Інформація по темі "" | Публікації по тегу
23.07.20
27667 29
Друкувати
Обране

Уповноважена особа зі спрощених закупівель: покладаємо функції та встановлюємо доплату

На головного бухгалтера в ОМС покладено функції уповноваженої особи для проведення спрощених закупівель (окремої посади в штаті немає). Чи потрібна на це згода працівника? Чи обов’язково встановлювати за це доплату?


Долга Ірина, експерт з питань оплати праці
ОПЛАТА ПРАЦІ ЛИПЕНЬ, 2020/№ 14
 
Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі є уповноважена особа (п. 1 ст. 1 Закону № 922*). З 19 квітня 2020 року спрощені закупівлі мають проводитися тільки уповноваженою особою. До 1 січня 2022 року має відбутися повний перехід у проведенні закупівель на формат роботи через уповноважених осіб. Тендерні комітети мусять припинити свою діяльність до зазначеної дати.Наразі поряд із уповноваженою особою (спрощені закупівлі) може діяти й тендерний комітет (закупівлі) за умови, що кожен з них буде відповідальним за організацію та проведення конкретних процедур закупівель (п. 4 розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922).

* Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.

Згідно з п.п. 35 п.1 ст. 1 Закону № 922:

Цитата

Уповноважена особа (особи) — службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі / спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).

На відміну від роботи членів тендерних комітетів із закупівель, зазвичай на безоплатній основі, уповноваженій особі законодавством визначена оплата за таку роботу.

І це добре, бо вона виправдовує ризики, є мотиваційним фактором та впливає на ефективність роботи. Наведене питання зачіпає організацію та встановлення оплати уповноваженій особі в ОМС.

У п. 1 ст. 11 Закону № 922 зазначено три способи визначення або призначення уповноваженої особи, які зображені на рисунку.

Способи визначення/призначення уповноваженої особи в ОМС

Національний класифікатор професій України ДК 003:2010, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 р. № 327.

** Постанова КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268.

Доцільності обрання певного способу визначення уповноваженої особи роз’яснили фахівці Мінекономіки у своєму листі від 10.04.2020 р. № 3304-04/24218-06 (далі — лист № 3304).

Ви бачите лише частину матеріалу
Доступ до повного тексту можливий лише для зарєестрованих користувачів.
Авторизуватися Зареєструватися

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Газета «Оплата праці»



Коментарі
(29)
Ніна
23.07.2020
Буду вдячна за роз'яснення стосовно встановлення доплати яка є обов’язковою вимогою в разі покладання на працівника обов’язків щодо виконання функцій уповноваженої особи для держслужби, а саме після закінчення строку дії стимулюючих надбавок для держслужбовців (31.12.2021)
Діана
23.07.2020
Це стосується лише працівників ОМС чи інших організацій також?
Бухгалтер
23.07.2020
А що робити, коли уповноважена особа призначена, функції покладені, а доплата не проводиться?...Думаю, таких більшість.
Дмитро !!! Бухгалтер
23.07.2020
Це означає, що особа призначена не у відповідності до Закону.
Дея
23.07.2020
У дитячих закладах найбільшими є закупівлі продуктів харчування, більшість з яких підпадає під спрощену закупівля. Та й ті, що до 50000,00 будуть вимагати великих затрат часу, тому що потрібно викладати річні плани і звіти про укладені договори від 0,01 грн. Тобто потрібно вводити штатну одиницю на повну ставку. Про те, що навряд чи знайдеться людина, яка б дала згоду працювати на такій відповідальній посаді за мінімальну зарплату, я взагалі мовчу. Так навіть на це немає коштів і окремої штатної одиниці не виділяється. У головного бухгалтера бюджетної установи навідь з надбавкою за складність та напруженість в роботі заробітна плата невисока. Так ще й задарма навішають ще один величезний шмат роботи!!!! Закони можуть лише вимагати щось, а заплатити за роботу не можуть. Лише штрафами лякать майстри!!!... Крик душі...
Вадим Дея
23.07.2020
Крім того, якщо переглянути судові справи то у більшості випадків судять за порушення строків ,невірне визначення предмету закупівлі, неоприлюднення якихось додатків та дод. угод, тобто за суто технічні помилки. З врахуванням заплутаності ,бюрократизму процедури та технічною недосконалістю закупівельних майданчиків уникнути помилок майже неможливо. На даний час майже всі судові справи щодо порушень у сфері закупівель закриваються у зв"язку із закінченням терміну притягнення до відповідальності, але по чуткам готується законопроект про його збільшення до 6 міс. з моменту виявлення порушення.
Енгрібьорд
23.07.2020
По 3 пункту не зрозуміло. де конкретно про "цю" надбавку написано - пункт, стаття, закон. Чи це така замаскована "за високі досягнення"?
Ярослава
23.07.2020
смешно читать
Бух
23.07.2020
Щось великі не стиковки по Закону. як бухгалтер ОМС, я посадова особа, далі треба дивитися Закон України Про путлічні закупівлі, статтю 11, пункт 7, абзац другий, то там взагалі написано, що посадові особи не можуть бути уповноваженими особами, ось текст "Не можуть визначатися або призначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради."Т, що виходить, покладати на нас, бухгалтерів ОМС можна, а уповноваженими бути ні. А з інщої сторони ІНФОБОКС ПРОЗОРРО дає визначення - Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). То де ж тоді правду шукати? Посадова чи не посадова?
Яна Бух
24.07.2020
Дуже гарне запитання. Це прям гаряча дескусія!!!! Дуже б хотілося почути якісь розьяснення.бо з цим стиклулися дуже багато організацій.
Татьяна Бух
24.07.2020
Немножко промахнулась в написании, ответ мой ниже.
Бух
24.07.2020
Якщо редакція видання хоч трішки дивится наші комменти та побажання, були б дуже вдячні, якби вони, якось прокоментували, визначення ЗУ Про публічні закупівлі, в статті 1, п. 1, пп. 35, а саме: 35) уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту) та статтю 11, пункт 7, абзац другий, то там взагалі написано, що посадові особи не можуть бути уповноваженими особами, ось текст "Не можуть визначатися або призначатися уповноваженими особами посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.Пому що, ці статті виходить, суперечать між собою, я як гол. бухгалтер, хотіла б закрити це питання для себе, оскільки являюсь посадовою особою.
Енгрібьорд
24.07.2020
"посадові особи та представники учасників, члени їх сімей" - тобто особа що відповідає з за конкретну закупівлю в організації не може бути одночасно бути посадовою особою чи представником організації-учасника(ну наприклад за сумісництвом там працювати). Маються на увазі, так би мовити,"повязані особи" Якось так. Просто речення в законі трохи по-дурнуватому написане
Бух Енгрібьорд
24.07.2020
ні, там не тільки мова йде за учасників, там далі йде перелік осіб, таких як депутати різних рівнів. Я, особисто, не бачу конкретної привязки учасників до посадових осіб. Я бачу його як перелік виключення, хто не може призначений
Татьяна
24.07.2020
"...посадові особи та представники УЧАСНИКІВ"- привязка к слову "учасники".
Бух Татьяна
24.07.2020
як на мене це два різні визначення, по такій логіці, воно повинно було б звучати як посадові особи, які є представниками учасника, хіба не так?
Татьяна Бух
24.07.2020
Это для нас, заказчиков, четко оговорено, что должностное лицо должно быть штатным, "родным", а для участника - как штатным, так и вне его, т.е. "представником". Могли бы в законе написать просто о должностном лице участника, но посчитали нужным расширить возможности участников и внештатными специалистами, почему нет?
Бух
24.07.2020
дуже цікавий вебінар https://www.youtube.com/watch?v=LOY6_2ZV4iM&fbclid=IwAR0diTTLWcFcU6rdYoYCOMJbvZL-6f_iKp6_N1fHkzVJH712YYPYlh3b6Wc моментами дуже цікаво, а саме з 43 хв, з 48хв та 1:10 год, виходить, це корупційні ризики. Раджу подивитись.
NeProzorro
27.07.2020
То в УО має бути тарифний розряд не нижче 25- ого?
NeProzorro
27.07.2020
До нічого ці всі процедури. Тільки морока. Купа різних майданчиків, семінари, тренінги, навчання. А щоб було дійсно ефективно-мають процедури бути зрозумілі і не занадто складні.Чому б Prozorro самому не перевіряти учасника ("діджіталізація" все-таки)? По коду нехай би система сама перевіряла в усіх реєстрах і видавала для замовника свій висновок.
NeProzorro
27.07.2020
Всі ліцензії, статути, інші важливі документи учасників повинні бути у відкритих реєстрах, а не надаватися як сканокопії.
Вадим NeProzorro
27.07.2020
Ні, в нього повинна бути цінна нерухомість або здорові нирки, щоб було що продати, якщо десь помилиться або невчасно щось оприлюднить.transparent_pxl.png
NeProzorro
27.07.2020
Треба або максимально спростити процедури (і тоді залишити їх проведення безпосередньо на замовниках) або забрати ці функції від бюджетників-замовників та передати роботу по закупівлях на держ.органи (Казначейство, мін.фін, управління ОДА і т п.).Бюджетна організація тільки подає заявку на потрібний їй товар,послугу, роботу, а куратор від держ.органу(а не УО чи ТК) САМ проводить процедуру закупівлі. От тоді буде дієвий контроль.
Лілія NeProzorro
27.07.2020
Так. Для справжньої прозорості закупівлями повинні займати не працівники замовника (УО або ТК), а незалежна стороння особа, бажано з держ.органів.
Вадим NeProzorro
27.07.2020
Я взагалі не розумію, навіщо всі ці протоколи, специфікації, проекти, терміни і повідомлення ? Чому не можна просто написати на сайті заявку, що саме нам потрібно, а система "позоро" і її спеціалісти нехай самі перевіряють продавців і обирають найвигіднішу пропозицію. Колись творець позоро Нефьодов говорив, що створена ним система дозволить купувати кількома кліками, а по факту це вершина бюрократизму та кришування курупції. Вправні чиновники з допомогою позоро кпадуть мільярди, а до відповідальності притягують клерків за порушення термінів оприлюднень.
NeProzorro Вадим
29.07.2020
Повністю погоджуюся. Якщо у бюджетних установ є вищестоящі органи, то нехай ті вищестоящі органи і займаються закупівлями для своїх підлеглих установ, ти більше що у них є штат юристів (на основі заявки замовника розробляють документи, вибирають і перевіряють постачальника, аналізують ринок та ціни, проводять торги, погоджують все, затверджують)
Олег NeProzorro
29.07.2020
100%. Замість того щоб перевіряти (вже після проведення закупівлі), то нехай самі проводять закупівлі (і перевіряють до її проведення і під час її проведення). От і буде ефективність.
NeProzorro Олег
29.07.2020
Та хоча б суть і важливі питання перевіряли. Те що стосується схем, розкрадання (потребу в закупівлі, вибір постачальника, як використовується куплений товар).А то ж перевіряють різні дурниці (наприклад, терміни оприлюднення).Ніби від оприлюднення на день пізніше станеться шкода для бюджету.
Ніна Вадим
29.07.2020
Все вірно. Багато говорять про "діджіталізацію", а по закупівлях треба купу паперових документів оформляти (плани, протоколи, рішення та інші). Для чого?
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Передплачуйте та читайте повністю
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • повний доступ до всіх матеріалів сайту
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті nv.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форм

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua на сайті nv.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передоплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн