Інформація по темі "" | Публікації по тегу
07.07.15
7814 2
Друкувати
Обране

Головні тези Повідомлення про прийняття працівника на роботу

 Постановою КМУ від 17.06.2015 р. № 413, яка набрала чинності 27 червня 2015р., затверджено форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу, а також прописано невеликий порядок його подання.


Тетяна Мойсеєнко, податковий консультант, директор Навчального центру "ДОМІНАНТА"

Враховуючи те, що до заповнення Повідомлення і до умов його подання сьогодні виникає дуже багато питань, відповіді на які відсутні в постанові, напевно ДФСУ готує додаткові роз’яснення від себе щодо заповнення Повідомлення та його подачі.
    
    Тому поки ми очікуємо на будь-які офіційні роз’яснення, автор наводить головні тези по заповненню і поданню Повідомлення, на які радить звернути увагу.
    
    1. Повідомлення подається до ДФСУ ЗА МІСЦЕМ РЕЄСТРАЦІЇ І СПЛАТИ ЄСВ. Отже, якщо роботодавець має філії тощо, в яких працюють працівники і ПДФО з їх зарплати сплачується за місцем НЕосновної податкової реєстрації - за місцем філії, а ЄСВ – за місцем основної реєстрації головного підприємства, то у разі прийняття працівників до таких філій Повідомлення подається до ДФСУ за місцем основної реєстрації і сплати ЄСВ (за місцем подачі персоніфікації).
    
    2. Повідомлення подається до ДФСУ ДО ПОЧАТКУ РОБОТИ працівника за укладеним трудовим договором. Це зовсім не означає, що подавати Повідомлення обов’язково саме за день (два) раніше до планової дати початку трудових відносин (хоче це і не заборонено). Якщо пригадати ст. 29 КЗпП, в якій також до початку роботи за укладеним трудовим договором підприємство зобов'язане:
    
    1) роз'яснити працiвниковi його права i обов'язки та проiнформувати пiд розписку про умови працi, наявнiсть на робочому мiсцi, де вiн буде працювати, небезпечних i шкiдливих виробничих факторiв, якi ще не усунуто, та можливi наслiдки їх впливу на здоров'я, його права на пiльги i компенсацiї за роботу в таких умовах вiдповiдно до чинного законодавства i колективного договору;
    2) ознайомити працiвника з правилами внутрiшнього трудового розпорядку та колективним договором;
    3) визначити працiвниковi робоче мiсце, забезпечити його необхiдними для роботи засобами;
    4) проiнструктувати працiвника з технiки безпеки, виробничої санiтарiї, гiгiєни працi i протипожежної охорони.
    
    Поки проводиться ознайомлення з усім вищезазначеним, у працівника вже тривають трудові відносини, але його ще не допустили до виконання роботи.
    
    На думку автора, аналогічно треба розуміти подачу Повідомлення до ДФСУ. Тому Повідомлення може бути подане в день прийняття працівника на роботу (але бажано в паперовому вигляді, оскільки електронна подача відправіть Квитанцію 2 тільки на наступний день, не раніше).
    
    2. Скасовуюче Повідомлення, на думку автора, потрібно буде подавати у двох випадках:
    
    А) у разі скасування рядка, в якому зазначені ПОМИЛКОВІ дані працівника (ІНН, ПІБ) або відомості про його працевлаштування – в цьому разі треба буде подавати по такому працівнику після Скасовуючої Початкову з правильними відомостями;
    Б) у разі скасування рядка, в якому зазначено відомості про працівника, з яким так і не відбулися трудові відносини (працівник не прийшов на роботу, чи протягом дня передумав працювати на підприємстві).
    
    3. Подання декількох Повідомлень протягом робочого дня законодавством не заборонено. Але ніхто наразі не знає, чи зможе таке подання декількох Повідомлень, створених в один день з відміткою «ПОЧАТКОВА», оброблятися без помилок через електронну подачу.
    
    4. ШТРАФИ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕДБАЧЕНІ, але які саме, давайте проаналізуємо законодавство.
    
    Ст. 24 КЗпП зазначає про ДВІ умови, які необхідно виконати у разі допуску працівника до роботи:
    
    1) Укласти з ним трудовий договір (про види договорів і наявність наказу читайте в п. 5 і 14 Корисної інформації)
    2) Надати Повідомлення до ДФСУ про прийняття працівника на роботу.
    
    У ст. 265 КЗпП з 01.01.2015 р. прописано різні фінансові штрафи за порушення норм трудового законодавства (від 1218 грн до 36540 грн., детально про штрафи читайте в п. 6 Корисної інформації). Так, юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть фінансову відповідальність у таких розмірах:
    
    30 мінімальних зарплат, встановлених законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення – а це 36540 грн (якщо мінімальна зарплата 1218 грн.) за перелік порушень, серед яких «фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту)».
    
    Як бачимо, фінансовий штраф у розмірі 36540 грн. за кожного працівника накладається при невиконанні першої умови допуску працівника на роботу – за не укладений трудовий договір, а для другої умови – надання Повідомлення – застосування цього штрафу НЕ передбачено КЗпП!
    
    Порушення другої умови є звичайним «іншим» порушенням трудового законодавства, яке коштує підприємству 1 мінімальна зарплата (1218 грн.).
    
    Отже, фінансовий штраф у розмірі 1218 грн. накладається за неподання або несвоєчасне поданні повідомлення про прийняття працівника на роботу.
    
    Цей штраф стягується з розрахункового рахунку підприємства НЕ ЗА КОЖНЕ порушення, а В ЦІЛОМУ ЗА УСІ ПОРУШЕННЯ трудового законодавства, які зафіксовані під час перевірки на підприємстві.
    
    Хто зможе накласти фінансовий штраф?
    
    Повідомлення про прийняття працівника надається до ДФСУ. Але тільки інспекція з праці (А НЕ ДФСУ!) наділені повноваженнями під час перевірки накладати фінансові санкції (ст. 265 КЗпП у редакції з 01.01.2015 р.).
    
    Отже, ДФСУ не може застосувати до підприємства накладання фінансових штрафів за порушення трудового законодавства. Такі повноваження має тільки інспекція з праці, яка, в свою чергу, ніякого відношення до особливостей подання Повідомлення до ДФСУ не має… Маємо, те що маємо. Висновки робіть самостійно.
    
    Додатково автор нагадує, що крім фінансових штрафів, у ст. 41 Кодексу про адміністративні правопорушення діють адміністративні штрафи на посадових осіб за «інші» порушення трудового законодавства, які встановлені інспектор з праці під час перевірки, у розмірі від 510 до 1700 грн. в цілому за всі порушення. Рішення про накладання адмін.штрафів приймає тільки суд.
    
    5. А ось чого не доопрацювали законодавці в Повідомленні, так це підпису роботодавця – СПД. Сподіваємося, що це не завадить СПД-фізособам подавати вчасно Повідомлення до ДФСУ.
     

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



коментарі
(2)
Наталя
19.10.2015
Під час проведення виборів Територіальна виборча комісія проводить розрахунки по заробітній платі з членами ДВК. Час роботи членів комісії два дні. Повідомлення про участь іх теж подавати до ДФСУ? Це ж не постійне місце роботи.
Євген
20.10.2015
Якщо за договором ЦПХ то повідомлення не потрібно подавати!
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн