Інформація по темі "" | Публікації по тегу
04.10.16
56073 15
Друкувати
Обране

Здійснення публічних закупівель: запитання та відповіді

Автор: Дуброва Ярослава, консультант з публічних закупівель


Чи необхідно проводити процедури закупівлі при відшкодуванні витрат

Бюджетна установа орендує приміщення та відшкодовує орендодавцю вартість тепло-, електро- і водопостачання. Яка з цих послуг є обов’язковим об’єктом для застосування закупівель через систему Prozorro?

Як передбачено п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону № 922публічна закупівля — це придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.

При цьому відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 договір про закупівлю — це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.

Отже, в розумінні Закону № 922 закупівля послуг — це публічна закупівля, а в разі, якщо вартість предмета закупівлі таких послуг дорівнює або перевищує 200 тис. грн., таку закупівлю замовник має проводити через електронну систему Prozorro.

Разом з тим ч. 3 ст. 2 Закону № 922 мiстить винятки, тобто перелік випадків, на які не поширюється дія цього Закону. Зокрема, одним iз таких винятків є придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі, інше нерухоме майно.

Оскільки примiщення можна вiднести в цьому випадку до поняття «iнше нерухоме майно», то закупівля послуг з оренди примiщення здійснюється без застосування Закону № 922. Отже, немає необхідності проводити таку закупівлю у Prozorro.

Разом з тим нині спостерiгається ситуація, коли деякі пiдприємства, установи, організації з метою прозорості та відкритості використання коштів, їх економії, забезпечення конкуренції проводять в електронній системі закупівель Prozorro закупівлі навiть у необов’язкових випадках.

Якщо ж замовник здійснює відшкодування витрат за послуги (чи товари), то в такому разі факт закупівлі послуг (чи товарів) у розумінні норм Закону № 922 не відбувається, оскільки такий замовник не набуває права власності на зазначені послуги чи товари.

Тож якщо замовник витрачає бюджетні кошти саме як відшкодування (компенсацію) орендодавцю вартості тепло-, електро- і водопостачання, а не для придбання товарів, робіт чи послуг, і укладення договору про закупівлю не передбачається, то процедуру публічних закупівель такий замовник не здійснює.

Отже, відшкодування орендодавцю вартості тепло-, електро- і водопостачання не є закупівлею у розумінні Закону № 922 i незалежно від суми такого відшкодування установа (орендар) не повинна застосовувати для цього Закон № 922.

Як правильно провести закупівлю на відшкодування витрат для придбання лікарських засобів за безкоштовними рецептами лікарів для постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС?

Аналогічно до попередньої ситуації, у розумінні Закону № 922 відшкодування витрат для придбання лікарських засобів за безкоштовними рецептами лікарів не є публічною закупівлею. Тож, якщо установа вiдшкодовує витрати на придбання лікарських засобів, вона не застосовує Закон № 922.

Натомість якщо така установа-замовник сама отримує кошти як відшкодування витрат на придбання лікарських засобів та планує здійснити за рахунок таких отриманих коштів закупівлю товарів, робіт чи послуг, а очікувана вартість предмета закупівлі перевищує вартісні межі, установлені ч. 1 ст. 2 Закону № 922, то цей Закон слід застосовувати й проводити відповідну процедуру публічної закупівлі через електронну систему закупівель Prozorro.

Установа уклала договір про відшкодування витрат на оплату комунальних послуг на суму 55 тис. грн. Чи потрібно реєструвати звіт за таким договором в системі Prozorro?

Не потрібно. Відшкодування комунальних послуг не є закупівлею в розумінні Закону № 922. Тож незалежно від суми такого відшкодування Закон № 922 не застосовується до вiдшкодування витрат на оплату комунальних послуг.

Щодо визначення предмета закупівлі

Розробка проектно-кошторисної документації належить до робіт у визначенні, наведеному у п. 22 ч. 1 Закону № 922. Але у Єдиному закупівельному словнику ДК 021:2015 за номером 71320000-7 зазначено послуги з інженерного проектування.

Чи припустимо застосування цього коду для такого виду робіт, як розробка проектно-кошторисної документації на реконструкцію певного об’єкта (наприклад, котельні)?

Так, дійсно, проектування в будівництві відповідно до Закону № 922 є роботою, а не послугою.

Поряд із цим предмет закупівлі робіт визначають за об’єктом будiвництва iз зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої — п’ятої цифр ДК 021:2015. Такий механізм визначення предмета закупівлі робіт зазначено в розд. III Порядку № 454.

При цьому зазначимо, що згаданий ДК 021:2015 складається з основного і додаткового словників.

Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.

Додатковий словник містить більш детальний опис предмета контракту. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що деталізує характер чи призначення товарів. Абетково-цифровий код складається з трьох рівнів:

— перший рівень складає літера, що позначає секцію;

— другий рівень — літера, що позначає групу;

— третій рівень — три цифри, що позначають підрозділ.

Остання цифра — контрольна.

Так, дійсно, відповідно до основного словника ДК 021:2015 проектування зазначено як послуга.

Водночас згідно з додатковим словником ДК 021:2015 проектування та будiвництвo мiстяться пiд одним абетково-цифровим кодом у секцiї I (Додаткові характеристики будiвництва/робіт) групи А (Характеристики будiвництва /робіт), а саме: IА01-9.

З огляду на це, в будь-якому випадку при визначенні предмета закупівлі робіт вирішальним є об’єкт будiвництва, наприклад котельня. Тобто в даному випадку варто додати очікувані вартості усіх робіт з проектування котельні, і така загальна сума робіт буде очікуваною вартістю предмета закупівлі за цим об’єктом будiвництва.

Який порядок закупівлі продуктів харчування для дитячого садочка, якщо це близько 25 назв: крупи, овочі, фрукти, молочні продукти? При цьому вартість кожного найменування товару не підпадає під критерії закупівель, тобто є менше 200 тис. грн.

Основним документом, що регулює питання визначення предмета закупівлі, є Порядок № 454.

Taк, п. 1 цього Порядку передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пп. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 та на основі ДК 016:2010 за показником 5-го знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої — п’ятої цифр основного словника ДК 021:2015, а також конкретної назви товару чи послуги.

Отже, насамперед замовник має визначати предмет закупівлі за вказаним Порядком. Якщо вартість кожного з предметiв закупівлі таких продуктів харчування (крупи, овочі, фрукти, молочні продукти тощо) не будe перевищувати 200 тис. грн., то замовник може не проводити процедуру закупівлі за Законом № 922 та укласти прямий договір.

Так, у цьому випадку згідно з ДК 016:2010 за показником 5-го знака овочі подiляються на:

01.13.1 Овочі листкові (а за показником 6-го знака до цієї категорії включені, зокрема, 01.13.12 капуста, 01.13.13 капуста цвітна та капуста броколі, 01.13.16 шпинат);

01.13.2 Культури баштанні;

01.13.3 Культури овочеві плодоносні, інші (за показником 6-го знака до цієї категорії включені, зокрема, 01.13.31 перець стручковий гострий і солодкий (тільки роду Capsicum), 01.13.32 огірки та корнішони, 01.13.33 баклажани, 01.13.34 помідори);

01.13.4 Овочі коренеплідні, цибулинні та бульбоплідні;

01.13.5 Коренеплоди та бульби їстівні з високим умістом крохмалю та інуліну;

01.13.7 Буряки цукрові та насіння цукрових буряків;

01.11.6 Овочі бобові свіжі (за показником 6-го знака до цієї категорії включено: 01.11.61 квасоля свіжа, 01.11.62 горох свіжий).

Згідно з ДК 016:2010 за показником 5-го знака фрукти подiляються на:

01.21.1 Виноград;

01.22.1 Плоди тропічних і субтропічних культур (за показником 6-го знака до цієї категорії включено, зокрема, 01.22.12 банани, 01.22.11 авокадо, 01.22.13 фініки, 01.22.14 iнжир);

01.23.1 Плоди цитрусових культур;

01.24.1 Яблука;

01.24.2 Плоди зерняткових і кісточкових культур, інші (за показником 6-го знака до цієї категорії включені, зокрема, 01.24.21 груші, 01.24.22 айва, 01.24.23 абрикоси, 01.24.24 вишні, 01.24.25 персики, 01.24.26 нектарин, 01.24.27 сливи).

Згідно з ДК 016:2010 за показником 5-го знака молочні продукти вiдносяться до категорії:

10.51.1 Молоко та вершки, рідинні, оброблені.

Згідно з ДК 016:2010 за показником 5-го знака крупи подiляються на:

01.11.1 Пшениця;

01.11.2 Кукурудза;

01.11.3 Ячмінь, жито й овес;

01.11.4 Сорго, просо та інші зернові культури;

01.12.1 Рис нелущений;

10.61.1 Рис напівобрушений чи повністю обрушений, або лущений чи дроблений;

10.61.3 Крупи, крупка, гранули та інші продукти з зерна зернових культур.

Як бачимо, овочі, фрукти, молочні продукти та крупи — це різні предмети закупівель за показниками 5-го знака ДК 016:2010. Тож для правильного прийняття рiшення щодо необхідності застосування Закону № 922 замовник має виходити з очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.

Тож якщо вартість такого окремого предмета закупівлі менша 200 тис. грн., то це «допорогова» закупівля. А отже, замовник може або укласти прямий договір, або провести таку закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro.

А якщо вартість, наприклад, фруктiв (таких, як груші, абрикоси, персики, нектарин, сливи, вишні) окремо менша 200 тис. грн., але разом дорівнює або перевищує цю суму, то в такому разі необхідно проводити процедуру закупівлі за Законом № 922, оскільки предметом закупівлі буде:

01.24.2 Плоди зерняткових і кісточкових культур, інші.

При цьому для збільшення конкуренції замовник може подiлити такий предмет закупівлі на лоти за показниками 6-го знака ДК 016:2010(якi зазначено нами вище).

Є проект на загальну суму 294 тис. грн., до складу якого включено такі видатки: капітальний ремонт братської могили воїнам-визволителям — 70 тис. грн., установлення лав та урн для сміття — 20 тис. грн., укладення тротуарної плитки територією парку — 204 тис. грн.

Чи можна укласти договори на кожний вид робіт з різними підрядниками без проведення процедури публічних закупівель, чи це все ж таки один предмет закупівлі?

Як передбачено п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону № 922предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.

При цьому згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 до робіт відносять: проектування, будівництво нових, розширення, реконструкцію, капітальний ремонт та реставрацію існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникову фотозйомку та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.

Вiдповiдно до розд. III «Визначення предмета закупівлі робіт» Порядку № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Держслужби автодоріг від 23.08.2011 р. № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої — п’ятої цифр ДК 021:2015.

При цьому ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 не містить визначення терміна «об’єкт будівництва». Водночас згідно з розд. 3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 у цьому стандарті терміни використовуються відповідно до ДБН А.2.2-3.

Вiдповiдно до п. 3.12 розд. 3 ДБН А.2.2-3-2014 об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.

При цьому частина будинку, будівлі, споруди — це визначена проектною документацією на реконструкцію або капітальний ремонт частина існуючого об’єкта, уведеного в експлуатацію в установленому порядку.

Отже, при визначенні предмета закупівлі робіт необхідно виходити з поняття «об’єкт будівництва» з урахуванням очікуваної вартості для всього обсягу робіт за кожним окремим їх видом.

Вiдповiдно до ч. 1 ст. 2 Закону № 922 цей Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн., а робіт — 1,5 млн грн.

Оскільки проект по об’єкту затверджено на загальну суму 294 тис. грн. (до складу якого включено роботи з капітального ремонту — 70 тис. грн., роботи із встановлення лав та урн для сміття — 20 тис. грн., роботи з укладення тротуарної плитки на території парку — 204 тис. грн.), що є менше вартісних меж застосування Закону № 922 для робіт — 1,5 млн грн., то замовник може укласти окремi прямі договори на кожний вид робіт з різними підрядниками без проведення процедури публічних закупівель.

Інші запитання

Чи потрібно через Prozorro обирати навчальний заклад для професійної адаптації (навчання) учасників АТО? Чи можна діяти як раніше та укладати угоди із закладом, який обрав учасник АТО, без Prozorro?

У подібних ситуаціях усе залежить від вартості предмета закупівлі.

Так, якщо вартість предмета закупівлі послуг з навчання дорівнює або перевищує 200 тис. грн., то замовник має застосовувати Закон № 922 та проводити закупівлі через Prozorro.

У разі якщо вартість послуг з навчання буде менше 200 тис. грн., законодавець надає замовнику право використовувати електронну систему закупівель Prozorro з метою відбору надавача послуг для укладення договору.

При цьому по допорогових закупівлях замовники також повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом № 922.

Також нагадаємо: у разі здійснення закупівель послуг з навчання без використання електронної системи закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнюватиме або перевищуватиме 50 тис. грн. та буде меншою за 200 тис. грн., замовник обов’язково має оприлюднити звіт про укладені договори в системі електронних закупівель Prozorro відповідно до ст. 10 Закону № 922.

Як діяти в ситуації, якщо торги відбулися, договір підписаний, товар надійшов, але він не підійшов за параметрами? Як оформити повернення товару?

У такій ситуації радимо дiяти відповідно до умов, погоджених сторонами в договорі про закупівлю. Зокрема, щодо умов повернення контрагенту товару неналежної якості, відповідальності сторін договору за його невиконання тощо.

Що робити, якщо постачальник, який став переможцем на аукціоні електронних закупівель, відмовляється від постачання товару тієї якості, що виставлено в оголошенні: замість паперу А4 80г/м2 нам пропонують папір А4 75г/м2 за ціною, виставленою у пропозиціях аукціону?

У такій ситуації радимо не приймати товар, який не відповідає вимогам щодо нього, прописаним у договорі про закупівлю. При цьому варто дiяти відповідно до умов відповідальності сторін договору за його невиконання. Зокрема, щодо нарахування контрагенту штрафних санкцій за прострочення строку постачання товару належної якості тощо. Провести претензiйну роботу. Якщо контрагент не задовольнить вимоги претензiї — подати позов до суду.

При цьому оскільки в такому випадку потребу замовника в паперi не задоволено, то необхідно провести нову закупівлю за цим же предметом закупівлі.

Нормативні документи

Закон № 922 — Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VII.

Порядок № 454 — Порядoк визначення предмета закупівлі, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 р. № 454.

ДК 016:2010 — Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016:2010, затверджений наказом Держкомспоживполітики від 11.10.2010 р. № 457.

ДК 021:2015 — Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 р. № 1749.

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 — ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийняті наказом Мінрегіонрозвитку від 05.07.2013 р. № 293.

ДБН А.2.2-3-2014 — ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації та будівництво», затверджені наказом Мінрегіонрозвитку від 04.06.2014 р. № 163.

env_icon Наш сайт корисний для вас?

Отримуйте першими актуальні новини! env_icon

Підписатися на найактуальнішу розсилку для бухгалтера бюджетної установи

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Газета «Бюджетна бухгалтерія»



Коментарі
(15)
Людмила
04.10.2016
Скажіть будь ласка , якщо закупівля до 50 тис. то її не потрібно закідати в прозоро.. Пишите в статьї що заклюзається прямий договір?
Вікторія
04.10.2016
Якщо вашим розпорядником визначена межа для Прозорро від 50 тис. грн., то укладаєте прямий договір
людмила Вікторія
06.10.2016
А якщо розпорядником не встановлена межа , а законом 922 передбачено якщо менше 50 тисяч.грн. проводиться електрона закупівля в прозорро
Оксана
04.10.2016
Скажіть, будь ласка, чи має право школа проводити тендерні процедури. Школа являється розпорядником нижчого рівню коштів.
Валерія
18.01.2017
Доброго дня!
Я зрозуміла, що дія Закону не поширюється на оренду будинку та процедура закупівлі на Прозорро не проводиться. А звіт про укладений договір оренди потрібно оприлюднювати на Прозорро? Наше керівництво вимагає, так як сума за рік перевищує 200 000. Як правильно поступити в такому випадку?
Інна
20.01.2017
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, хто зможе.
В кошторисі 300 тис на закупівлю електроенергії. Додатково від орендарів надійде 50 тис відшкодувань.
На яку суму проводити процедуру закупівлі 300 чи 350?
Галина Інна
03.02.2017
треба проводити закупівлю на 350 тис,так як Ви то закупите електроенергію,
а арендарі потім Вам її відшкодують.
Ігор
24.01.2017
Доброго дня . Нашій громадській організації учасників АТО були виділини кошти з бюджету міста , потрібно закупити пальне для авто на 12тис 600 грн юрист організаціїї переконує що PROZORO не потрібно проходити ,бухгалтер переконує що потрібно бо сумма більш ніж 10тис.грн ,Дякую за розяснення !
Володимир Ігор
11.04.2017
Закупівлю можна проводити, а можна і не проводити, Вас за це ніхто не накаже,
Олена
20.10.2017
Предмет закупівлі визначено як «РОБОТИ». Тендерна документація затверджена також, як закупівлі «РОБІТ». Очікувана вартість закупівлі цих робіт не підпадає під менше ніж 5 150 євро та дорівнює 4 млн. грн.
Але, процедура була оприлюднена як «відкриті торги з публікацією на англійській мові». Строк подання пропозицій було визначено 30 днів з дати оприлюднення оголошення (абз2 п.3 ст. 21 ЗУ).
Пропозицій подали 2 учасника.
Розгляд та оцінка проводились Замовником у відповідності до п.5 т. 28 -у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Замовник допустив до аукціону обох учасників. Відбувся аукціон. Пропозиція першого учасника після розгляду є найбільш економічно вигідною.
На етапі розгляду Замовник зрозумів, що з самого початку він повинен був оприлюднити цю процедуру, як «відкриті торги» (подання 15 к.д, розгляд – 5 р.д.).

Питання: чи порушив Замовник Закон № 922 і чи необхідно йому відмінити процедуру? Чи може Замовник продовжити процедуру та в подальшому укласти договір про закупівлю? Може є роз’яснення з цього питання?

Ірина
17.11.2017
Питання: В нас укладено договір на закупілю газу на 2017рік (відкриті торги). Цих коштів не хватає до кінця року. Чи можемо ми в грудні місяці укласти договір з цим самим постачальником на суму 30000,00 грн. ? якщо у нас діє до кінця року договір. Потрібно на 01грудня закрити по виплатах діючий договір.а тоді укладати новий ?
Наталія
05.12.2017
Доброго дня! Яка процедура повинна бути, якщо дитячий садок закуповує 50 найменувань продуктів харчування ( молочні продукти, крупи т.п) якщо брати загально то це більше 200 тис. Якщо погрупово, тобто молочні продукти до 200 тис, крупи до 200 тис, картопля до 200 тисяч. У нас один постачальник. Як робити закупівлі?
Андрій
19.10.2018
Доброго дня, підкажіть , будь-ласка, чи хтось використовував послуги факторингу при здійсненні публічних закупівель? Якщо так, то де оформляли та на яких умовах?
Ганна
28.11.2018
Доброго дня , якщо уклали договір на 47 тис. грн. потім зробили додаткову угода сума договору стала 52 тис. чи потрібно викладати в прозорро?(ми бюджетна орг., визначена межа для Прозорро від 50 тис. грн)
Маша
25.03.2020
Доброго дня. Підприємство уклало тендерний договір (через банк) на бензин на 152000 тис. грн. (вже проплатили частину товару). На казначейський рахунок надійшло 40 тис також на закупівлю бензину. Чи можливо здійснити пряму закупівлю бензину поза тендером.
Залишити коментар:
Ваше ім`я
Коментарі
Передплачуйте та читайте повністю
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • повний доступ до всіх матеріалів сайту
  • безлімітні завантаження всіх бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті nv.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форм

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua на сайті nv.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передоплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн