Інформація по темі "" | Публікації по тегу
17.08.21
8210 0
Друкувати
Обране

Поточний ремонт власними силами

Світлана Замазій
Світлана Замазій шеф-редактор порталу buhgalter.com.ua
Кожна бюджетна установа коли-небудь та проживала такий необхідний, але незручний та клопіткий період— ремонт в будівлі. Він може бути досить масштабним або ж зовсім дрібним. Його найчастіше виконують підрядники. Але не завжди у кошторисі установи вистачає коштів на оплату їх роботи, тому врешті-решт установа може обійтися й власними силами. Саме про цей варіант проведення ремонту піде мова у цій статті. Чи потрібно розробляти проектну документацію на поточний ремонт? Які взагалі необхідно оформлювати документи? За яким КЕКВ придбавати будматеріали, на якому субрахунку їх обліковувати та як списувати після використання? Тож, розбираємось.


Поточний чи капітальний? 

Це головне питання, яке слід вирішити перед тим, як розпочинати планування проведення ремонту та, власне, сам ремонт.

Роз’яснення щодо віднесення робіт до поточного та капітального ремонтів надав Держбуд у листі від 30.04.2003 р. № 7/7-401.

Так, капітальним ремонтом вважається:

  • комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій;
  • відновлення будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням;
  • поліпшення експлуатаційних показників;
  • покращання планування будівлі і благоустрою території без зміни будівельних габаритів об'єкта.

Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності).

Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.

Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, то комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).

Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію).

Також для розмежування капітального та поточного ремонтів Мінжитлокомунгосп у листі від 11.03.2009 р. № 8/7-2425 рекомендував використовувати Примірний перелікпослуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. 150.

У зазначеному листі відмічено, що цей Примірний перелік № 150 можна застосовувати для визначення робіт поточного чи капітального ремонту лікарень, навчальних закладів, адміністративних будинків за рішенням їх власників. Якщо ж Примірний перелік № 150 не дає чіткої відповіді до якого виду ремонтів слід віднести заплановані роботи, то остаточне рішення щодо віднесення ремонту до капітального чи поточного ухвалює керівник установи.

Для більш достовірного визначення характеру робіт доцільно створити спеціальну комісію, до складу якої включити фахівців (інженера, технічного працівника тощо), яка огляне об’єкти необоротних активів у цілому або їх окремі частини. Вона зафіксує виявлені дефекти, зазначить заходи, які необхідно бути вжити щодо їх усунення, у відповідному акті. 

Як оформити поточний ремонт власними силами? 

І перш за все тут хвилює питання: чи потрібно складати проектну документацію під час проведення поточного ремонту власними силами? Заспокойтеся, у цьому випадку вона не потрібна.

Справа в тому, що про будівництво та капремонт усе чітко розписано у профільних нормативних актах. А ось про поточний ремонт інформації не густо. І тут на допомогу прийшов Мінрегіонбуд.

У своєму листі від 05.03.2019  р. № 7/15.2/3696-19 він перелічив нормативні акти, якими не слід керуватися під час проведення поточного ремонту господарським способом. Зокрема, це Закон України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.99 р. № 687-XIV та Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 р. № 3038-VI.

Щодо будівельних норм на стадії проектування, прописаних у ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», то про поточний ремонт тут також не йдеться. Нема згадки про поточний ремонт й в Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.05.2011 р. 45та Порядку затвердження проектів будівництва та проведення її експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 р. 560.

Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів   поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.

Отже, оскільки поточний ремонт не підпадає під дію зазначеної нормативки, то розроблення відповідної проектної документації не потребує.

До речі, це нещодавно підтвердило й Мінрозвитку громад та територій у листі 19.07.2021 р. № 8/15.1/4197-21.

Як вже зазначено вище, починати ремонт необхідно з комісійного обстеження приміщення, за результатами чого необхідно скласти дефектний акт (як варіант, можна застосувати додаток Р «Форма дефектного акта» до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), у якому потрібно навести найменування робіт та витрати. Розрахувати  таки витрати доведеться  самостийно на підставі поточного рівня цін на трудові та матеріально-технічні ресурси.

Крім того, на підставі висновку комісії обов’язково слід скласти кошторис на проведення ремонтних робіт.

Зверніть увагу: за господарського способу проведення поточного ремонту досить буде лише розрахувати матеріально-технічні ресурси. Про це Держкомбуд повідомляв в листі від 06.06.2001 р. № 7/7-540.

Цікаве ще ось це: Мінрегіонбуд у лісті від 05.03.2019 р. № 7/15.2/3696-19 повідомив про можливість застосування в разі проведення поточного ремонту положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, сферою застосування якого є будівництво, реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт. Але це можливо за певних умов та за наявності відповідних обґрунтувань. Тож розпорядник коштів або орган управління може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, видавши розпорядчий документ. Такими умовами можуть бути значний обсяг робіт, який потребує розрахунків спеціалістом та складання кошторису розрахунків вартості будівництва на проведення поточного ремонту.

У цьому ж листі Мінрегіонбуд наголосив, що складання первинних облікових форм (Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форма № КБ-3)), прийнятих у будівництві, при поточному ремонті необов’язкове. Отже, підставою для списання витрат на проведення поточного ремонту можуть бути звичайні накладні або інші розрахункові документи, які підтверджують придбання будівельних матеріалів.

У разі проведення поточного ремонту нема необхідності вносити запис про нього до Інвентарної картки обліку об'єкта основних засобів. Це робиться лише у випадку, якщо відбулись зміни у вартості об'єкта основних засобів, зміни в характеристиці об'єкта після проведення робіт з реконструкції (реставрації), модернізації, добудови, дообладнання тощо. А поточний ремонт не змінює вартість відремонтованого об’єкту. Вартість ремонту визнається витратами того звітного періоду, в якому вони були понесені (п. 4 розд. VIМетодрекомендацій з бухобліку основних засобів суб'єктів держсектору). 

Додаткова оплата праці: бути чи не бути? 

Якщо установа не залучає для проведення поточного ремонту сторонні організації чи фізосіб за договорами ЦПХ, а проводить його силами своїх працівників, то по-суті додаткових витрат на оплату праці не буде. Адже весь сенс у тому, щоб зекономити кошти на оплату ремонту.

Але тут є одна дуже важлива умова: до посадових обов’язків працівників, що виконуватимуть ремонтні роботи, має входити «виконання ремонтних робіт».

Штатні працівники, до посадових обов’язків яких входить виконання ремонтних робіт або виконання дрібного ремонту тощо, залучаються до ремонтних робіт у робочий час та без додаткової оплати.

Так, до посадових обов’язків деяких працівників, зайнятих обслуговуванням будинків, інженерних мереж чи обладнання, включено виконання робіт з поточного ремонту. Наприклад:

  • до посадових обов’язків опалювача входить дрібний ремонт топок (п. 104 розд.«Робітники» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінсоцпраці від 29.12.2004 р. № 336);
  • у посадових обов’язках возія прописано, що він дезінфікує вигрібні ями і ящики для сміття, виконує дрібний ремонт, змащує транспортний інвентар та збрую (п. 14 розд. «Робітники»Довідника № 336);
  • у посадових обов’язках машиніста (кочегара) котельні передбачено, що він бере участь у промиванні, очищенні та ремонті котла (п. 84 розд. «Робітники» Довідника № 336);
  • у посадових обов’язках оператора котельні передбачено, що він бере участь у ремонті устаткування, яке обслуговує (п. 110 розд. «Робітники» Довідника № 336).

До того ж деякі види ремонтних робіт можуть бути закріплені за підсобними робітниками чи завгоспами. Але про це слід обов’язково зазначити в їх посадових (робочих) інструкціях. У такому разі роботодавець зобов’язаний ознайомити працівника з його правами та обов’язками ще до початку роботи, під час укладення трудового договору, на підставі ст. 29 КЗпП.

Такі працівники залучаються до проведення відповідних ремонтних робіт у свій робочий час. При цьому окремо додатково платити за ремонтні роботи, передбачені в посадових інструкціях, не слід, адже це входить до їх посадових обов’язків. За виконання роботи, обумовленої трудовим договором, працівник відповідно до ст. 94 КЗпП отримує зарплату.

До речі, зєкономити кошти можна й у разі, якщо залучити працівників установи для виконання ремонтних робіт «на добровільних засадах». Тобто якщо працівники погодяться у свій неробочий час попрацювати на благо установи: пофарбувати підлогу, поклеїти шпалери, покласти лінолеум тощо. Адже для виконання таких робіт не обов’язково бути кваліфікованим спеціалістом.

Але зовсім інша справа, коли працівники установи виконують ремонтні роботи за цивільно-правовим договором. Тут вже доведеться заплатити. Та оскільки за роботи установа заплатить, то нема сенсу вважати їх виконаними «власними силами». До речі, якщо ви бажаєте дізнатися більше про ЦПД, варто ознайомитися зі статтею «Цивільно-правовий договір: укладання, оплата, оподаткування та облік». 

Матеріали для ремонту 

За яким КЕКВ придбати?

Ремонт власними силами передбачає, що установа буде самостійно виконувати роботи. І матеріали для нього також буде придбавати самостійно.

Однак, матеріали для проведення ремонту можуть потрапити до установи й в інший спосіб. Наприклад, від благодійника, вилучені в результаті списання інших активів або оприбуткування лишків під час проведення інвентаризації, а також отримані за внутрішньовідомчим переміщенням.

Якщо казати про самостійне придбання матеріалів для поточного ремонту, то здійснювати його треба за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Саме так визначено у п. 5 п.п. 2.2.1 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012 р. № 333. Підтвердження цьому також містить висновок ДКСУ у листі від 31.08.2020 р. № 16-06-06/15133.

Зверніть увагу, що цей КЕКВ слід застосовувати саме для придбання матеріалів для поточного ремонту. Якщо ж ремонт класифіковано як капітальний, то КЕКВ буде іншим - 3131 «Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)» або 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» (п. 3 п.п. 3.1.3.1, п. 4 п.п. 3.1.3.2 Інструкції № 333). Тож на етапі планування проведення ремонтних робіт вкрай важливо визначити їх вид. 

На якому субрахунку обліковувати?

Облік будівельних матеріалів, що використовуються в процесі будівельних та монтажних робіт, слід вести на субрахунку 1513 «Будівельні матеріали». Це чітко прописано у Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженому наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219. При чому це твердження справедливо як для обліку будівельних матеріалів, що використовуються для поточного ремонту, так і тих, що будуть використані для проведення капремонту.

А конкретно, на субрахунку 1513 слід обліковувати:

  • будівельні матеріали, а саме:

-          силікатні матеріали (цемент, пісок, гравій, вапно, камінь, цегла, черепиця);

-          лісові матеріали (ліс круглий, пиломатеріали, фанера тощо);

-          будівельний метал (залізо, жерсть, сталь, цинк листовий тощо);

-          металовироби (цвяхи, гайки, болти, залізні вироби тощо);

-          санітарно-технічні матеріали (крани, муфти, трійники тощо);

-          електротехнічні матеріали (кабель, лампи, патрони, ролики, шнур, провід, запобіжники, ізолятори тощо);

-          хімічно-москательні (фарба, оліфа, толь тощо)

-          та інші аналогічні матеріали;

  • будівельні конструкції і деталі (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд);
  • збірні елементи;
  • обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем (опалювальні котли, радіатори тощо),
  • обладнання, яке потребує монтажу, а також комплекти запасних частин до такого обладнання, вітчизняне та імпортне обладнання, що потребує монтажу і призначене для встановлення (до обладнання, яке потребує монтажу, належить таке, що може бути введено в дію тільки після зібрання його частин і прикріплення до фундаменту або опор будівель і споруд, а також комплекти запасних частин до такого обладнання. До складу обладнання включається і контрольно-вимірювальна апаратура або інші прилади, призначені для монтажу в складі встановленого обладнання);
  • інші матеріальні цінності, необхідні для будівництва.

Але в процесі виконання ремонту знадобляться не лише будівельні матеріали, а й деякі інструменти.

Зокрема, для обліку дрібних будівельних інструментів, таких як валики, щітки, шпателі тощо застосовуйте субрахунок 1812 «Малоцінні та швидкозношувані предмети». Адже по-суті вони є господарськими матеріалами, що застосовуються для поточних потреб установи.

Під час видачі їх в експлуатацію вартість таких інструментів слід списати на витрати поточного періоду. А якщо інструменти не будуть використані протягом одного ремонту, то їх слід обліковувати й надалі, але не на балансі, а лише в аналітичному обліку.

Також для проведення ремонтних робіт можуть знадобиться не лише дрібні інструменти, а й щось серйозніше. Скажімо, для розмішування фарб, лаків, клеїв, будівельних розчинів і сумішей зазвичай використовують будівельний міксер. А для розпилювання дерева, дощок знадобиться такий столярний інструмент, як циркулярна пилка.

Коштують таки інструменти в районі десь 3 тис. грн.* і строк їх корисного використання явно більше одного року. Тож подібним інструментам місто в обліку на субрахунку 1113 «Малоцінні необоротні матеріальні активи»

--------------------------

* Вартісний критерій для розмежування основних засобів та МНМА повинен бути прописанийу наказі про облікову політику установи. 

Зауважте: будматеріали в установі, як і решту запасів, обліковують за місцем їх відповідального зберігання та в бухгалтерії.

До 02.02.2021 р. для обліку запасів на складі використовували Книгу складського обліку (форма № З-9), яку вела матеріально відповідальна особа за найменуваннями, сортами, кількістю. Для видачі будматеріалів використовували Накладну (вимогу) (форма № З-3), яку також оформлювали у разі внутрішнього переміщення будматеріалів в установі. Але із зазначеної дати втратив чинність наказ ДКСУ «Про затвердження типових форм обліку та списання запасів бюджетних установ та інструкції про їх складання»від 18.12.2000 р. № 130, яким були затверджені ці та інші регістри обліку запасів. Тож після зазначеної дати оформляти надходження та рух запасів можна двома способами:

1 — користуватися загальноприйнятими формами з обліку сировини і матеріалів, затвердженими наказом Мінстату «Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини та матеріалів» від 21.06.96 р. № 193. Але форми цих документів не враховують специфіку діяльності бюджетних установ;

2 — розробити і затвердити власні форми документів для оформлення операцій із запасами. При цьому самостійно розроблені форми документів повинні містити всі обов’язкові реквізити, передбачені Законом про бухоблік. До них належать: назва документа, дата складання, назва установи, зміст і обсяг господарської операції, посади відповідальних за здійснення операції, їх особисті підписи та інші дані причетних осіб.  Хоча ніщо не заважає користуватися старими типовими формами і надалі. Головне – навести відповідні форми документів у додатку до розпорядчого документа про організацію бухобліку установи.

 

Як списати використані будівельні матеріали?

Після проведення ремонту комісія установи повинна оглянути відремонтований об’єкт та скласти акт на списання запасів, використаних під час ремонту. Форма Акта списання запасів наведена у додатку до Методрекомендацій з бухобліку запасів суб'єктів держсектору.

Зверніть увагу: списують будівельні матеріали лише за фактом їх використання. У разі виконання поточного ремонту вартість матеріалів, що були використані, відносять на витрати поточного періоду: Дт 8013, 8113 — Кт 1513.

Важливо: витрати на ремонт (як поточний, так і капітальний) не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а визнаються витратами того звітного періоду, в якому вони були понесені (п. 4 розд. VI Методрекомендацій з бухобліку основних засобів суб'єктів держсектору).

Кожного місяця бухгалтерська служба складає Меморіальний ордер № 13 «Накопичувальна відомість витрачання виробничих запасів», де будуть відображені й операції зі списання будматеріалів, використаних для проведення ремонту. Дані з цього ордеру переносять до книги «Журнал-головна». 

Бухгалтерський облік 

Розглянемо на умовних прикладах облік поточного ремонту будівлі установи власними силами. 

Приклад 1. Бюджетна установа (неплатник ПДВ) здійснила власними силами поточний ремонт зруйнованих сходів на ґанку адміністративної будівлі установи (п.п. 1.2.3.7 «Ремонт ґанків та зонтів над входами» Примірного переліку № 150).

Вартість придбаних будівельних матеріалів - 30 000,00 грн. За матеріали здійснено попередню оплату в розмірі 30 % їх вартості — 9 000,00 грн. Також були придбані дрібні будівельні інструменти на загальну суму 2 000,00 грн.

Витрати здійснено за рахунок загального фонду.

Інструменти видано працівникам установи для проведення ремонту згідно з роздатковою відомістю. Після виконання ремонту ґанку списано використані будівельні матеріали на підставі Акта списання запасів. 

№ з/п

Зміст господарської операції

Кореспонденція субрахунків

Сума, грн

М

дебет

кредит

1

Отримано асигнування для придбання будівельних матеріалів ті інструментів

2313

7011

32 000,00

2

2

Перераховано аванс постачальнику в розмірі 30 %*

2113

2313

9 000,00

2, 4

3

Оприбутковано будматеріали

1513

6211

30 000,00

6

4

Відображено взаємозалік заборгованостей з постачальником

6211

2113

9 000,00

4, 6

5

Перераховано решту коштів постачальнику

6211

2313

21 000,00

2, 6

6

Оприбутковано дрібні будівельні інструменти

1812

6211

2 000,00

6

7

Перераховано постачальнику за інструменти

6211

2313

2 000,00

2, 6

8

Видано інструменти для використання в процесі ремонтних робіт

8013

1812

2 000,00

10

9

Списано використані будівельні матеріали

8013

1513

30 000,00

13

10

Віднесено витрати на фінрезультат у кінці звітного кварталу

5511

8013

32 000,00

17

* Умови попередньої оплати визначає головний розпорядник бюджетних коштів з урахуванням вимог, зазначених у постанові КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 р. № 1070.

 

Приклад 2. У бюджетній установі було зроблено поточний ремонт власними силами установи, а саме:

  • поклеєно шпалери (п. 2.9.7 «Заміна шпалер» Примірного переліку № 150);
  • пофарбовано підлогу (п.п. 1.2.9.4 «Побілення та фарбування стін, стель, підлог, вікон та дверей у місцях загального користування та у сходових клітках житлових будинків» Примірного переліку № 150);
  • частково замінено плінтус (п.п. 1.2.5.8 «Вибіркова заміна, а також укріплення відсталих плінтусів» Примірного переліку № 150).

Будівельні матеріали (клей, шпалери, фарбу для підлоги тощо) установа отримала від благодійника загальну суму 10 000,00 грн. До Казначейства до закінчення останнього робочого дня звітного місяця подано Довідку про надходження в натуральній формі на суму 10 000,00 грн за КЕКВ 2210.

Також від благодійника надійшли кошті на рахунок установи для придбання решти необхідних матеріалів на суму 2 000,00 грн. Установою за рахунок цих коштів було придбано будівельні матеріали.

Після виконання ремонту списано використані будівельні матеріали на підставі Акта списання запасів. 

№ з/п

Зміст господарської операції

Кореспонденція субрахунків

Сума, грн

М

дебет

кредит

1

Зараховано на реєстраційний рахунок благодійний внесок

2313

7511

2 000,00

3, 14

2

Придбано будматеріали за рахунок благодійного внеску

1513

6211

2 000,00

6

3

Перераховано кошти благодійного внеску постачальнику будматеріалів

6211

2313

2 000,00

3, 6

4

Оприбутковано будматеріали благодійника

1513

6211

10 000,00

6

5

Відображено дохід

2313

7511

10 000,00

3, 14

6

Відображено касові видатки

6211

2313

10 000,00

3, 6

7

Списано використані будівельні матеріали

8013

1513

12 000,00

13

8

Віднесено витрати на фінрезультат у кінці звітного кварталу

5511

8013

12 000,00

17

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн