Інформація по темі "" | Публікації по тегу
28.01.21
19816 3
Друкувати
Обране

«Інвалідний» звіт — 2020: подаємо за новою формою

Цього року роботодавці вперше подають звіт про працевлаштування осіб з інвалідністю за новою формою. Загальні принципи заповнення цього звіту залишилися незмінними, додалася тільки деталізація двох показників. Давайте детальніше розглянемо, як заповнити новий звіт, і нагадаємо про дотримання нормативу.


 

Для кого обов’язковий норматив?

Статтею 19 Закону № 875 для роботодавців (підприємств, установ, організацій і ФОП) установлений норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю.

Хто саме зобов’язаний його виконувати та в якому розмірі, наведемо на рис. 1.

Рис. 1. Хто зобов’язаний виконувати «інвалідний» норматив

Щоб правильно віднести себе до потрібної категорії роботодавців для виконання «інвалідного» нормативу, треба орієнтуватися не на фактичну кількість працівників, а на показник СКШП за рік. Механізм визначення цього показника наведено в п. 3.2 Інструкції № 286.

Кого враховуємо в рахунок виконання нормативу?

Працівника з інвалідністю можна зарахувати в рахунок виконання нормативу тільки при одночасному виконанні двох умов.

1. Місце роботи на підприємстві, в установі, організації для нього є основним, тобто з веденням трудової книжки. Зовнішнього сумісника зарахувати в норматив не вийде.

2. Інвалідність має бути документально підтверджена. Як доказ підійде один із документів:

  • копія довідки МСЕК про групу і причину інвалідності (форма № 157-1/о, затверджена наказом МОЗ від 30.07.2012 р. № 577);
  • копія пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги, яка виплачується замість пенсії.

Зверніть увагу! Працівника можна зарахувати у виконання нормативу незалежно від встановленої йому групи інвалідності.

Порядок подання Звіту

Хто подає. Подавати Звіт зобов’язані всі підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, а також фізичні особи — підприємці, що використовують найману працю, у яких за основним місцем роботи працюють 8 осіб і більше (ст. 19 Закону № 875).

Зверніть увагу! Підприємства, установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, а також неприбуткові організації теж повинні подавати Звіт.

Як виняток звільнені від подання Звіту:

• роботодавці, для яких «інвалідний» норматив не встановлюється, тобто установи з чисельністю працівників (СКШП) 7 і менше, а також представництва іноземних компаній, що не є юрособами;

• відокремлені підрозділи підприємств, установ, організацій. Оскільки такі підрозділи не мають статусу юрособи, вони не реєструються у Фонді. У цьому випадку головне підприємство складає один зведений Звіт з урахуванням цих відокремлених підрозділів (п. 3 Порядку № 70). При цьому одночасно до Фонду слід подати Перелік підприємств, що ввійшли до складу господарського об’єднання, та/або відокремлених підрозділів роботодавця (додаток до форми № 10-ПОІ).

Форма Звіту. Про виконання «інвалідного» нормативу звітуємо за формою № 10-ПОІ, затвердженою наказом Мінсоцполітики від 27.08.2020 р. № 591.

Строки подання Звіту. Подаємо Звіт щорічно до 1 березня року, що настає за звітним (п. 2 Порядку № 70).

У новій формі Звіту (безпосередньо у бланку) зазначено, що він подається не пізніше 1 березня року, що настає за звітним.

Враховуючи позицію Верховного Cуду*, вважаємо, що подати форму № 10-ПОІ за 2020 рік треба не пізніше 01.03.2021 р.

* Див. статтю «Коли закінчиться карантин: «до» або «по» 31 жовтня?» // «ОП», 2020, № 18.

Як подаємо. Подавати Звіт, очевидно, доведеться, як і раніше, на папері — особисто або відправивши поштоюрекомендованим листом. Подання Звіту до Фонду в електронному вигляді законодавством не передбачене: ані в Порядку № 70, ані в новій Інструкції № 591 жодних застережень із цього приводу немає.

Як і раніше, датою надходження Звіту вважається:

  • дата подання згідно з позначкою Фонду на бланку — якщо Звіт подавався особисто;
  • дата на поштовому штемпелі — якщо Звіт ви відправляли поштою.

Документи до Звіту. Разом із Звітом за формою № 10-ПОІ окремі категорії роботодавців подають додаткові документи.

1. Підприємства, установи та організації, у тому числі організації громадських організацій осіб з інвалідністю, які повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів, а також неприбуткові організації подають копію рішення про включення до Реєстру неприбуткових установ і організацій (п. 2 Порядку № 70).

Зверніть увагу: якщо ви подаєте Звіт особисто, то разом із копією рішення надаєте його оригінал. Якщо ж Звіт відправляєте поштою, то копію рішення треба засвідчити нотаріально.

2. Роботодавці, що мають відокремлені підрозділи, подають зведений Звіт за формою № 10-ПОІ з урахуванням підрозділів (п. 3 Порядку № 70). Якщо кількість підрозділів змінилася, разом із Звітом треба подати оновлені відомості про підрозділи (тепер це додаток до самої форми № 10-ПОІ).

3. Господарські об’єднання, створені відповідно до ст. 19 Закону № 875 (до складу яких входять підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю), разом із зведеним Звітом за формою № 10-ПОІ (з даними об’єднання і підприємств, що увійшли до його складу) подають:

  • окремі звіти об’єднання і підприємств за формою № 10-ПОІ;
  • Перелік підприємств за формою додатка до форми № 10-ПОІ;
  • копії договорів, що підтверджують розміщення на підприємстві громадської організації осіб з інвалідністю, яке входить до складу госпоб’єднання, замовлення на придбання товарів (робіт, послуг), платіжних доручень за такими договорами, розрахунків витрат на виготовлення товарів (виконання робіт, надання послуг), що підтверджують безпосереднє виготовлення товарів (виконання робіт, надання послуг) підприємством громадської організації осіб з інвалідністю і включення до цих витрат зарплати осіб з інвалідністю, які працюють на зазначеному підприємстві.

Крім того, іноді на місцях цим не обмежуються. Разом із формою № 10-ПОІ відділення Фонду може попросити подати:

  • копії (засвідчені роботодавцем) довідок МСЕК за кожною особою з інвалідністю, що діють протягом звітного року;
  • засвідчену копію довідки з Єдиного держреєстру підприємств і організацій України з видами економічної діяльності (КВЕД);
  • список працюючих осіб з інвалідністю — штатних працівників, які мали інвалідність і були зайняті в установі протягом звітного року. Форма цього списку на нормативному рівні не затверджена. Стосовно інформації про необхідність його подання і правил оформлення рекомендуємо звертатися до відділення Фонду за місцем реєстрації роботодавця.

Заповнюємо Звіт: від рядка до рядка

Порядок заповнення нової форми «інвалідного» Звіту визначений Інструкцією № 591. Із заповненням заголовної частини Звіту ви впораєтеся без зусиль. Особливу увагу ми приділимо його табличній частині (див. таблицю нижче).

Підказки щодо заповнення рядків Звіту за формою № 10-ПОІ

Код рядка

Пояснення щодо заповнення

01

У графі 1 зазначаєте СКШП за 2020 рік (у цілих одиницях).

Далі в графах 2 і 3 із загального показника виділяєте окремо СКШП за чоловіками і СКШП за жінками.

Наступний крок: деталізуєте СКШП чоловіків і СКШП жінок за місцем проживання (графи 4 — 7) і віком (графи 8 — 13).

Важливо! Для кожної графи показник СКШП доведеться розрахувати окремо

02

Зазначаєте СКШП осіб з інвалідністю за звітний (2020) рік (у цілих одиницях). Цей показник розраховується так само, як і СКШП усіх працівників, тільки враховуються особи з інвалідністю, для яких місце роботи у вашій установі є основним.

За аналогією з першим рядком загальний «інвалідний» показник СКШП деталізуєте спочатку за статевою ознакою (визначаєте СКШП чоловіків і СКШП жінок у графах 2 і 3), а потім отримані показники ще більше деталізуєте за місцем проживання (графи 4 — 7) і віком (графи 8 — 13)

03

Розраховуєте «інвалідний» норматив (у цілих одиницях). Показник рядка 03 для роботодавців, у яких СКШП за 2020 рік:

• від 8 до 25 осіб — дорівнює 1;

• 25 осіб і більше — визначається шляхом множення показника графи 1 рядка 01 Звіту на 4 %

04

Відображаєте суму нарахованої за звітний рік зарплати штатним працівникам, врахованим у графі 1 рядка 01 Звіту

05

Згідно з п. 11 Інструкції № 591 показник цього рядка треба розраховувати за формулою:

ряд. 05 = ряд. 04 х 1000 : ряд. 01.

Ця формула «перекочувала» в Інструкцію № 591 з Інструкції щодо заповнення форми № 10-ПІ, затвердженої наказом Мінпраці від 10.02.2007 р. № 42, що наразі втратила чинність. Річ у тім, що в «старій» формі № 10-ПІ показник ряд. 05 треба було наводити в гривнях. Тому показник ряд. 04, розрахований в тисячах гривень, треба було перевести в гривні, помноживши його на 1000.

У новій формі № 10-ПОІ показник ряд. 05 так само, як і показник ряд. 04, розраховується в тисячах гривень (з одним знаком після коми). Тому треба використовувати формулу:

ряд. 05 = ряд. 04 : гр. 1 ряд. 01.

Ну а якщо ви скористалися формулою з п. 11 Інструкції № 591, то не забудьте отриманий показник перевести назад у тисячі гривень

06

Якщо ви не виконали норматив (гр. 1 ряд. 02 < ряд. 03), тут проставляєте суму АГС(1).

Роботодавці, у яких працює від 8 до 15 осіб (показник гр. 1 ряд. 01), розраховують АГС за формулою: ряд. 06 = ряд. 05 : 2.

Роботодавці, у яких працює 15 і більше осіб, застосовують іншу формулу:

ряд. 06 = (ряд. 03 - гр. 1 ряд. 02) х ряд. 05.

Увага! Бюджетні установи не сплачують АГС. Тому цей рядок вони не заповнюють

(1) Робтодавець сплачує санкції до 15 квітня року, що настає за звітним (за 2020 рік граничний строк сплати — 14.04.2021 р.). У разі несвоєчасної сплати АГС нараховується пеня виходячи зі 120 % річних облікової ставки НБУ, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь строк її існування (тобто за кожен календарний день прострочення) (ст. 20 Закону № 875).

«Інвалідно-звітні» штрафи

За невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, а також за неподання Звіту за формою № 10-ПОІ посадовим особам установи може загрожувати адмінштраф у розмірі від 170 до 340 грн (ч. 2 ст. 1881 КпАП).

Важливо! Адмінштраф за невиконання «інвалідного» нормативу за ст. 1881 КпАП накладається тільки у тому випадку, якщо норматив не був виконаний і АГС не були сплачені або сплачені з порушенням строків, установлених ст. 20 Закону № 875. Якщо ж норматив не виконаний, але при цьому роботодавець своєчасно сплатив АГС, адмінштрафу не буде — у цьому випадку вважається, що роботодавець виконав вимоги ст. 20 Закону № 875.

Чи можна уникнути АГС у разі невиконання нормативу?

Так, можна, якщо довести, що ви вжили всіх залежних від вас заходів, щоб не допустити правопорушення (ст. 218 Господарського кодексу України від 16.01.2003 р. № 436-IV). Для цього повідомте центр зайнятості про наявність вакансій і потребу в працівниках з інвалідністю, подавши звіт за формою № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)».

Нагадуємо: цей звіт подається протягом 3 робочих днів з дати відкриття вакансії.

Не зайвим буде також дати оголошення в місцеві ЗМІ про прийняття на роботу осіб з інвалідністю.

Приклад. Протягом 2020 року за основним місцем роботи на підприємстві працювали особи з інвалідністю:

  • Коноваленко С. В. (ч., 35 років, проживає в сільській місцевості) — з 1 квітня по 31 серпня;
  • Степаненко А. М. (ч., 32 роки, проживає в місті) — з 1 квітня по 31 грудня;
  • Зозуля К. Р. (ч., 55 років, проживає в місті) — з 1 жовтня по 31 грудня (на 0,5 ставки);
  • Мішньова Г. О. (ж., 29 років, проживає в сільській місцевості) — з 1 червня по 30 листопада (на 0,5 ставки);
  • Карпова В. Г. (ж., 36 років, проживає в місті) — з 3 лютого по 31 серпня.

Фонд оплати праці штатних працівників за 2020 рік становить 3948 тис. грн.

Дані для розрахунку СКШП підприємства за 2020 рік наведемо в таблиці нижче.

«Інвалідний» норматив за 2020 рік для підприємства дорівнює 2 особам

(47 осіб х 4 % = 1,88 ≈ 2 особи).

Це значення рядка 03 Звіту.

Таким чином, підприємство повинне було працевлаштувати у 2020 році двох осіб з інвалідністю. Фактично СКШП осіб з інвалідністю за 2020 рік дорівнює 2.

Оскільки норматив виконано, АГС роботодавець не розраховує і не платить.

Як заповнити Звіт за формою № 10-ПОІ за 2020 рік, покажемо на рис. 2.

Рис. 2. Приклад заповнення табличної частини Звіту за формою № 10-ПОІ за 2020 рік

Використані документи та скорочення

КпАП — Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. № 8073-Х.

Закон № 875 — Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.91 р. № 875-XII.

Порядок № 70 — Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, звітів про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю та інформації, необхідної для організації їх працевлаштування, затверджений постановою КМУ від 31.01.2007 р. № 70.

Інструкція № 591 — Інструкція щодо заповнення форми № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю», затверджена наказом Мінсоцполітики від 27.08.2020 р. № 591.

Інструкція № 286 — Інструкція зі статистики кількості працівників, затверджена наказом Держкомстату від 28.09.2005 р. № 286.

СКШП — середньооблікова кількість штатних працівників.

Фонд — Фонд соціального захисту інвалідів.

АГС — адміністративно-господарські санкції.

 

Біляєва Олена, експертка з питань оплати праці

ОПЛАТА ПРАЦІ СІЧЕНЬ, 2021/№ 2

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Газета «Оплата праці»



Коментарі
(3)
Юлія
05.02.2021
Ми-сільська рада, що реорганізується в цьому році. Ми обовязково повинні подавати цей звіт?
Олег
18.02.2021
Как требовали в гривнах с копейками, так и требуют.г. Днепр.
Ірина
22.02.2021
Ні копіювати, ні роздрукувати... коли вже по-людські все буде? Добре, що скрин є.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Доступ до сайту за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн