Інформація по темі "" | Публікації по тегу
12.09.18
95373 38
Друкувати
Обране

Таблиця 5 Звіту з ЄСВ: відповідаємо на запитання

З новою ЄСВ-звітністю ми вже детально розбиралися в «Бухгалтері 911», 2018, № 36, № 37. Навздогін пропонуємо невелику добірку цікавих запитань, що стосуються заповнення таб­лиці 5 форми № Д4.


 

Чи потрібно заповнювати реквізити 12 — 15 таблиці 5 Звіту з ЄСВ по рядкам з даними про відпустки?

У таблиці 5 інформацію про початок/закінчення оплачуваної відпустки не зазначаємо. Їй там немає місця.

Ці реквізити звичайні страхувальники заповнюють виключно за рядками, в яких відображені факти початку/закінчення трудових (цивільно-правових) відносин і переведення на іншу посаду.

Чи потрібно заповнювати графи 12 — 16 таблиці 5, якщо закінчилася відпустка для догляду за дитиною до 3 років?

У випадку якщо в особи закінчилася відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, від трирічного віку до досягнення нею шестирічного віку або відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами, у звітному місяці зазначається дата закінчення відпустки.

Тобто якщо закінчилася відпустка для догляду за дитиною до 3 років, то графи 12 — 15 не заповнюються, а графа 16 заповнюється.

Зокрема, реквізит 16 таблиці 5 Звіту за формою № Д4 призначений для відображення інформації про документ-підставу про початок роботи і відпустку, закінчення трудових або цивільно-правових відносин, переведення на іншу посаду.

Таким документом при відображенні факту початку/закінчення відпустки для догляду за дитиною до 3 років (від 3 до 6 років) є відповідний наказ (розпорядження) керівника підприємства. У реквізиті 16 зазначаємо: «наказ (розпорядження), дата, номер».

Наказ про закінчення відпустки для догляду за дитиною до 3 років не видають. Підставою для заповнення реквізиту 16 у разі закінчення такої відпустки буде наказ про її надання.

Що означає «дата початку» і «дата закінчення» для трудових договорів / для цивільно-правових договорів (ЦПД) у графі 11 таблиці 5 Звіту за формою № Д4? Яким має бути формулювання при заповненні граф 16 і 17, якщо формуємо таблицю 5 у зв’язку з початком/закінченням ЦПД?

Розпочнемо із ЦПД. Передусім зауважте: винагороду за виконані роботи (надані послуги) відображаєте у Звіті за формою № Д4, сформованому за той звітний місяць, у якому вона була фактично нарахована.

Однак на дату початку і закінчення ЦПД ми завжди формуємо таблицю 5 Звіту з ЄСВ. У графі 11 цієї таблиці зазначаємо дату початку/закінчення дії ЦДП.

Розпочнемо з підряду (робіт). Як роз’яснюють пенсійники, «відомості в таблиці 5 про початок і закінчення цивільно-правових відносин у межах договору підряду (виконання робіт) заносяться відповідно до строків, зазначених у самому договорі».

Відповідно, якщо в договорі не прописана конкретна дата, з якої починається виконання робіт, орієнтуємося на момент укладення договору. Якщо прописана — орієнтуємося на цю дату. Це в частині «дати початку».

Нагадаємо, за загальним правилом ЦПД набирає чинності з моменту його укладення (ч. 2 ст. 631 ЦКУ).

Дата закінчення виконання робіт підтверджується датою підписання відповідного акта. По суті, це день, на який зазначені в акті роботи вважаються виконаними (наданими).

Стосовно договорів послуг — свій нюанс. Споживання послуги відбувається в момент її надання, на відміну від роботи, результат якої визначається після її завершення. Фактично послуга існує тільки тоді, коли вона надається.

Як роз’яснюють пенсійники, «відомості в таблиці 5 про початок і закінчення цивільно-правових відносин … у межах договору про надання послуг — згідно з актом про їх надання».

Відповідно, якщо у вас в акті приймання-передачі послуг чітко прописано, коли (у які дні) надавалася послуга, відомості в таблиці 5 про дати початку/закінчення надання послуг зазначайте згідно з актом.

Якщо це окремі дні, потрібно буде заповнити відповідну кількість рядків.

Якщо чіткі дати не прописані — орієнтуйтеся на строки договору (див. вище для договору підряду).

Графи 12 — 15 таблиці 5 Звіту за формою № Д4 за рядком із ЦПД не заповнюєте (у паперовому варіанті Звіту проставляєте прочерк).

У графі 16 пишемо «договір від… №...». У графі 17 зазначаємо главу Цивільного кодексу України, що регулює ваш договір. Принаймні саме так рекомендують чинити фахівці ПФУ*.

* Див. статтю «Експрес-відповіді щодо таблиці 5 Звіту за формою № Д4» (журнал «Бухгалтер 911», 2018, № 37).

Наприклад, для підряду слід зазначити «гл. 61 ЦКУ», для послуг — «гл. 63 ЦКУ».

З трудовими договорами запитання виникає тільки з датою звільнення: ставити дату останнього робочого дня чи дату першого дня, коли працівник уже не виходить на роботу після звільнення.

Тут усе просто . У таблиці 5 ставимо дату останнього робочого дня такого працівника.

Що загрожує працівникові і підприємству, якщо ми не змінюватимемо посаду працівника, тобто не приводитимемо її у відповідність до Класифікатора професій, а залишимо так, як є?

Запитання з Класифікатором ДК 003:2010 непросте. Детальніше його ми розглядали в статті «Класифікатор професій. Вимушені познайомитися…» у журналі «Бухгалтер 911», 2018, № 30.

Проблеми, вважаємо, можуть виникнути лише в разі, якщо працівник мав право на пільгове пенсійне забезпечення, але прийняття на «неправильну посаду» позбавило його такого права. У цьому випадку однозначно потрібно виправлятися.

Хоча знову ж таки як далеко зайдуть перевіряючі в частині штрафних амбіцій, зараз сказати складно. Тому якщо конфлікт з Інструкцією № 58** (де зазначено, що записи в трудових книжках виконуються відповідно до Класифікатора професій) є, його краще усунути.

** Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена спільним наказом Мінпраці, Мінсоцзахисту і Мін’юсту від 29.07.1993 р. № 58.

Якщо працівника, у якого не приведено найменування посади у відповідність з Класифікатором, у майбутньому звільняти, то чи не буде тоді проблематично подати Звіт з ЄСВ, зважаючи на неможливість заповнення таблиці 5 на програмному рівні?

Побоювання про те, що програма не пропустить різні найменування графи 12 і графи 15 таблиці 5, не мають під собою підстави.

Річ у тому, що професійна назва роботи з графи 12 може не збігатися з найменуванням посади в графі 15. Хоча б тому, що Класифікатор професій надає право роботодавцеві використовувати для утворення нових найменувань професій похідні слова (віце-, головний, заступник, провідний, молодший тощо) до професій (професійних назв робіт) з додатка В, але за умови збереження галузевої і функціональної належності, кваліфікаційних вимог, виключення дублювання, збереження коду таких професій.

Жінка перебуває у відпустці для догляду за дитиною до 3 років до 24 вересня. 31 серпня написала заяву на звільнення «за угодою сторін». Жодних нарахувань не було. Як правильно показати цю подію у Звіті з ЄСВ: достатньо заповнити тільки таблицю 5 чи ще десь потрібно це все показати?

У цьому випадку за таким працівником заповнюємо тільки таблицю 5. Двома рядками (за кодом 1 і кодом 6 у графі 8).

Дата в графі 11 одна й та ж — 31.

Працівник — зовнішній сумісник за наказом про переведення стає працівником за основним місцем роботи. Яким чином таке переведення тепер показувати в таблицях 5 і 6 Звіту з ЄСВ?

На практиці зазвичай застосовують два варіанти внутрішніх ротацій.

Так, працівника:

— або звільняють з основного місця роботи (з місця роботи за сумісництвом) і приймають до штату за сумісництвом (на основне місце роботи) до того ж роботодавця;

— або переводять з основного місця роботи (із сумісництва) на роботу за сумісництвом (на основне місце роботи) без звільнення.

Ми рекомендуємо використовувати лише перший варіант — «прийняття-звільнення». Річ у тому, що варіант з переведенням з основного місця роботи (із сумісництва) на місце роботи за сумісництвом (на основне місце роботи) на тому ж підприємстві на законодавчому рівні чітко не врегульоване. При його застосуванні можуть виникнути проблеми із заповненням і видачею трудової книжки, розрахунком відпускних і соціальних виплат.

На цю проблему вказує і Мінсоцполітики. Так, на думку цього відомства, якщо працівник залишається працювати на тій же посаді в межах підприємства, то переведення в розумінні ст. 32 КЗпП у цьому випадку не може бути застосоване.

Див. лист від 14.06.2016 р. № 121/06/187-16від 18.10.2017 р. № 446/0/22-17/134.

У таблиці 5 Звіту за формою № Д4 підприємство робить два записи:

— перший — із зазначенням дати і підстави припинення трудових відносин за сумісництвом (за основним місцем роботи);

— другий — з датою початку трудових відносин за основним місцем роботи (за місцем роботи за сумісництвом).

У таблиці 6 відомості про нараховану зарплату відображайте двома рядками:

— у першому — проставляйте суму зарплати, нараховану за час роботи за основним місцем роботи (у графі «Ознака наявності трудової книжки» зазначайте «1»);

— у другому — відображайте зарплату за час роботи за сумісництвом (у графі «Ознака наявності трудової книжки» проставляйте «0»).

Графу 15 «Кількість календарних днів перебування у трудових/цивільно-правових відносинах протягом звітного місяця» заповнюйте один раз — за рядком із зарплатою за основним місцем роботи. Зазначайте в ньому загальну кількість днів перебування в трудових відносинах у звітному місяці. Це підтверджує і Пенсійний фонд України в листі від 16.11.2016 р. 36884/05-10.

І обов’язково направляєте податківцям Повідомлення про укладення трудового договору (якщо використовується варіант «прийняття-звільнення»)***. Зробити це потрібно до моменту допуску працівника до роботи за новим трудовим договором (у нашому випадку за основним місцем роботи).

*** Корисну інформацію знайдете в статті «Повідомлення про прийняття на роботу: систематизуємо знання!» (журнал «Бухгалтер 911», 2016, № 41).

Чи потрібно показувати в таблиці 5 Звіту з ЄСВ працівника у Звіті за серпень, якщо він з 01.08.2018 р. працює на посаді, приведеній у відповідність до Класифікатора? Чи потрібно було подавати в цьому випадку до ДФС повідомлення про укладення трудового договору?

Якщо ми говоримо всього лише про уточнення найменування посади працівника, тобто на підприємстві було видано наказ на приведення найменування посади у відповідність з Класифікатором, то в таблиці 5 нічого у зв’язку із цим показувати не потрібно.

Подавати податківцям повідомлення про укладення трудового договору не потрібно навіть у тому випадку, якщо дійсно було переведення з однієї посади на іншу, оскільки трудові відносини не припинялися/поновлювалися.

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Бухгалтер 911



Коментарі
(38)
????
12.09.2018
Як відображати зміну прізвища??? запрошує підставу припинення трудових відносин,а людина продовжує працювати,,
Як відобразити переведення в останньому дні місяця??(початок іншої посади відпудеться у наступному місяці).


Вера ????
12.09.2018
Зміна прізвища не відображається в таблиці 5, просто починаєте вказувати нове прізвище в таблиці 6.
bh ????
12.09.2018
просто подаєте Звіт з ЄСВ з новим прізвищем
Вера
12.09.2018
На вебинаре говорили, что 12-15 при выходе из отпуска до 3-х лет заполняется, а 16 не заполняется...
людмила
12.09.2018
а если идет в декрет что заполнять
Оксана
12.09.2018
скажіть будь ласка если працівниця йде у відпустку по догляду до 3-х років надо заповнювати 5 таблицю
Вера Оксана
12.09.2018
Да, надо все заполнять, включая графы 12-16.
Віка Оксана
12.09.2018
Треба заповнювати табл 5 і зазначити номери наказів і дату
Марі
12.09.2018
А як бути коли дата закінчення відпустки до трьох років збігається з датою звільнення?
Вера Марі
12.09.2018
2 строчки : 1- выход из отпуска до 3-х лет. (заполнять или нет 12-16 колонки вопрос пока спорный, лучше заполнять). 2 строка - увольнение (заполнять все) . Дата в обоих строках - одинаковая.
Марі Вера
12.09.2018
Дякую))
Олександр
12.09.2018
При звільненні працівника на пенсію, необхідно заповнювати колонки 12-15?
Вера Олександр
12.09.2018
Потрібно
дина
12.09.2018
хто повинен заповнювати таблицю кадровик чи бухгалтер
Вадим дина
12.09.2018
Той хто подає звіт, а кадровик , якщо він є , надає дані.
Юлія
12.09.2018
Доброго дня! Якщо працівника переведено на нову посаду з 01.08.18, як це відобразити в звітності?
Потрібно коригувати т.5 за липень?
тоня
13.09.2018
Чи потрібно в таб.5 показувати чорнобильську відпустку
Олена тоня
13.09.2018
Ні, в табл 5 показуємо відпустку по ваг.і пологам, відпустку по догляду до 3-х і до 6-ти рр.
Наталья
13.09.2018
В трудовой дата окончания до 3 лет не пишется
Анна
13.09.2018
А чому в роз"ясненнях ніхто не говорить про те, що програмне забезпечення не доопрацьоване і якщо у вас було переведення працівника з посади на посаду, то звіт не приймається і в пенсійному фонді сказали, що зробити таблицю 5 без переведень (щоб здати звіт), а потім (коли доопрацюють ПЗ) зробити додаткову таблицю 5
Дар`я
18.09.2018
Скажіть, будьласка, ящо в труд.книжці написана професія методст і я вибираю в коді класифікатора - методст і вказую також професію - методист, в мене при перевірці показує помилку, що тоді робити?
Юра Дар`я
18.09.2018
тут нет экстрасенсов, хотя бы копируйте сюда текст ошибки
Оксана Дар`я
18.09.2018
У меня тоже методист показывало ошибку, но у меня в довіднику методист 2351,2 выбирает с запятой, все с точками там стоит, а методист с запятой, я поменяла вручную на точку и ошибка исчезла. Это в Медку.
Дар`я Оксана
18.09.2018
Спасибо, большое. У меня не было ни запятой ни точки (23512). Я поставила точку и все получилось (2351.2).
Юра
18.09.2018
Згідно з новим порядком "Запис про переведення працівника на іншу посаду або роботу у того самого страхувальника вноситься у таблицю 5 в такому самому порядку, як і про ПРИЙНЯТТЯ на роботу"(п.8 Порядка 435), тобто я вважаю що все там доопрацьовано і праціє згідно з законом. При зміні посади ми формуєму в табл 5 одну строку з датою та підставою початку дії нової посади і все, ніякого припинення в законі зазначати не вимагається.
І в табл 6 як при переведенні так і при роботі за сумісництвом показуємо одною строкою. Ніде в законодавстві не вимагається показувати двома строками. Є лише одна ситуація коли в табл. 6 на одну особу може бути 2 і більше рядків: "Щодо однієї застрахованої особи допускається декілька записів у таблиці 6 ...якщо протягом одного звітного періоду застрахованій особі були здійснені нарахування виплат за поточні та майбутні (...), за минулі (..) періоди…" (п. 14 Порядка 435)
Наталія
18.09.2018
Підкажіть, будь ласка, код класифікації професії директора інклюзивно-ресурсного центру.Дякую)
Ольга
19.09.2018

Як правильно заповнити колонку 15 "Посада" таблиці 5
додатку 4:


"бухгалтер 1 категорії" або "бухгалтер 1
категорії відділу бухгалтерського обліку"?

Юра Ольга
20.09.2018
точно так же как написано у него в трудовой книжке
Олег
17.10.2018
Звільнюємо військово службовця але ми не прауюємо з КЗпПУ у нас положення про порядок проходження служби то яку статтю проставляти?
Алла
19.10.2018
Доброго ранку!Прийняття на роботу 3 вересня, а 4 вересня кадрове переміщення на іншу посаду.
Лена
26.10.2018
в классификаторе нет зам.директоров, что ставить в 5 таблице,в частности зам.директора по учебной работе
Елена
16.11.2018
Подскажите пожалуйста, как отобразить - один человек работал по двух должностях совместителем на одном предприятии. Теперь его уволили, и в таблице когда ставлю категорию (2) оно выбивает ошибку (один человек с одинаковыми категориями по двум должностям - не может быть)
Валентина
17.12.2018
Інвалід 3 групи оформлений по догляду за дитиною по досягненню нею 3 річного віку, відповідно отримує допомогу в управлінні соціального захисту населення. Чи сплачується в такому випадку ЄСВ?
Виктория
17.12.2018
Подскажите пожалуйста, что делать если в отчете з єсв таб.5 за октябрь забыли указать перевод на другую должность ( прийом и перевод на работу был в октябре ) прийом указали, А вот перевод нет, что делать ?
ок
06.03.2019
Анна! "програмне забезпечення не доопрацьоване і якщо у вас було переведення працівника з посади на посаду, то звіт не приймається і в пенсійному фонді сказали, що зробити таблицю 5 без переведень (щоб здати звіт), а потім (коли доопрацюють ПЗ) зробити додаткову таблицю 5" - А ЯК ЗАРАЗ _ УЖЕ ДОПРАЦЮВАЛИ ЧИ ЩЕ НІ?

Оксана
11.03.2019
якщо приймаєш робітника на роботу, треба заповнювати таблицю 5 додатка 4?
Юлія
07.11.2019
Доброго вечора. Якщо нового працівника у квітні місяці було прийнято на роботу та включено в таблицю 6, але таблиця 5 не заповнялась, чи можна у листопаді сформувати додаткову і які наслідки? Дякую.
Валентина
16.06.2020
Працівниця після закінчення відпустки по догляду за дитиною до 3 років відразу написала заяву на відпустку до 6 років. Крім неї оформлених працівників немає. Які таблиці звіту ЄСВ Д4 заповнюються?
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Доступ до сайту за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн