Інформація по темі "" | Публікації по тегу
14.06.21
703 0
Друкувати
Обране

20-ОПП: «смаколики» від податківців

Майже як сніг на голову серед літа. Саме так сприйняли бюджетні установи роз'яснення податківців щодо подання ф. № 20-ОПП такими установами1. Але факт лишається фактом: подавати цю форму таки доведеться. Але чи всім, коли та як це робити? І найголовніше — як правильно заповнити це повідомлення? Відповіді на ці запитання ви знайдете у сьогоднішньому матеріалі.


1 Лист ДПС «Щодо подання форми № 20-ОПП бюджетними установами» від 14.04.2021 р. № 8367/6/99-00-12-01-02-06.

Форма № 20-ОПП: чи подають бюджетні установи?

Чи повинні бюджетні установи подавати ф. № 20-ОПП?

Так, повинні.

Така вимога поширюються на всіх платників податків — юридичних осіб, які обліковуються в Єдиному банку даних юридичних осіб. Процедуру реєстрації та взяття на облік юридичних осіб — платників податків врегульовано Порядком № 15882. При цьому жодного платника податку не звільнено від подання цієї форми.

2 Порядок обліку платників податків та зборів, затверджений наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. № 1588.

Для бюджетних установ винятків також не передбачено. Таким чином, установи та організації, які є самостійними платниками податків, мають подавати ф. № 20-ОПП на загальних підставах.

Бюджетна установа не є платником податків. Чи необхідно подавати ф. № 20-ОПП?

Дещо інша ситуація виникає у разі, якщо бюджетна установа — юридична особа не обліковується в контролюючому органі як платник податків. Про особливий статус таких організацій згадується в п. 3.12 Порядку № 1588.

Зрозуміло, що йдеться про бюджетні установи, які обслуговуються централізованими бухгалтеріями в частині розрахунків оплати праці працівників та перерахування до бюджету податків, зборів. Такі установи обліковують в Єдиному банку даних юридичних осіб з ознакою «не є платником податків».

Для встановлення такої ознаки слід подати до контролюючого органу підтвердження від централізованої бухгалтерії про факт її обслуговування.

Насамперед такі ситуації поширені серед закладів освіти та культури, які підпорядковуються відділу освіти (культури) і обслуговуються його централізованою бухгалтерією. У таких випадках суб’єктом податкових відносин є відділ освіти (культури) як платник податків. Це підтвердили й податківці у своєму листі від 10.12.2020 р. № 5459/Н/99-00-12-01-03-09.

З огляду на це, один із обов’язків відділу освіти (культури) — повідомляти контролюючий орган про всі об’єкти оподаткування чи об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (далі — об’єкти оподаткування).

Причому доведеться подати ф. № 20-ОПП про об’єкти, до яких мають стосунок як безпосередньо відділ освіти (культури), так і всі підпорядковані йому установи.

Бюджетна установа перебуває на обліку як платник податків із 2003 року, але жодного разу не подавала ф. № 20-ОПП. Чи потрібно повідомляти про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, які були зареєстровані (створені чи відкриті) до 2011 року?

Дійсно, донедавна бюджетні установи ігнорували вимоги Порядку № 1588 і взагалі не подавали ф. № 20-ОПП.

Зі свого боку, податківці наполягають: за наявності хоча б одного об’єкта оподаткування платник податків зобов’язаний повідомити податкову. І жодних послаблень чи обмежень. Тож якщо бюджетна установа — платник податків жодного разу не повідомляла про об’єкти оподаткування, їй неодмінно потрібно подати ф. № 20-ОПП.

До речі, Порядком № 1588 не встановлено звітний період для цієї форми. Отже, якщо ви забарилися з її поданням, робити це кілька разів (наприклад, щодо об’єктів оподаткування, створених у різні роки) не потрібно.

Повідомляємо одним повідомленням одразу про всі об’єкти! І не сумнівайтесь — краще подати ф. № 20-ОПП із запізненням взагалі, аніж ігнорували вимоги Порядку № 1588 (ср. USER_SHOW_ID).

УВАГА!

Форму № 20-ОПП слід подати навіть щодо тих об’єктів, які були створені, відкриті чи зареєстровані до 01.01.2011 р.

Позиція податківців з цього приводу однозначна. Так, установа — платник податків зобов’язана повідомляти контролюючі органи за основним місцем обліку про всі об’єкти оподаткування, у тому числі створені (відкриті) до 2011 року.

Граничний строк подання ф. № 20-ОПП у цьому разі чинним законодавством не встановлено.

Яку підготовчу роботу необхідно провести установі, котра вирішила подати ф. № 20-ОПП вперше?

Передусім потрібно зібрати інформацію про всі об’єкти оподаткування (у тому числі орендовані й передані в оренду), які установа має станом на дату подання ф. № 20-ОПП. Інформацію про них зазначаємо у розділі 3 ф. № 20-ОПП.

За загальним правилом, у розділі 3 платник відводить для кожного з об’єктів, щодо яких подається інформація, окремий рядок. Виняток — випадки, коли установи подають дані з використанням принципу укрупнення інформації.

За таким принципом у ф. № 20-ОПП відображають інформацію не про всі об’єкти, які мають спільне місцезнаходження, а про один узагальнюючий об’єкт, який об’єднує всі інші дрібні об’єкти. Так, наприклад, навчальний заклад має декілька корпусів, розташованих за однією адресою. У разі якщо такі об’єкти нерухомості мають один реєстрацій номер, у ф. № 20-ОПП достатньо відобразити тільки один об’єкт.

Але цей принцип працює лише тоді, коли і право власності, і стан об’єктів один і той же. При цьому у графі 2 ф. № 20-ОПП зазначаємо про первинне подання (код ознаки надання інформації «1»). Адже про всі об’єкти повідомляємо вперше. Всі об’єкти наводимо в одній ф. № 20-ОПП, незалежно від того, створено їх місяць чи кілька років тому.

Декілька слів щодо об’єктів, які орендуються чи надані в оренду на момент подання ф. № 20-ОПП. Інформацію про такі об’єкти установа зазначаємо у графі 9: код «8» — орендується, «9» — здається в оренду. При цьому об’єкти, які платник колись надавав в оренду й повернуті орендарями, відображаємо у ф. № 20-ОПП як власні.

Натомість раніше орендовані й повернуті орендодавцям узагалі не відображаємо. Це пояснюється тим, що на момент подання ф. № 20-ОПП цих об’єктів у платника вже немає.

Інша річ, якщо ф. № 20-ОПП установа подавала, але дуже давно. Як діяти у такому разі? Якщо у вас не з’являлися нові об’єкти, не закривалися старі і не змінювався стан діючих об’єктів, це повідомлення можна не подавати як завгодно довго. Порядок № 1588 не передбачає жодної періодичності подання ф. № 20-ОПП чи оновлення інформації, зазначеної в цьому звіті. Єдина підстава для повторного подання ф. № 20-ОПП — зміни у складі чи стані об’єктів оподаткування.

Оренда та ф. № 20-ОПП

Бюджетна установа надає в оренду частину приміщення (декілька кімнат). Як заповнити ф. № 20-ОПП?

У повідомленні ф. № 20-ОПП зазначають інформацію про всі об’єкти оподаткування, а саме: не тільки власні, але й орендовані або передані в оренду. Цього вимагає п. 8.4. Порядку № 1588.

Відтак орендоване майно одночасно відображають у ф. № 20-ОПП обидві сторони договору оренди. Адже таке майно водночас є об’єктом оподаткування і для орендодавця, і для орендаря. При цьому для кожної сторони є свої особливі заповнення ф. № 20-ОПП.

Орендодавець. Він повинен дотримуватись певної послідовності заповнення такого повідомлення щодо об’єкта, який передано в оренду. Так, майно, яке орендодавець передає в оренду, повинне звідкись узятися. Його потрібно або «вилучити» з експлуатації самим орендодавцем, або отримати спеціально для передачі в оренду.

Тому перш ніж відображати передачу майна в оренду, орендодавець має повідомити за ф. № 20-ОПП про наявність такого майна, як об’єкта оподаткування. І тут існують такі варіанти.

При первісному наданні інформації про «майбутній» об’єкт оренди у графі 9 зазвичай зазначаємо код «2» (експлуатується). Це означає, що об’єкт використовує «майбутній» орендодавець.

Тож при первісному наданні інформації (графа 2 код «1» ) про об’єкт оподаткування, що у майбутньому стане предметом оренди, у графі 9 платник НЕ зазначає код «9» (здається в оренду). Оскільки цей стан може виникнути лише внаслідок зміни інформації про зазначений об’єкт (код «3» у графі 2).

І лише після цього цілком логічним буде подати ф. № 20-ОПП з інформацією про те, що об’єкт передано в оренду. При цьому в у графі 9 зазначаємо код «9» (здається в оренду).

УВАГА!

Орендодавець, який здає в оренду частину свого об’єкта оподаткування, повинен виділити його в окремий об’єкт

Цей варіант актуальний, коли платник застосовує принцип укрупнення інформації та здає в оренду не весь укрупнений об’єкт, а лише його частину.

При передачі об’єкта орендарю орендодавець на здану в оренду частину відкриває «новий» об’єкт оподаткування. Для цього заповнюємо графу 2 код «1» і проставляємо новий ідентифікатор у графі 5.

Натомість при поверненні такого об’єкта орендарем «закриваємо» цей новий об’єкт (графа 2 код «6»). Фактично у такий спосіб знову укрупнюємо (об’єднуємо) повернену з оренди частину об’єкта разом з неорендованими його частинами.

Це підтвердили й податківці у своїй консультації (див. категорію 116.11 ЗІР ДПСУ).

Бюджетна установа не має власного приміщення (орендує приміщення за 1 грн на рік). Як у такому разі заповнити ф. № 20-ОПП?

Орендар. На відміну від орендодавця, йому не потрібно виділяти предмет оренди з укрупненого об’єкта оподаткування чи якимось іншим чином заявляти про його існування.

При поданні інформації про новий об’єкт оподаткування орендар наводить у ф. № 20-ОПП:

• у графі 2 (код «1») — інформацію про первинне надання інформації про об’єкти оподаткування;

• у графі 9 (код «8») — інформацію про об’єкт, що орендується.

До речі, орендар у графі 9 завжди зазначає один і той самий код «8» (орендується);

• у графі 10: код «7» — для довгострокової оренди, код «8» — для короткострокової оренди;

• у графі 12 — реєстраційний номер об’єкта оренди. Цей номер орендар може дізнатися в орендодавця.

Установа повертає об’єкт оренди орендодавцю у зв’язку із закінченням строку дії договору оренди. Чи необхідно у цьому випадку подавати ф. № 20-ОПП?

Так, у разі повернення об’єкта оренди повідомити про це має як орендодавець, так і орендар.

Повернення орендарем предмета оренди здебільшого означає, що зазначений об’єкт повертається до того стану, в якому він був при первісному наданні інформації про нього. Відтак при поверненні об’єкта з оренди орендодавець знову подає ф. № 20-ОПП з інформацією про зміну даних щодо об’єкта оподаткування. Зокрема, орендодавець має зазначити:

• у графі 2 — код «3» (зміна відомостей про об’єкт оподаткування);

• у графі 9 — код «2» (експлуатується) або «3» (тимчасово не експлуатується).

У свою чергу, при поверненні об’єкта орендодавцю орендар подає ф. № 20-ОПП та зазначає:

• у графі 2 — код «6» (закриття об’єкта оподаткування);

• у графі 9 — код «6» (об’єкт повернуто власнику).

В які строки установа-орендар або орендодавець повинна подати ф. № 20-ОПП? Як правильно рахувати такий строк?

Строк подання ф. № 20-ОПП при орендних відносинах рахується за особливими правилами. Це пов’язано з тим, що Порядок № 1588 передбачає загальний термін подання такого повідомлення для всіх об’єктів оподаткування — протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Тож, на думку податківців, при передачі об’єкта оренди і орендодавець, і орендар, мають подати ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів, наступних за днем оформлення договору оренди.

Наприклад, якщо договір оренди приміщення укладено 01.07.2021 р., і орендар, і орендодавець повинні подати свої «орендні» ф. № 20-ОПП не пізніше 15.07.2021 р. Причому коли саме орендар фактично «заїхав» у орендоване приміщення, значення не має.

Утім, Порядок № 1588 не забороняє орієнтуватися на дату фактичної передачі об’єкта оренди.

Або ще одна ситуація. На дату закінчення чинного договору оренди він не припиняє свою дію, а продовжується. Подавати чи не подавати ф. № 20-ОПП?

Звісно, ні. У зв’язку із формальним закінченням дії договору ф. № 20-ОПП не подаємо. Адже майно — об’єкт оподаткування і надалі є об’єктом оренди.

Інша річ, якщо сторони укладають новий договір, а не продовжують дію старого. У такому разі слід уважно подивитися на дати.

Наприклад, якщо старий договір закінчився 30.06.2021 р., а з 01.07.2021 р. діє вже новий договір оренди того самого об’єкта, ф. № 20-ОПП не подаємо.

Адже тут відсутній факт повернення об’єкта оренди.

А ось якщо старий договір оренди закінчився 30.06.2021 р., а новий буде укладено, наприклад, 01.09.2021 р., має місце розрив між подіями. Відповідно обидві сторони повинні до 14.07.2021 р. (включно) «закрити» об’єкт оподаткування на підставі старого договору, а потім знову «відкривати» його після 01.09.2021 р. — уже на підставі нового договору.

Інформацію про новий договір оренди доведеться подати як орендарю, так і орендодавцю до 15.09.2021 р. (включно).

Майно в оперативному управлінні та ф. № 20-ОПП

Комунальна установа займає будівлю, яку отримала на праві оперативного управління. Чи необхідно нам подавати ф. № 20-ОПП?

Так, про такий об’єкт нерухомого майна установа повинна повідомити податківців. Пояснимо чому.

Річ у тім, що правом оперативного управління вважається речове право суб’єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним для здійснення некомерційної господарської діяльності. Тлумачення такого терміна наведено у ч. 1 ст. 137 ГКУ.

Документом, який підтверджує виникнення цього права, є рішення відповідної місцевої ради про закріплення на праві оперативного управління (господарського відання) нерухомого майна комунальній власності.

Саме на таких умовах здебільшого отримують майно бюджетні установі. При цьому вони виступають його балансоутримувачами.

Тож у цій ситуації ф. № 20-ОПП заповнюйте за загальними правилами. При цьому у графі 10 «Вид права на об’єкт» слід зазначити код «5» — право оперативного управління. Решту граф заповнюєте без будь-яких особливостей.

Як рахувати 10 днів для подання ф. № 20-ОПП у такому випадку?

Податківці стверджують, що зазначений строк слід рахувати від дати набуття права щодо об’єкта оподаткування відповідно до правовстановлюючих документів чи документів, що підтверджують право користування (розпорядження).

У нашому випадку такими документами можуть бути рішення ОМС про передачу комунального майна в оперативне управління, договір про закріплення майна комунальної власності на праві оперативного управління.

Загадковий ідентифікатор об’єкта оподаткування

Які правила заповнення графи 5 ф. № 20-ОПП?

У графі 5 «Ідентифікатор об’єкта оподаткування» наводять числове значення, яке присвоюється об’єкту, інформацію щодо якого подають у певному рядку ф. № 20-ОПП. Створити такий індикатор має сама установа — платник податку. При цьому слід враховувати такі правила:

• по-перше, числове значення ідентифікатора складається з 8 знаків;

• по-друге, перші 3 знаки із 8 відповідають коду типу об’єкта, взятого із Довідника3. Тобто визначити перші три знаки ідентифікатора можна, поглянувши на код, зазначений у графі 3 ф. № 20-ОПП.

3 Див. за посиланням: tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html

ВАЖЛИВО!

Ідентифікатор присвоюється усім об’єктам, щодо яких подають ф. № 20-ОПП

До відома! У Довіднику не всі коди типів об’єкта є 3-значними, є 2-значними і 1-значними. Тому якщо у Довіднику для вашого об’єкта присвоєний код типу не 3-значний, то ви маєте його самостійно перетворити у потрібний формат. Для цього обраний вами код доповніть спереду необхідною кількістю нулів, щоб код став 3-значним;

• по-третє, решта 5 знаків коду ідентифікатора — це внутрішній ідентифікатор. Цей ідентифікатор (5-значний код) установа присвоює кожному своєму об’єкту самостійно. Податківці рекомендують запускати внутрішній ідентифікатор у порядку зростання. Вочевидь, що для цього доведеться скласти перелік об’єктів оподаткування, які потенційно можуть потрапити до ф. № 20-ОПП.

При визначення такого коду діють ті ж самі правила, що й для коду типу об’єкта.

Матвєєва Вікторія

Бюджетна бухгалтерія, червень, 2021/№ 22

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.