Інформація по темі "" | Публікації по тегу
14.07.16
16467 5
Друкувати
Обране

Як установити оклади, надбавки держслужбовцям МДА після 01.05.2016 р.

Коментар редакції газети "Оплата праці" до листа Мінсоцполітики від 27.05.2016 р. № 7696/0/14-16/13


Щодо оплати праці державних службовців місцевих державних адміністрацій

 

Лист від 27.05.2016 р. № 7696/0/14-16/13

Міністерство соціальної політики розглянуло листа щодо застосування постанови Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» і в межах компетенції повідомляє.

Щодо можливості виплати надбавок за знання та використання в роботі іноземної мови, доплати за науковий ступінь, надбавки за почесне звання, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268, то слід зазначити наступне.

Закон України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» набрав чинності з 1 травня 2016 року.

Частиною другою статті 50 зазначеного Закону України визначено, що заробітна плата державного службовця складається з:

  • посадового окладу;
  • надбавки за вислугу років;
  • надбавки за ранг державного службовця;
  • виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконання обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця; виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою державної служби за рахунок економії фонду посадового окладу за відповідною посадою; премії (у разі встановлення).

На виконання норм зазначеного Закону Кабінетом Міністрів України затверджено схему посадових окладів на посадах державної служби в державних органах, розміри надбавок за ранги державних службовців та прирівняння посад державної служби (постанова Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 292 (із змінами)).

При цьому норми актів Кабінету Міністрів України, які визначали умови оплати праці державних службовців до набрання чинності Законом України «Про державну службу», не застосовуються.

З метою уникнення неоднозначного тлумачення норм законодавства та приведення актів Кабінету Міністрів України з питань оплати праці у відповідність до Закону України «Про державну службу» розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України, яким пропонується визнати такими, що втратили чинність, деякі акти Кабінету Міністрів України.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 року № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році» (із змінами) до групи 4 оплати праці належать посади керівників самостійних структурних підрозділів інших державних органів, тому посадовий оклад керівника апарату місцевої адміністрації має визначатись за цією групою, на нашу думку, на рівні керівника департаменту, а заступника керівника апарату — до групи 5 оплати праці з відповідним посадовим окладом з урахуванням юрисдикції державних органів.

Посади керівників структурних підрозділів та їх заступників в апараті місцевої державної адміністрації визначаються як для керівників структурних підрозділів у складі департаменту, служби, самостійного управління за групою 6 оплати праці.

Що стосується посади адміністратора, то на даний час цієї посади у додатку 3 не визначено, тому до внесення відповідних змін пропонуємо посадовий оклад адміністратора визначати на рівні державного адміністратора (група 6). Такі зміни на даний час опрацьовуються Мінсоцполітики.

Посадові оклади державних службовців районних в місті Києві державних адміністрацій визначаються як для державних органів, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення.

Водночас зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони носять інформаційний, роз’яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.

Заступник Міністра — керівник апарату В. Іванкевич


 

Коментар редакції

Як установити оклади, надбавки держслужбовцям МДА після 01.05.2016 р.: роз’яснення Мінсоцполітики

У листі, що коментується, фахівці Мінсоцполітики виклали свою думку з приводу таких запитань:

1. Чи виплачуються держслужбовцям надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови, доплата за науковий ступінь, надбавка за почесне звання після 01.05.2016 р.?

2. До якої групи оплати праці належать посади керівника апарату місцевої державної адміністрації (далі — МДА), заступника керівника апарату МДА, керівників структурних підрозділів МДА та їх заступників?

3. Як визначаються посадові оклади держслужбовців районних державних адміністрацій в м. Києві?

Розглянемо їх детальніше.

Держслужбовцю зі знанням іноземної мови, науковим ступенем або почесним званням старі надбавки та доплати з 1 травня 2016 року не належать

З 01.05.2016 р. Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. № 889-VIII (далі — Закон № 889) диктує нові умови оплати праці насамперед для держслужбовців. У зв’язку з цим виникло резонне запитання: чи можна із зазначеної дати держслужбовцям, на яких поширюється дія цього Закону, нараховувати надбавку за знання та використання в роботі іноземної мови, доплату за науковий ступінь, надбавку за почесне звання? Ідеться про ті виплати, які передбачені постановою КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 р. № 268 (далі — постанова № 268).

Із роз’яснення, наведеного в листі, що коментується, стає зрозуміло: з 01.05.2016 р. виплати, передбачені постановою № 268, не нараховуються держслужбовцям, на яких поширюється дія Закону № 889.

Далі подивимося на аргументи на користь такого висновку. Для цього звертаємо увагу на головний акцент листа, що коментується, стосовно складових зарплати держслужбовців з 01.05.2016 р.: «норми актів Кабінету Міністрів України, які визначали умови оплати праці державних службовців до набрання чинності Законом № 889, не застосовуються».

Так-от, постанову № 268 було розроблено задовго до набуття чинності Законом № 889. Отже, з 01.05.2016 р. виплати, передбаченіпостановою №268 (у тому числі надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови, доплата за науковий ступінь, надбавка за почесне звання), не нараховуються держслужбовцям*, на яких поширюється дія Закону № 889.

* Аналогічний висновок щодо виплати доплати за науковий ступінь раніше був зроблений фахівцем Мінсоцполітики (див. «ОП», 2016, № 10, с. 12).

Звичайно ж, в ідеалі такий припис слід зафіксувати в самій постанові № 268. На що Мінсоцполітики в листі, що коментується, зазначає: з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до Закону № 889 розроблений проект постанови КМУ, якою передбачається визнати такими, що втратили чинність, деякі акти КМУ. Сподіваємося, що нормотворці «не наламають дров», адже ця постанова, як і раніше, застосовується для окремих працівників. Наприклад, її норми використовують при нарахуванні зарплати посадових осіб і службовців органів місцевого самоврядування.

Отже, із застосуванням постанови № 268 (а саме із забороною на застосування її положень для держслужбовців, на яких поширюється Закон № 889) визначилися. Але нам слід з’ясувати ще одне запитання: можливо, надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови, доплата за науковий ступінь, надбавка за почесне звання передбачені Законом № 889 і входять до складу зарплати держслужбовців? Давайте з’ясовувати.

З 01.05.2016 р. оплату праці держслужбовців, на яких поширюється дія Закону № 889, здійснюють згідно зі ст.50 — 52 цього Закону. Крім того, у 2016 році в цьому питанні слід також керуватися нормативними документами, розробленими під норми Закону №889: постановою КМУ «Деякі питання оплати праці державних службовців в 2016 році» від 06.04.2016 р. № 292 (далі — постанова № 292) і Положенням про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затвердженим постановою КМУ від 06.04.2016 р. № 289 (далі — Положення № 289).

Так-от, у ст. 50 Закону № 889 застережені складові зарплати держслужбовця, оплата праці якого здійснюється згідно з цим Законом:

  • посадовий оклад;
  • надбавка за вислугу років;
  • надбавка за ранг держслужбовця;
  • виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього держслужбовця (при виконанні такого додаткового обсягу робіт);
  • виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою держслужби (при виконанні такого додаткового обсягу робіт);
  • премія (у разі встановлення).

Саме на таку структуру зарплати держслужбовця згідно з новою нормативною базою вказує Мінсоцполітики в листі, що коментується.

Ми ж доповнимо цей перелік виплатами, які можуть здійснюватися держслужбовцям, що підпадають під дію Закону № 889, згідно зновою нормативною базою: грошова допомога при наданні щорічної основної відпустки (ст. 57), матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань* (ч. 2 ст. 54), а також додаткові стимулюючі виплати (надбавка за інтенсивність праці та надбавка за виконання особливо важливої роботи), передбачені Положенням № 289.

* Порядок надання та розмір такої допомоги має затвердити КМУ. На момент підготовки матеріалу в номер такого нормативного документа немає.

Отже, з 01.05.2016 р. держслужбовцям, на яких поширюється дія Закону № 889, здійснюються виплати, передбачені цим Законом, постановою № 292 і Положенням № 289. Як бачимо, новою нормативно-оплатною базою не передбачені надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови, доплата за науковий ступінь, надбавка за почесне звання. Це означає, що з 01.05.2016 р. вказані надбавки та доплату не можна виплачувати держслужбовцям, на яких поширюється дія Закону № 889.

Справедливості ради зауважимо, що існують окремі виняткові надбавки, які виплачуються держслужбовцям і після 01.05.2016 р. Про них окремо поговоримо в коментарі до листа Мінсоцполітики від 03.06.2016 р. № 8072/0/14-16/13 (див. с. 8 цього номера).

До якої групи оплати праці віднести посади керівників апарату МДА, їх заступників, керівників структурних підрозділів МДА?

Керівник апарату МДА та його заступник. Проблема з визначення посадового окладу керівника апарату МДА та його заступника полягає в тому, що про них забули при віднесенні посад держоргану до відповідної групи оплати праці (ст. 51 Закону № 889 і постанова № 292). Але, незважаючи на це, зарплату їм нараховувати все ж потрібно.

Фахівці Мінсоцполітики в листі, що коментується, рекомендують посадовий оклад керівника апарату МДА визначати за групою 4 оплати праці на рівні керівника департаменту, а заступника керівника апарату МДАза групою 5 оплати праці з відповідним посадовим окладом з урахуванням юрисдикції державних органів.

Керівники структурних підрозділів МДА та їх заступники. Зупинимося детальніше на питанні віднесення посад керівниківструктурних підрозділів МДА до відповідних груп оплати праці.

Постанова № 292 передбачає певну градацію у встановленні посадових окладів залежно від самостійності підрозділу (див. схему на с. 6).

На жаль, визначення самостійності структурного підрозділу МДА в чинному законодавстві немає. Статтею 5 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» від 09.04.99 р. № 586-XIV (далі — Закон № 586) визначено, що склад МДА формують їхні голови, вони ж і визначають структуру адміністрації.

Типове положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації затверджене постановою КМУ від 26.09.2012 р. № 887(далі — постанова № 887). Пунктами 4 і 15 цієї постанови встановлено:

«Вид структурного підрозділу (департамент, управління, відділ, сектор, інший структурний підрозділ, передбачений законом) і його статус як юридичної особи публічного права визначаються головою місцевої держадміністрації.

<…>

Структурні підрозділи, утворені як юридичні особи публічного права, мають самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, власні бланки.»

Як бачимо, про статус самостійності — ані слова.

Статус самостійності згадується в постанові КМУ «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» від 12.03.2005 р. № 179 (далі — постанова № 179). У цій постановівизначені такі види самостійних підрозділів:

— управління (самостійний відділ) — структурний підрозділ одногалузевого або однофункціонального напрямку;

— самостійний сектор — структурний підрозділ, який створюється для виконання завдань за окремими напрямками діяльності органу виконавчої влади, функції якого неможливо поєднати з функціями інших структурних підрозділів.

Тобто згідно з постановою № 887 структурний підрозділ МДА може як мати статус юридичної особи публічного права, так і не мати такого статусу, а постановою № 179 самостійність визначена як функціональна спрямованість роботи підрозділу.

На нашу думку, у цьому питанні слід виходити з норм відповідного галузевого положення про конкретний структурний підрозділ або з питання підлеглості та функціонального навантаження.

Наприклад, Загальним положенням про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженим постановою КМУ від 26.11.2008 р. № 1040, визначено, що юридична служба органу виконавчої влади, підприємства створюється як самостійний структурний підрозділ. Зверніть увагу: самостійний, хоча вона й не створюється як юридична особа публічного права.

Те саме визначене і в наказі Мін’юсту від 10.02.2012 р. № 232/5, яким затверджено Типове положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації.

Стосовно посад, які передбачені в апараті МДА, слід вказати, що ст. 44 Закону № 586 визначено: для правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності МДА, підготовки аналітичних, інформаційних та інших матеріалів, систематичної перевірки виконання актів законодавства і розпоряджень МДА, надання методологічної та іншої практичної допомоги МДА та органам місцевого самоврядування головою МДА створюється апарат МДА в межах виділених бюджетних коштів.

Тобто структурні підрозділи апарату МДА забезпечують основну діяльність районної державної адміністрації, не здійснюючи безпосередньо повноваження і компетенцію МДА. Але вони все одно є структурними, оскільки знаходяться у структурі МДА.

Тому, на нашу думку, посади начальника відділу економіки, освіти, культури, ЖКГ тощо та їх заступників слід віднести до груп 4 і 5 оплати праці відповідно.

У листіж, що коментується, фахівці Мінсоцполітики вважають, що посади керівників структурних підрозділів та їх заступників в апараті МДА визначаються як для керівників структурних підрозділів у складі департаменту, служби, самостійного управління за групою 6 оплати праці.

Водночас це роз’яснення в частині керівників структурних підрозділів апарату МДА входить у суперечку з нормою, що викладена у другому реченні ч. 4 ст. 44 Закону № 586, якою передбачено, що керівники структурних підрозділів апарату МДА за умовами оплати праці прирівнюються до керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів МДА.

Зауважимо, що у 2007 році це положення виключили із Закону № 586, але Конституційний Суд України визначив таке виключення неконституційним, тому на сьогодні воно все ж таки діє.

Із цього випливає, що керівник структурного підрозділу апарату МДА може за умовами оплати праці прирівнюватися до групи 4 оплати праці за рішенням керівника державної служби (див. п. 4 примітки до схеми посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці з урахуванням юрисдикції державних органів, затвердженої постановою № 292).

Водночас фахівці Мінсоцполітики рекомендують відносити посади керівника структурного підрозділу апарату МДА та його заступників до групи 6 оплати праці. До речі, КМУ розроблено проект постанови «Про внесення змін до постанов КМУ від 6 квітня 2016 р. № 292 і від 5 квітня 2016 р. № 323» і передано на обговорення СПО об’єднання профспілок, в якому з цього питання викладена така сама позиція. Чи погодиться СПО об’єднання профспілок з такою позицією і чи буде прийнято постанову КМУ з тим текстом, який закладений у проект, покаже час. Ну а ми зі свого боку обов’язково повідомимо вам про остаточне вирішення цього наболілого питання.

Як визначаються посадові оклади держслужбовців районних державних адміністрацій у м. Києві?

Згідно зі схемою посадових окладів на посадах державної служби за групами оплати праці, визначеною в додатку 1 до постанови № 292, посадові оклади держслужбовців визначаються з урахуванням юрисдикції державних органів:

  • уся територія України (колонка 3);
  • територія однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя (колонка 4);
  • територія одного чи кількох районів, міст обласного значення (колонка 5).

Причому чим ширшою є юрисдикція держоргану, тим відповідно більше розмір посадового окладу держслужбовця.

Запитання полягає в такому: за якою колонкою визначати розміри посадових окладів держслужбовців РДА в м. Києві — за колонкою 4 чи колонкою 5?

Відповідь фахівців Мінсоцполітики така: посадові оклади держслужбовців РДА в м. Києві потрібно визначати за колонкою 5.

Андрій МАЦОКІН, головний редактор журналу «Держслужбовець»

Людмила БЄЛЄВЦОВА, експерт з питань оплати праці

ОПЛАТА ПРАЦІ, ЛИПЕНЬ, 2016/№ 13

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
Журнал «Оплата праці»



коментарі
(5)
Віктор
15.07.2016
Яка буде зарплата у спеціаліста 1 кат 9 розряду (в апараті) 10 років стаж? Дякую Райдержадміністрація
Людмила Віктор
15.07.2016
група оплати праці 9, посада спеціаліста. Категорії вже немає. Ранг 9 або 8, в залежності від стажу на займаній посаді. Надбавка за вислугу - 3 % за рік, якщо 10 років, то 30 %.
Людмила
15.07.2016
Колеги, напишіть який оклад має бути у зав.сектором ЖКГ, цивільного захисту райдержадміністрації, якщо сектори не є юрид. особами публічного права. Кількість працівників в секторах по 2 чол.?
Вікторія
19.07.2016
Шановні колеги! Підкажість будь ласка, які раниг мають бути у головного спеціаліста, провідного спеціаліста і спеціаліста відділу у районній в місті Києві державній адміністрації. Буду дуже вдячна за інформацію
Цильо
27.07.2016
Людмила. Яка різниця юр особа не юр особа постанова 292, 322 5 група оплати праці залежно від юрисдикції органу. Сектор - 2 чоловік, відділ - 3 чоловік також визанчено постановою КМУ
Залишити коментар:
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.

Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн