Інформація по темі "" | Публікації по тегу
01.07.16
21238 8
Друкувати
Обране

Новий Звіт з ЄСВ: «Будьмо знайомі»!

Специфіка роботи бухгалтера — йому ніколи нудьгувати. То законодавство постійно змінюється, то форми звітності під такі зміни підганяються. Яка вже тут нудьга?! Тільки встигай освоювати нововведення! Ось і зараз вам належить ознайомитися з черговим твором, що вийшов нещодавно з-під пера Мінфіну, — новою формою Звіту з ЄСВ. Давайте вивчимо його уважно та добре підготуємося до подання контролерам! Благо, на це ще є час.


Автор: Білова Наталя, податковий експерт, buhgalter911@mail.ua

 

Згадайте! З 01.01.2016 р. для страхувальників-роботодавців законодавець встановив єдину ставку ЄСВ у розмірі 22 % (пільгові ставки він залишив без змін). При цьому утримання ЄСВ з доходів працівників і зовсім скасували.

Однак, незважаючи на такі революційні зміни, Мінфін очікувано не затвердив нову форму Звіту з ЄСВ відразу на початку року. У результаті аж до червня 2016 року роботодавці вимушені були звітувати з ЄСВ за формою, затвердженою наказом № 435, використовуючи для цього вказівки фіскалів про порядок її заповнення.

І ось після довгих місяців наполегливої праці ☺ мінфінівці таки видали результат — наказ № 441*, який виклав у новій редакції ЄСВшнийПорядок № 435**, що діяв досі. Спасибі і на цьому!

Наказ Мінфіну від 11.04.2016 р. № 441. Про нього ви знаєте зі статті «Дочекалися, або Нова ЄСВ-звітність» (журнал «Бухгалтер 911», 2016, № 23).

** Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджений наказом Мінфіну від 14.04.2015 р. № 435.

Нарешті страхувальники отримали «осучаснену» форму Звіту з ЄСВ та оновлений Порядок його заповнення, які враховують вже нові правила справляння внеску.

Наказ № 441 набув чинності 01.06.2016 р. Уперше відзвітувати за новою формою страхувальникам слід за червень 2016 року не пізніше 20 липня 2016 року.

Про це фіскали повідомляли серед іншого в листі ДФСУ від 30.05.2016 р. № 18633/7/99-99-13-02-01-17.

Увага! Якщо ви повинні були подати звітність з ЄСВ за звітний період до січня 2016 року, але своєчасно цього не зробили і тепер хочете виправитися, то таку звітність подайте за формою, затвердженою попередньою редакцією Порядку № 435. Причому за один звітний періодтільки один раз!

Чому так? Причина в «утриманнях» ЄСВ: ще раз підкреслимо, що з 2016 року їх немає. І це, природно, позначилося на «наповненості» оновленої ЄСВшної звітності. Але про все по черзі.

Звітність з ЄСВ: що подаємо?

Склад ЄСВ-звітності не змінився. Як і раніше, оновлений Порядок № 435 зобов’язує звичайних роботодавців подавати два види звітів:

 форму № Д4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів» ( додаток 4 доПорядку № 435, далі — Звіт за формою № Д4).

 форму № Д7 «Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання» ( додаток 7 до Порядку № 435, далі — Звіт за формою № Д7).

У яких випадках їх подавати? Звіт за формою № Д4 подають усі страхувальники, які використовують працю фізичних осіб:

1) на умовах трудового договору (контракту);

2) за цивільно-правовими договорами на виконання робіт (надання послуг). Виняток — цивільно-правові договори, укладені з фізособами-підприємцями, якщо виконувані ними роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, вказаним в Єдиному держреєстрі юросіб, фізосіб-підприємців і громадських формувань***.

*** Детальніше про проблему з підприємцями прочитаєте у статті «Нова редакція Інструкції зі сплати ЄСВ: для кого є сюрпризи?» (журнал «Бухгалтер 911», 2016, № 21).

Звіт за формою № Д7 подають роботодавці, тільки якщо на виробництві стався нещасний випадок або у працівника виявлено професійне захворювання.

Цікаво, чи збереглися категорії роботодавців, яким можна не морочитися з поданням Звіту за формою № Д4? Так, збереглися.

Вони перелічені в абз. 1 п. 11 розд. II Порядку № 435.

Це, як і раніше, особи, які: не мають найманих працівників і не нараховували (не виплачували) у звітному періоді винагороду за цивільно-правовими договорами за виконані роботи (надані послуги).

Куди подаємо?

Звіти з ЄСВ роботодавець подає до податкового органу за місцем взяття його на облік як платника ЄСВ.

Великі платники звітують з ЄСВ за основним місцем обліку (див. консультацію з категорії 301.06 ЗІР). Тобто до контролюючого органу, що здійснює супровід великих платників податків, — Офіс великих платників податків ДФС).

Якщо підприємство протягом звітного періоду перебралося до іншого адміністративного району, подавати ЄСВ-звіт за цей період (з першого до останнього календарного числа цього періоду) йому потрібно вже за новим місцем взяття на облік (див. п. 7 розд. III Порядку № 435, консультацію з категорії 301.06 ЗІР).

Роботодавці, які були зареєстровані в Криму на початок тимчасової окупації, звільнені від подання ЄСВ-звітності протягом строку такої окупації та після її завершення ( абз. 2 п. 11 розд. II Порядку № 435).

А як щодо роботодавців з Луганської та Донецької областей? Про них ні в новому, ні в старому Порядку № 435 ані слова. Але за роз’ясненнями контролерів, страхувальників з цих областей тимчасово обслуговують інші податкові інспекції зазначених областей (див. консультацію з категорії 301.04 ЗІР).

У які способи подаємо?

Подати Звіт з ЄСВ усі роботодавці можуть одним із способів, передбачених п. 1 розд. II Порядку № 435, а саме:

— у електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством. Порядок подання Звіту у такий спосіб регулює відповідна Інструкція, затверджена наказом ДПАУ від 10.04.2008 р. № 233. При цьому роздрукований оригінал Звіту на паперових носіях подавати не треба;

— на паперових носіях, посвідчених підписом керівника страхувальника і скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації.

При цьому електронна форма Звіту має бути ідентичною його паперовій формі.

А страхувальники, у яких кількість застрахованих осіб не перевищує 5, можуть подати ЄСВ-звіт ще й у такі способи:

— або особисто (чи через уповноважену на це особу) на папері,

— або поштою з повідомленням про вручення і описом вкладення****.

**** При виборі «поштового» способу керуйтеся Порядком оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій, затвердженим постановою КМУ від 28.07.97 р. № 799.

Якщо Звіт, поданий поштою, раптом не дійде до податківців або дійде із запізненням, відповідатиме пошта. Страхувальнику ж доведеться подати другий примірник Звіту разом з копією повідомлення про втрату або псування поштового відправлення.

У які строки подаємо?

Наново визубрювати, в які строки подавати ЄСВ-звітність, не слід — вони залишилися колишніми. Упевнені, ви їх добре пам’ятаєте. Однак повторення — основа навчання, тому пройдемося цими строками ще разок.

Строки подання ЄСВ-звітності

з/п

Вид Звіту

Базовий звітний період

Строк подання

1

Звіт

за формою № Д4

Календарний

місяць

Протягом 20 календарних днів, наступних за останнім днем звітного періоду ( п. 1 розд. III Порядку № 435)*

* Якщо останній день строку надання Звіту припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, то останнім днем подання вважається перший після нього робочий день ( п. 14 розд. II Порядку № 435).

2

Звіт

за формою № Д7

Х

Протягом 5 робочих днів ( п. 6 розд. III Порядку № 435):

 після дати складання акта про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом (за формою Н-1, наведеною в додатку 4до Порядку № 1232)*

чи

 з дати складання акта розслідування професійного захворювання (за формою П-4, наведеною в додатку 17 доПорядку № 1232)**

* Акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 складає комісія, яка розслідує нещасний випадок, протягом 3 робочих днів з моменту її створення.

** Акт розслідування причин виникнення хронічного професійного захворювання за формою П-4 складає комісія з розслідування обставин і причин виникнення професійного захворювання протягом 3 днів після закінчення розслідування.

Також будьте готові до того, що Звіт ви повинні відправити:

— у електронній формі — не пізніше закінчення останньої години дня, в який спливає граничний строк подання;

— поштою (для страхувальників з кількістю застрахованих осіб не більше 5) — не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку подання.

І ще один важливий момент. Він стосується подання Звіту з ЄСВ в період мобілізації фізособи-підприємця, яка є роботодавцем. Такий Звіт за формою № Д4 подає ( п. 12 розд. ІІ Порядку № 435):

— або уповноважена особа фізособи-підприємця в стандартні строки, тобто протягом 20 календарних днів після закінчення звітного місяця;

— або за відсутності уповноваженої особи — сама демобілізована фізособа-підприємець — протягом 10 календарних днів після демобілізації без нарахування штрафних і фінансових санкцій.

Як заповнити паперову форму: прості поради

Заповнити Звіт з ЄСВ в електронній формі легко. Навіть якщо ви десь зробите помилку, то відразу це помітите — програма сама «скаже» вам про це. З паперовою формою звітності складніше, адже за правильністю її заповнення стежить вже не автоматика, а людина. А людині властиво помилятися.

Щоб усе пройшло гладко, виконуйте основні правила складання ЄСВ-звіту:

1) Звіт на паперовому носії заповнюйте українською мовою в друкованому вигляді або кульковою ручкою з синім або чорним чорнилом друкованими літерами без помарок і виправлень;

2) у рядках Звіту, які не заповнені через відсутність операцій, проставляйте прокреслення;

У електронній формі Звіту незаповнені поля залишайте порожніми.

3) при заповненні полів, які складаються з комірок, кожний з необхідних символів акуратно вписуйте у відповідну окрему комірку. Символи (крапку, апостроф, кому, тире тощо) проставляйте в окремих комірках;

4) при заповненні полів без клітинок запису в цих полях не накладайте на сусідні поля і не перекривайте службові написи бланка;

5) грошові суми в таблицях Звіту заповнюйте у гривнях з копійками;

6) наводьте у Звіті всі обов’язкові реквізити, передбачені п. 6 розд. II Порядку № 435. Інакше Звіт не вважатиметься Звітом і розглядатиметься як неподаний. Порядок заповнення обов’язкових реквізитів форми № Д4 ми наведемо далі.

Звіт за формою № Д4: що змінилося?

Звіт за формою № Д4, як і раніше, включає титульний аркуш і дев’ять таблиць, які власне і є звітними формами.

Як і раніше, звичайні страхувальники-роботодавці заповнюють тільки титульний аркуш, а також таблиці 1, 5, 6 і 7 Звіту за формою № Д4.

Причому більшість із них «тісно працюють» тільки з титульним аркушем і таблицями 1, 5 і 6. Чи змінилися вони? Про це ми зараз з вами і поговоримо.

Титульний аркуш. Це перший аркуш Звіту за формою № Д4. У ньому наведений перелік таблиць цього Звіту. Тут навпроти назви кожної таблиці, яку ви заповнюєте та подаєте, у графі «Відмітка про подання» проставляйте одну-єдину відмітку.

Вказувати кількість аркушів документів однієї таблиці, кількість заповнених рядків на аркушах документів однієї таблиці, загальну кількість аркушів документів і загальний підсумок заповнених рядків на цих листах тепер уже не потрібно.

Далі — про таблицю 1.

Шапка таблиці 1. У шапці таблиці 1 нового Звіту за формою № Д4 більше немає рядків для проставляння класу професійного ризику і для інформації про понижуючий коефіцієнт. Це є логічним, адже форма Звіту приведена у відповідність до Закону про ЄСВ та Інструкції про порядок нарахування та сплати ЄСВ.

Розділи таблиці 1. Відтепер таблиця 1 Звіту за формою № Д4 містить 6 розділів, а не 8, як це було у старому Звіті. Крім того, зник додаток 1 до таблиці 1. Тож на заповнення цієї таблиці у вас витрачатиметься менше часу, ніж раніше. Чудово ☺!

Неймовірно, але факт! Цього разу контролери не знайшли, чим ще можна доповнити таблицю 5, тому її графи зміни не зачепили.

Декілька слів про таблицю 6 Звіту за формою № Д4. Вона не змінилася.

Уточнимо лише ось що.

Порядок № 435 не містить норм щодо черговості обліку виплат працівникові для порівняння з максимальною величиною бази нарахування ЄСВ. Причина — в єдиній ставці для різних виплат. Отже, як їх не тасуй, все одно більше ЄСВ не сплатиш.

Водночас радимо, як і раніше, в першу чергу враховувати зарплату, щоб у разі хвороби (декрету) працівника не зменшити йому розмір лікарняних (декретних). Адже в розрахунку середньоденної зарплати для оплати періоду тимчасової непрацездатності (відпустки у зв’язку з вагітністю і пологами) бере участь нарахована в розрахунковому періоді зарплата, з якої справлявся ЄСВ.

Звіт за формою № Д7: усе як раніше (поки)

Що стосується Звіту за формою № Д7, то тут принципових змін немає. Впадає у вічі те, що в шапці Звіту:

— зникла згадка про клас професійного ризику;

— замість граф «Кількість аркушів» і «Кількість рядків» з’явилася графа «Відмітка про подання». Тому новий варіант цього Звіту заповнюйте так само, як і старий.

Ось ми й здійснили екскурс в основні новини в ЄСВ-звітності.

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Журнал «Бюджетна бухгалтерія»



коментарі
(8)
Оксана
01.07.2016
Спасибочки за информацию
Ольга
04.07.2016
а коли у Медок оновлення буде???
Євген Ольга
04.07.2016
Здається вже є!
Олена
04.07.2016
Щиро ВАМ Дякуємо
Саша
05.07.2016
Скажіть будь ласка у мене така ситуація: людина була на лікарняному листі (ця людина інвалід) я проставила у рядочок 1.4 але ця сама сума доплюсувалась у рядок 2.2. це так правильно по новій формі?,бо раніше такого не було.дякую.
Сергій
05.07.2016
Коли з'явиться оновлення в СОТА ?
Анна
06.07.2016
Коли буде поновлення в Соната? У Fri zvit створюються три файли, цікаво так має бути?
Наталі я
20.07.2016
Відправила новий звіт єсв за червень 10.07.2016р. Прийшла тільки 1 квитанція. Повторно звіт не відправляла, чи може треба було? В податковій нічого не кажуть - не знають, "проблема по цілій Україні". А якщо прийде штраф- проблема бухгалтера?
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.