Інформація по темі "" | Публікації по тегу
20.11.14
6353 0
Друкувати
Обране

Новий Реєстр податкових накладних — останні зміни

Під завісу ери широкого застосування Реєстру виданих та отриманих податкових накладних Мінфін підкоригував його форму («БТ», 2014, № 45, с. 5). Напевно це вже останні зміни у цьому документі, адже після запровадження електронного адміністрування ПДВ (з 01.01.15 р.) необхідність у веденні всеосяжних Реєстрів відпаде. Залишиться лише їх значно урізана версія. Сьогодні «віддамо шану» цьому документу та проаналізуємо останні зміни. Адже за грудень потрібно заповнити новий Реєстр.


Починаємо з 1 грудня

Наказ Мінфіну України від 22.09.14 р. № 958 набере чинності з 01.12.14 р. (див. с. 21 цього номера). Отже, саме з 1 грудня потрібно реєструвати ПН у новому Реєстрі.

Нагадаємо, що з 1 грудня зміниться і форма ПН (див. «БТ», 2014, № 45, с. 14).

Сподіваємось, що до цього «визначного» моменту розробники програмного забезпечення встигнуть внести корективи до програм, якими користуються платники ПДВ. Адже, на відміну від ПН, які поки ще можна складати на паперових носіях, Реєстр «живе» виключно в електронній формі. Тому, щоб не мати зайвого клопоту з перенесенням записів із старої форми Реєстру до нової форми, бажано отримати нове програмне забезпечення до 1 грудня.

Час для цього ще є.

Поки комп’ютерні генії роблять свою роботу, ми розберемось із змінами, що відбулись у формі Реєстру та в порядку його складання.

 

Зміни у формі Реєстру

Візуально форма Реєстру майже не змінилась (див. с. 12). Перше, що впадає в око, — це суттєве збільшення кількості граф в обох розділах. Але є ще досить багато дуже важливих «дрібничок».

1. Шапка. У шапці Реєстру змінились дані документа, яким його затверджено. Замість тексту «Наказ Міністерства доходів і зборів України 25.11. 2013 № 708» тепер записано «Наказ Міністерства фінансів України 22 вересня 2014 року № 958».

Крім того, із шапки Реєстру зникло поле «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість», яке втратило свою актуальність ще з 01.01.14 р. Оскільки Свідоцтва платникам ПДВ уже майже рік не видають.

2. Розділ I. У розділі I «Видані податкові накладні» з’явились нові графи.

По-перше, це давно очікувані графи для відображення операцій з продажу ліків та медвиробів, за якими нараховують ПДВ за ставкою 7 % (гр. 10 та 11).

По-друге, розділено на дві окремі графи операції, за якими ПДВ не нараховується:

• операції, звільнені від оподаткування, будемо відображати у гр. 13;

• операції, які не є об’єктом оподаткування, — у гр. 14.

Нагадаємо. Звільнені операції вказані у ст. 197 та підрозд. 2 розд. XX ПКУ. До таких операцій віднесені, зокрема, постачання продуктів дитячого харчування; освітні послуги; постачання послуг з охорони здоров’я тощо. Їх відображають у ряд. 5 декларації з ПДВ.

Операції, які не є об’єктом оподаткування, вказані у ст. 196 ПКУ, зокрема, емісія або продаж цінних паперів за грошові кошти; надання страхових послуг; розрахунково-касове обслуговування тощо. Ці операції відображають у ряд. 3 декларації з ПДВ.

Ще одна відмінність між такими операціями: на звільнену операцію потрібно виписати «пільгову» ПН (з позначкою «Без ПДВ» у гр.12 розд. III ПН). А от на операції, які не є об’єктом оподаткування, ПН взагалі не складають. Однак до Реєстру такі операції теж потрібно заносити (абзац п’ятий п. 1 розд. ІІІ Порядку № 958). Їх записують на підставі первинних документів. При цьому в гр. 4 «вид документа» потрібно поставити позначку «БО» (документ бухгалтерського обліку).

3. Розділ II. У розділі II «Отримані податкові накладні» з’явились ще більше нових граф.

По-перше, у гр. 9 потрібно буде вказати показник ЧВ (частка використання), за яким проводиться первинний розподіл «вхідного»ПДВ за товарами/послугами, котрі придбані для подвійного використання (для оподатковуваних та неоподатковуваних операцій).

Нагадаємо, що ПН, отримані на таке придбання, записують в Реєстр одним рядком, а вартість товарів та суму «вхідного» ПДВ розподіляють між «оподатковуваними» та «пільговими» графами. Раніше коефіцієнт розподілу доводилось «тримати в голові». Хіба що можна було підглянути у ряд. 15 декларації з ПДВ. Тепер для нього виділили спеціальну графу Реєстру. Отже, процес розподілу можна буде досить просто автоматизувати.

По-друге, придбання для оподатковуваних операцій (раніше їх вписували у гр. 9 та 10 Реєстру) рознесли аж на 6 окремих граф. Тобто залежно від того, за якою ставкою ПДВ (20 %, 7 % чи 0 %) обкладається операція, в котрій передбачається використати придбані товари/послуги.

Зрозуміло, що у випадку, коли ви придбали ліки для подальшого продажу, цю операцію потрібно вписати до гр. 12 та 13. Саме там будемо відображати придбання для операцій, що обкладаються ПДВ за ставкою 7 %.

А от що робити, коли придбані товари/послуги призначені для одночасного використання в операціях, котрі обкладаються ПДВ за різними ставками? Наприклад, комунальні послуги, канцтовари тощо.

Жодних вимог про необхідність вести окремий облік витрат, пов’язаних із кожним видом операцій, які обкладаються ПДВ за різними ставками, в законодавстві немає. Та і право на ПК не залежить від того, за якою ставкою обкладається та чи інша операція. Головне, щоб вона обкладалась ПДВ.

Обережно! Коефіцієнт ЧВ, про який ми згадували вище, не має жодного відношення до розподілу «вхідного» ПДВ між гр. 11, 13 та 15 розд. II Реєстру.

На наш погляд, можливі два підходи до розподілу «вхідного» ПДВ між операціями, які обкладаються ПДВ за різними ставками:

1) взагалі не розподіляти. Тобто включити всю суму ПДВ до графи, яка відповідає операціям, де переважно використовуються придбані товари/послуги.

Так, якщо у вас основна маса продажів обкладається ПДВ за ставкою 20 %, то усі придбання для одночасного використання в оподатковуваних операціях можна включити до гр. 10 та 11 Реєстру. Якщо ж у вас більшість операцій обкладається ПДВ за ставкою 7 % (аптека), то оплату оренди приміщення аптеки, можна включити до гр. 12 та 13 Реєстру.

Навряд чи сподобається такий підхід податківцям, але негативних наслідків для платника не буде, адже методики розподілу в Порядку № 958 немає;

2) розподілити пропорційно обсягу продажів за різними ставками ПДВ. Цей варіант набагато складніший. Доведеться розраху­вати коефіцієнти розподілу для кожної ставки ПДВ. Але це рівняння з багатьма невідомими і в прямому і в переносному значенні.

По-перше, які дані використовувати для розрахунку коефіцієнтів розподілу — поточного періоду чи попередніх періодів?

Аналогію з розподілом за ст. 199 ПКУ, на наш погляд, проводити не варто, тому в кожному звітному періоді потрібно розрахувати свій коефіцієнт. Оскільки новий Реєстр будемо використовувати лише у грудні, то й дані для розподілу потрібно буде взяти саме за грудень.

По-друге, доки не буде запов­нено розд. I декларації з ПДВ, платник не зможе розподілити «вхідний» ПДВ між операціями, які обкладаються ПДВ за різними ставками. Тому Реєстр доведеться заповнювати в два етапи:

• на першому проводимо первинну реєстрацію ПН. Усі ПН «заганяємо» до гр. 10 та 11 Реєстру;

• на другому (на початку січня) перед тим як подати електронну копію Реєстру податківцям, перерозподіляємо дані гр. 10 та 11 між гр. 10 — 15.

Для розрахунку коефіцієнтів скористаємось даними про обсяги поставок (без ПДВ) із вже заповненого розділу I нової декларації з ПДВ (див. таблицю на с. 14).

  

Коефіцієнти для розподілу «вхідного» ПДВ між операціями,

 які обкладаються ПДВ за різними ставками

Показник

Операції, які обкладаються ПДВ за ставкою:

20 %

7 %

0 %

Обсяг постачання

Рядок 1.1 нової декларації з ПДВ за грудень 2014 р.

Рядок 1.2 нової декларації з ПДВ за грудень 2014 р.

Рядки 2.1 + 2.2 нової декларації з ПДВ за грудень 2014 р.

Загальний обсяг оподатковуваних операцій

Рядки 1.1 + 1.2 + 2.1 + 2.2 нової декларації з ПДВ за грудень 2014 р.

Коефіцієнти розподілу

 

 

 

Формули для рахунку суми «вхідного» ПДВ в Реєстрі(1)

 

 

 

 

 

 

(1) Якщо придбані товари/послуги крім того, що частково використовуються в операціях, котрі обкладаються ПДВ за різними ставками, використовуються частково ще й у операціях, які не обкладаються ПДВ (приймають участь у розподілі за ст. 199. ПКУ), то до кожної з наведених формул потрібно додати ще один множник — коефіцієнт розподілу ЧВ (показник гр. 9 Реєстру).

(2) СПДВ — це ставка ПДВ, за якою обкладались товари/послуги при їх придбанні (число 20, 7 чи 0).

 

Увага! Розподіл проводимо лише за тими товарами/послугами, які одночасно використовуються в операціях, котрі обкладаються ПДВ за різними ставками.

До речі, доцільність розподілу «вхідного» ПДВ між операціями, які обкладаються ПДВ за різними ставками, дуже сумнівна. Навіть у новій формі декларації з ПДВ, яка теж почне застосовуватись із грудня 2014 року (наказ Мінфіну України від 23.09.14 р. № 966), податковий кредит за операціями, що обкладаються ПДВ за ставками 20 % та 0 %, потрібно буде декларувати згорнуто (ряд. 10.1.1 нової Декларації з ПДВ).

Однак маємо те, що маємо. Принаймні, найближчим часом безробіття не загрожує бухгалтерам.

4. Підписи в Реєстрі. У формі Реєстру зникло спеціальне поле для підпису фізичної особи — підприємця, яка зареєстрована платником ПДВ. Тепер для цього будуть використовувати загальне поле «Керівник».

Принципового значення це не має, адже електронні копії Реєстрів «підписують» за допомогою електронних цифрових підписів. А порядок такого підписування не змінився.

Крім того, розшифрували, які саме особи можуть (мають відповідні повноваження) підписати Реєстри. По суті, комплект підписів у формі Реєстру тепер має такий саме вигляд, як у декларації з ПДВ.

 

Порядок заповнення Реєстру

У п. 5 розд. I Порядку № 958 тепер вказано, що в Реєстрі окремо обліковуються операції з постачання товарів/послуг, які оподатковуються ПДВ за основною ставкою, ставкою 7 % чи нульовою ставкою. Таке ж розмежування передбачено і для придбаних товарів/послуг, які будуть використовуватись в операціях, що обкладаються ПДВ за різними ставками. Те, що оновлені форми це дозволяють, ми вже з’ясували. Крім того, з’явились ще деякі новації.

1. Умовний ІПН. Нарешті правила заповнення Реєстру «догнали» правила заповнення ПН, які не видають покупцям. У п. 2 розд. III Порядку № 958 передбачено, що у разі якщо платник податку виписує ПН, де у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» проставляється умовний ІПН, то при заповненні гр. 6 Реєстру також проставляється умовний ІПН.

Порядок № 708 оперував ще застарілими поняттями: коли замість ІПН покупця і в ПН і в Реєстрі ставили 0 (нуль). Після того, як правила заповнення ПН змінились на початку 2014 року, логічно було переносити дані про умовний ІПН покупця із ПН до гр. 6 Реєстру. Згодом із цим погодились і податківці та розмістили відповідну консультацію в підкатегорії 101.21 ЗІР ДФСУ. Тепер такий порядок запов­нення гр. 6 Реєстру легалізовано.

2. Касовий метод. У п. 2 розд. IV Порядку № 958 передбачили спеціальні правила для ведення Реєстру платниками, які застосовують касовий метод визначення податкових зобов’язань*. Такі платники заносять до Реєстру ПН у звітному періоді, на який припадає фактична дата компенсації. Якщо часткова оплата, то до розд. II Реєстру заносяться показники ПН у розмірі отриманої частки компенсації з пропорційним вирахуванням суми ПДВ. Звісно, що сумарні показники часткових записів про ПН не повинні перевищувати загальні показники ПН.

* Детальну інформацію про особливості обліку ПДВ за касовим методом ви знайдете у «БТ», 2012, № 15, с. 39.

По суті в цій частині автори Порядку № 958 узаконили вже усталену практику відображення в Реєстрі ПЗ та ПК за касовим методом.

А от що новенького, так це спеціальні позначки до виду документа (гр. 5 розд. II Реєстру). До «стандартного» позначення виду документа додається літера «К». Наприклад, ПНПК — паперова ПН, за якою сума ПДВ уключається до ПК за касовим методом — у звітному періоді, на який припадає фактична дата компенсації.

3. Бухдовідки. У п. 2 розд. IV Порядку № 958 підкориговані правила складання бухдовідок для коригування ПК.

Як і раніше, йдеться про те, що цей документ складають до ПН, митних декларацій та інших документів, які дають право на формування ПК. Але при цьому прибрали згадку про необхідність урахувати норми п. 198.6 ПКУ. Раніше контро­лери посилання на цю норму розглядали як підставу для заборони включати до ПК суми ПДВ за ПН, які «старші» за 365 днів. Ці вимоги були дискримінаційними щодо платників, котрі придбали товари/послуги для неоподатковуваних операцій та отримали правильну ПН, але не мали права на ПК. Якщо через рік ситуація змінилась і такі товари/послуги почали використовувати в оподатковуваних операціях, то нелогічно заперечувати право на ПК, адже правильну ПН платник своєчасно (протягом 365 днів) відобразив у своєму Реєстрі, а тепер змінює напрямок використання товарів/послуг.

Сподіваємось, що позиція фіскалів у цьому питанні стане більш лояльною, хоча сама норма п. 198.6 ПКУ нікуди не ділась і надалі вимагає підтверджувати ПК правильно складеними ПН**. При цьому право на ПК зберігається протягом 365 календарних днів з дати складання ПН.

** З 01.01.15 р. до ПК можна буде включати лише ПН, які зареєстровані в ЄРПН.

Серед підстав для складання бухдовідок тепер згадують коригування ПК при здійсненні контро­льованих операцій (ряд. 16.7 декларації з ПДВ). Якщо обсяг постачання за звичайною ціною менше ніж обсяг постачання за фактичною ціною, то покупець має скласти бухдовідку на таку контро­льовану операцію. У ній вказують номер та дату ПН, номенклатуру товарів/послуг, фактичну та звичайну ціни придбання таких товарів/послуг, суму коригування (зменшення) ПК.

Цю бухдовідку записують у розд. II Реєстру таким чином: у гр. 2 — дата її складання, у гр. 3, 4, 6, 7 — відповідно дата складання, порядковий номер ПН (РК), найменування та ІПН постачальника, який її склав, у гр. 5 — зазначається вид документа «БО», до якого додаються позначення виду документа, яким підтверджується здійс­нення контрольованої операції з постачання, та літери «КО». Наприклад, БОПНПКО — коригування ПК на підставі бухдовідки до паперової ПН, складеної за контрольованою операцією. При цьому суми у гр. 10, 11, або гр. 12, 13, або гр. 14, 15 зазначають зі знаком «мінус».

 

Документи та скорочення статті

Порядок № 958 — Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затверджений наказом Мінфіну України від 22.09.14 р. № 958.

Порядок № 708 — Порядок ведення Реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затверджений наказом Міндоходів від 25.11.13 р. № 708 (втратить чинність з 01.12.14 р.).

ІПН індивідуальний податковий номер.

ЄРПН — Єдиний реєстр податкових накладних.

Реєстр — Реєстр виданих та отриманих податкових накладних.

ПЗ — податкові зобов’язання.

ПК — податковий кредит.

ПН — податкова накладна.

 

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Газета «Бухгалтерський тиждень»



Коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн