Інформація по темі "" | Публікації по тегу
27.01.20
6290 5
Друкувати
Обране

Мінекономіки закликає замовників використовувати Prozorro Market

Навесні, а саме з 19.04.2020 р., буде введено в дію нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-IX (далі — Закон).


Отже, саме з цього моменту замовники почнуть здійснювати закупівлі за правилами, визначеними цим Законом.

Наприклад, Закон дає змогу замовникам здійснювати допорогові закупівлі через електронні каталоги.

Що таке електронний каталог та як з ним працювати?

Так, електронний каталог — це систематизована база актуальних пропозицій, що формується та супроводжується централізованою закупівельною організацією в електронній системі закупівель та використовується замовником з метою відбору постачальника товару (товарів), вартість якого (яких) є меншою за 50 тис. грн.

Отже, через електронні каталоги Prozorro Market замовник може здійснювати закупівлі на суму до 200 тис. грн. (замовники-монополісти — до 1 млн грн).

За своїм функціоналом Prozorro Market подібний до звичайного онлайн-магазину. Це систематизована база актуальних пропозицій від постачальників, яку формує та супроводжує центральна закупівельна організація.

Які переваги має Prozorro Market для замовників?

Перша перевага Prozorro Market — швидкість та простота.

Для замовлення не потрібно оголошувати процедуру, чекати на аукціон та проводити кваліфікацію постачальників. Усе це за них здійснюють адміністратори каталогу — центральна закупівельна організація.

Наразі адміністраторами Prozorro Market є дві централізовані закупівельні організації:

• ДП «Медичні закупівлі України» — займається закупівлями медичних засобів;

• ДУ «Професійні закупівлі» — займається закупівлями всіх інших товарів, крім медичних.

За принципом роботи Prozorro Market нагадує звичайний інтернет-магазин: обрав — поклав у кошик — підписав договір — і товар на руках, але працює він тільки для бюджетних установ.

Друга перевага Prozorro Market — замовник отримує товар оперативно — стандартний строк 7 календарних днів з моменту оформлення замовлення. Тож для закупівель товарів широкого вжитку це більш швидка та зручна альтернатива допороговим закупівлям у системі Prozorro.

Для порівняння: на підготовку, проведення, укладання договору та отримання товару за допороговою закупівлею замовник витрачає від 13 до 17 робочих днів, натомість закупівля через Prozorro Market складає до 7 робочих днів.

До того ж каталоги товарів адміністратори формують із дотриманням принципів прозорості та вимог законодавства, тобто відповідно до вимог Закону. Після закупівлі система автоматично формує звіт про укладений договір.

З огляду на це, Мінекономіки інформує замовників про можливість та доцільність використання Prozorro Market уже зараз, а не чекати квітня місяця, коли буле введено в дію Закон.

Мінекономіки надіслало лист від 08.01.2020 р. № 3305-04/706-06 головам облдержадміністрацій, міських та обласних рад, у якому просить довести до відома підпорядкованих підприємств, установ та організацій зазначену інформацію та рекомендації щодо використання електронних каталогів Prozorro Market для допорогових закупівель.

БЮДЖЕТНА БУХГАЛТЕРІЯ СІЧЕНЬ, 2020/№ 4

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Газета «Бюджетна бухгалтерія»



Коментарі
(5)
123
28.01.2020
тільки там дорого, а в нас через вулицю дають в борг
Зміни...шок
28.01.2020
А якість як можна перевіри в Prozorro Market????
Світлана
29.01.2020
А якщо такого товару немає в системі то що ррбити? Нам потрібне спортивне обладнання (м'ячі, кубки...) а їх немає...???
Енгрібьорд Світлана
29.01.2020
Через рік може буде - тоді й купите. А якщо серйозно, здається мені, то буде ппц
Ліля
04.02.2020
Як знайти на Prozorro Market постачальників зі свого регіону (міста, області)? Щоб отримувати товар напряму без пересилок та доставок.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Шановні колеги!
Довгі роки ми наполегливо працювали, щоб вчасно підставляти плече підтримки всім українським бухгалтерам бюджетного сектору. Ми завжди розуміли, що їм нізвідки чекати допомоги й опори, тому розвивали новинний і консультативний портал власними силами та засобами. За що ви повсякчас віддячуєте нам своєю довірою та прихильністю. Ми дуже цінуємо це!

Та настають складні часи в усьому світі – й дедалі важче стає підтримувати гідний рівень роботи найбільшого в Україні порталу за свій кошт, частково покриваючи витрати завдяки рекламі. Цього вкрай замало!

Buhgalter.com.ua – це не лише стрічка новин із тематичними розділами та корисною інформацією. По той бік монітора щоденно стоять на варті роботи порталу 14 фахівців та чимале технічне забезпечення для безперешкодного функціонування сайту.

Ми сформували максимально комфортну ціну, яка б не «била по кишені», – 30 грн на місяць або 1 грн на день. Передплатники видань «Бюджетна бухгалтерія» та «Оплата праці», як і раніше, продовжують користуватися порталом безкоштовно та без реклами.

Розуміємо, для вас це стало несподіванкою, але в сьогоднішніх умовах ми не можемо діяти інакше. Цілком посильна сума, що дорівнює чашці кави у кав’ярні, підтримає життя вашого улюбленого ресурсу. За це ми віддячимо вам завжди цікавою й важливою інформацією та новими ідеями. Далі буде тільки краще!

Залишайтеся з нами – і давайте підтримувати один одного!

Ваші колеги – команда buhgalter.com.ua
30
грн/
місяц
Це приблизно усього 1 грн/день
Ви можете скасувати в будь-який момент
ic-acc-pay
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн