Ноут з + Windows від благодійника: як показати в обліку?
Згідно з наказом про облікову політику вартісний критерій для ОЗ встановлено на рівні 20 тис. грн.
Чи потрібно додавати вартість такого програмного забезпечення до первісної вартості ноутбука? Як правильно відобразити таку операцію в бухобліку?
Відповідь ви знайдете у таблиці:
№ з/п |
Зміст господарської операції |
Кореспонденція субрахунків |
Сума, грн |
№ м/о |
|
дебет |
кредит |
||||
1 |
Оприбутковано безоплатно отриманий ноутбук |
1014 |
2117 |
23700 |
4 |
Водночас відображено: |
|||||
— дохід від безоплатно отриманої комп’ютерної техніки |
2313 |
7511* |
23700 |
3 |
|
— збільшення внесеного капіталу на суму безоплатно отриманої комп’ютерної техніки |
7511 |
5111 |
23700 |
14 |
|
— касові видатки |
2117 |
2313 |
23700 |
3, 4 |
|
2 |
Відображено безоплатно отримане ОС Windows на правах користування |
8013 |
2117 |
7500 |
4 |
Водночас відображено: |
|||||
— дохід від безоплатно отриманої ОС |
2313 |
7511* |
7500 |
3, 14 |
|
— касові видатки |
2117 |
2313 |
7500 |
3, 4 |
|
3 |
Відображено отримання прав на користування ОС Windows у позабалансовому обліку |
013 |
— |
7500 |
16 |
* Не пізніше останнього робочого дня звітного місяця на суму отриманої благодійної допомоги необхідно подати до Держказначейської служби Довідку про надходження в натуральній формі. Увага! Довідку оформляємо на загальну суму — 31200 грн, у т. ч.: 23700 грн зазначаємо за КЕКВ 3110 і 7500 грн — за КЕКВ 2240. |
Але це спрощена відповідь – лише бухгалтерські проводки. Без пояснень чому робити слід саме так. Та перш за все бухгалтер повинен знати та розуміти бухгалтерську нормативку, щоб краще орієнтуватися у бухоблікових задачах та з легкістю знаходити рішення. Саме з цією метою ми підготували для вас курс підвищення кваліфікації для бухгалтерів бюджетних установ «Облік матеріальних цінностей у бюджетних установах».
Ми розробили програму для бухгалтерів на основі реальних практичних кейсів і актуальних змін у законодавстві.
Це програма з видачею сертифіката від Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого та трьома кредитами ЄКТС.
Наш курс містить максимально корисну інформацію з легкою та зрозумілою подачею та багато практичних прикладів «як у житті».
Програма курсу складається з чотирьох модулів:
- перший – «Облік основних засобів»,
- другий – «Облік запасів»,
- третій – «Надходження в натуральній формі»,
- четвертий – «Ревізія в установі: що потрібно знати бухгалтеру».
У кожному модулі по кілька тематичних занять, після вивчення яких ви зможете з легкістю:
- відображати в обліку та оформлювати операції з надходження, списання та передачі основних засобів;
- нараховувати амортизацію;
- відрізняти поточні ремонти від капітальних та обліковувати їх;
- проводити переоцінку основних засобів, встановлювати ліквідаційну вартість та відображати ці операції в бухобліку;
- визначати умови визнання запасів активами та використовувати відповідні субрахунки;
- документально оформлювати та відображати в бухобліку надходження та списання запасів;
- використовувати методи оцінки вибуття запасів;
- організовувати аналітичний облік запасів та контролювати їх рух;
- вести облік матеріальних цінностей, отриманих як благодійна допомога або у процесі ліквідації активів;
- готувати установу до ревізії фінансово-господарської діяльності;
- виявляти, аналізувати та усувати порушення, встановлені під час ревізії.
І це лише частина знань, умінь та навичок, які ви отримаєте після навчання.
Тож записуйтесь на навчання — буде цікаво і для вас, і корисно для професії!