Повідомлення про виплату лікарняних: спроба 2
Чи все вдалося у ПФУ з другої спроби? Не зовсім. Станом на 30.10.2023 траплялися випадки некоректного відображення дати виплати в сформованому повідомленні. На гарячій лінії ПФУ запевняють, що вже знають про цю помилку й оперативно виправлять.
А поки що розбираємося, де те повідомлення знайти та як сформувати й подати.
Для того, щоб сформувати повідомлення, заходимо в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ (portal.pfu.gov.ua).
Крок 1. На головній сторінці на панелі зліва обираємо розділ «Заяви-розрахунки». Визначаємо параметри пошуку заяв-розрахунків. Натискаємо «Пошук»..
Крок 2. Із запропонованого списку обираємо Заяву-розрахунок зі статусом «Оплачено». Натискаємо піктограму з оком (переглянути).
Крок 3. У вікні з заявою-розрахунком, що спливе, спускаємося вниз та натискаємо «Створити повідомлення».
Починаємо працювати з запропонованим списком лікарняних.
За рядком з листком непрацездатності, за яким проведені виплати, натискаємо піктограму з олівцем.
У вікні, що спливе, зазначаємо дату виплати та виплачену суму за рахунок Фонду. Після чого натискаємо «Продовжити».
Знову потрапляємо до списку лікарняних й обираємо наступний листок непрацездатності, за яким проведена виплата та який буде включено до повідомлення про виплату коштів. Тобто в одне повідомлення можна включити лікарняні з однієї заяви-розрахунку.
Крок 4. Після того, як всі листки непрацездатності, за якими проведено виплату коштів працівникам, з однієї заяви-розрахунку оброблено, натискаємо «Сформувати повідомлення».
Крок 5. Перевіряємо сформоване повідомлення про виплату коштів. Ще раз звертаємо вашу увагу на дати виплати в сформованому повідомленні. Якщо у вас формується повідомлення з помилкою в даті, рекомендуємо зачекати з поданням повідомлення до її усунення.
Крок 6. Якщо інформація в повідомленні про виплату коштів відповідає дійсності, натискаємо «Підписати та відправити до ПФУ».