?
Сергій
24.05.2016
З благодійними надходженнями забули про ст. 17 ЗУ "Про засади запобігання і протидії корупції"
ХХХ
24.05.2016
А якщо державим службовцям не вистачає коштів на виплату зарплати після підвищення посадових окладів, що робити?????
Игорь
24.05.2016
З *благодійними внесками* це вже занадто. Плодимо корупцію, а бюджетні організації повільно перетворюються у волонтерські? Повинна фінансувати держава і ніяких *добровільно-примусових* пожертв бути не може.
Гриша
24.05.2016
Державним службовцям не повинні були піднімати оклади без виділення додаткових грошей. Міністерство фінансів України повинно було заблокувати постанову. Хоча можливо так і задумувалось, щоб на місцях провести скорочення державних службовців без участі держави. З червня місяця після затвердження штатних в більшості державних установ буде кредиторська заборгованість по зарплаті. Людей почнуть відправляти за свій рахунок і скорочувати. Якість і ефективність роботи знизиться це відразу відчують прості люди, наприклад які мають справу з соціальним органам по пільгам та субсидіям. Висновок : в даний час влада не зацікавлена в професійній державній службі, в ефективному розвитку держави та проведеня якісної децентралізації на місцях. Йде подальша економія коштів за рахунок бідних людей, а "підвищення" окладів в держслужбовців відбулось для отримання безвизового режиму з ЄС. І якщо чесно мало виріться, що ухвалять цей режим, тому що тисячі, якщо не мільйони українців рвонуть в Европу на заробітки, а там і так з біженцами проблеми..
Сергій Гриша
25.05.2016
В Європу на заробітки ніхто "не рвоне", бо так званий "безвізовий режим з ЄС" - це для "туристів" і не більше! Якщо хочеш працювати у Європі - роби робочу візу, як і раніше!
Віктор
24.05.2016
Що за б..., які б... благодійні кошти? Стаття 54 Закону "Про запобігання корупції" забороняє державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування одержувати від фізичних, юридичних осіб безоплатно грошові кошти або інше майно, нематеріальні активи, майнові переваги, пільги чи послуги.
LEXXXX
24.05.2016
Просто автор статті за її гучною назвою забув написати, що в ній він не розглядає специфіки діяльності органів державної влади. І ще не факт, чи стала б ця стаття "переможцем" опитування на сайті, якби це було одразу зрозуміло (із назви статті).
Світлана
24.05.2016
Державний службовець районної державної адміністрації 12 років стажу державної служби, тікати нікуди (змінювати місце роботи - СЕЛО) , в травні 2016 року отримала 1000 грн авансу заробітної плати отримаю 600 грн. (опалення газове , дві студентки .....) СРАМ НАШІЙ ДЕРЖАВІ Самостій відокремлений відділ з 3 чоловік (в обов'язки відділу з 3 чоловік входять відділ економічного розвитку і торгівлі + відділу охорони здоров'я з розподілом коштів по закладам охорони здоров'я по району). Як можна підвищити заробітну плату згідно нового закону про державну службу та нових постанов в МЕЖАХ КОШТОРИСУ НА 2016 рік ??????? нічого крім окладу, вислуги, рангу за старими законодавчими актами закладено не було (НЕ ДАВАЛИ) Що робити???????? (кого скоротити начальника??? бухгалтера??? а підписи, фінансування???? (ТРИ ЧЛЮДИНИ У ВІДДІЛІ)
Світлана
25.05.2016
Постановою не передбачено надбавки та премії тому іх в травні все забрали а оклад залишили старий вислугу та ранг старий тому і зарплати отримувати 600 грн. Що за реформа держслужби? Після першого травня зарплата менша чим у квітні, а де решта?
Світлана Світлана
25.05.2016
нічого в нас не забирали. Вони навіть не були закладені в кінці 2015 року на цей рік. лише оклад ранг вислуга і ВСЕ
Марина
25.05.2016
Тож єдиним спасінням може бути лише допомога зі сторони, тобто благодійні внески.????? Подскажите где их искать?????
Світлана
26.05.2016
Якщо у травні дали оклад вислугу ранг по старому, то чи перерахують за травень згідно нових окладів, чи дадуть вислугу та ранг по новому?
Світлана
26.05.2016
Якщо в мене зараз ранг державного службовця 11 (12 років державної служби на даний час головний спеціаліст окремого відділу) який дадуть мені ранг згідно нового закону про державну службу??? (згідно нового закону група В до якої належить 6,7,8,9 ранг). Наш кадровик каже 9 ранг?? Чому?? Де почитати роз'яснення з даного питання та тикнути носом кадровика (невже 12 років стажу втрачається, адже я не вперше прийнята на роботу)
LEXXX Світлана
26.05.2016
Почитати можна тут: https://buhgalter.com.ua/news/derzhavna-sluzhba/natsderzhsluzhba-shchodo-poryadku-prisvoyennya-rangiv-derzhavnim/
Світлана LEXXX
27.05.2016
Там не зрозуміло безпосередньо по мені: за моїми підрахунками мені повинні встановити категорія В ранг 6 (максимальний в межах даної категорії- головний спеціаліст відділу), так як на даний час в мене вже є максимальний ранг навіть для начальників відділ (11 ранг) за старим законом про державну службу, то чому мені хочуть призначити 9 ранг?
LEXXX
27.05.2016
Те, що Ви пишите було б реальним, якби прийняли другу доопрацьовану редакцію проекту Порядку присвоєння рангів. Там на більш ніж на сторінку розписували майже всі варіанти присвоєння нових рангів для працюючих держслужбовців. Однак, в остаточній редакції Порядку ці норми пропали. На жаль. Сам таким чином втратив можливий 3 ранг.
Олена
30.06.2016
Доброго дня! Люди хто що робить ? Чи показуєте кредиторку по зарплаті, бо наша РДА забороняє показувати.
Лулу
01.09.2016
Ситуація із зарплатою у держслужбі патова. Грошей немає, держава не виділяє, з місцевих бюджетів теж не можна субвенцію в цьому році зробити. Підвищили... Знущаються над цими людьми як хотять, великий масив громадян України - держслужбовців - зараз просто у відчаї. Боюсь, Новий рік зустрічати буде ні з чим, навіть на хліб навряд чи буде. Суки в Уряді! Щоб ви здохли, щоб ви вже тварі захлинулися свохми краденими статками, щоб вони вам боком повилазили. Ненавиджу вас, тварі.
Садовська оле
10.09.2016
Я державний службовець, зарплата (оклад, ранг та вислуга років) складає 3405,40 грн. В липні 2016 року мені було нараховано 1343,45 грн., всі робочі дні відпрацьовані, за свій рахунок не брала, у відпустці не була, на лікарняному не була. Бухгалтер пояснила, що не хватає коштів і зарплата нарахована в межах фонду оплати праці. Але ж це мені заплатили як за 8 робочих днів? А як вони пояснять, чому всі інші дні я працювала безкоштовно? Чи у нас держава вже не гарантує виплату заробітної плати державним службовцям?
кондратенко катерина
20.09.2016
У меня такой вопрос если бюджетная организация просит денег у благотворительного фонда на зарплату что делать,по моим данным не имеет права.
Віктор
21.09.2016
4. Джерелом формування фонду оплати праці державних службовців є державний бюджет. Фонд оплати праці державних службовців формується за рахунок коштів державного бюджету, а також коштів, які надходять до державного бюджету в рамках програм допомоги Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних організацій, донорських установ. Порядок використання таких коштів, які надходять до державного бюджету, затверджується Кабінетом Міністрів України. 5. Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів та надбавок до них. ПОЗОРНИКИ!
Олександр
22.01.2017
А чому тоді громадяни України не можуть посилатись на "затверджений кошторис" при оплаті комунальних платежів? Парадокс... Якщо у держави немає коштів, то можна не платити, а людини потрібно забрати останнє. Як казав Фоменко на радіо "Не ту страну назвали Гондурасом.
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.