Інформація по темі "" | Публікації по тегу
22.07.21
382 0
Друкувати
Обране

Спілкування з підлеглими: як побудувати успішну комунікацію

Це сталося! Ви — керівник. Нові горизонти, цілі, перемоги та, можливо, поразки. Вам передали справи, ви зайняли нове робоче місце, а ще у вас тепер є підлеглі. З обліком та аудитом ви знайомі давно, а як взаємодіяти з людьми? Це питання відкрите.


Головне управлінське завдання керівника відділу продажів або маркетингу — побудувати роботу команди таким чином, щоб результати вели підприємство до збільшення прибутку. Якщо відділ не впливає прямо на продажі — надавати бізнесу або клієнту якісний сервіс. Левову частку в ефективності команди займає грамотна комунікація. Так, якщо атмосфера в колективі комфортна і безпечна, це дає можливість співробітникам витрачати енергію на роботу і пошук креативних рішень замість того, щоб переживати через взаємини.

Особистість керівника

Спосіб управління «Я — начальник, ти — дурень» навряд чи зробить вас хорошим керівником. Тому пропоную взяти на озброєння 8 «секретів», які підвищать авторитет загалом та допоможуть у взаємодії з колегами.

1. Вчіться управлінню. Це нормально, що ви не знаєте якихось інструментів менеджменту, адже раніше ви вивчали бухгалтерський облік, а тепер так само необхідно опанувати управлінські навички.

2. Визнавайте помилки. Свої та чужі. Ідеальних людей немає, кожен іноді помиляється. Визнаючи свою помилку, ви показуєте підлеглим, що помилятися не страшно.

3. Будьте чесні й розповідайте про плани. Краще, якщо люди дізнаватимуться новини компанії від свого керівника, а не в кулуарах, випадково.

4. Будьте собою. Ви не можете грати якусь роль щодня протягом довгого часу. Фальш одразу відчувають.

5. Довіряйте. Із вами працюють фахівці, у них уже є досвід і перевіряти за ними кожне зроблене завдання немає потреби.

6. Дотримуйтесь особистісних кордонів. Робочий день закінчився — забудьте про роботу самі й не дзвоніть підлеглим. Дзвінки — у форс-мажорних ситуаціях, в усіх інших — поважайте особистий час людей.

7. Отримуйте зворотний зв’язок. Періодично запитуйте у підлеглих, що їм подобається, що не подобається, що вони хотіли б змінити. Деякі керівники роблять це особисто на one-to-one зустрічах, деякі — в команді, деякі — через HR-менеджерів.

Будьте готовими чути позитивне та негативне. І намагайтеся впливати на те, на що ви здатні вплинути. Від цього ваш авторитет тільки підвищиться.

8. Вимагайте результат. Із написаного вище може здатися, що вам знадобиться тільки м’яка сторона особистості, але ні. Коли ставите завдання перед підлеглими, ви розумієте, якої якості й коли важливо отримати результат. Говоріть про це з людьми та вимагайте повного результату. Не давайте підлеглим зрозуміти, що ваші доручення можна ігнорувати.

Інструменти для успішної комунікації

У більшості комунікацій достатньо уважно вислухати співрозмовника і відповісти чи поставити правильно запитання. Бувають моменти, коли цього замало. Наприклад, якщо ваші погляди повністю протилежні, а домовитися потрібно. І при цьому не зіпсувати відносини з колегою. У таких випадках будуть корисними знання стратегій переговорів та психологічних моделей поведінки людей у різних ситуаціях (елементів транзакційного аналізу).

Стратегія переговорів «win-win». Ця класифікація складається з 4 моделей поведінки в переговорах. Цей метод добре доповнюють 5 способів поведінки в конфлікті: співпраця, суперництво, компроміс, пристосування й ухилення.

Перемога-поразка (win-lose) — суперництво. Стратегія спрямована на перемогу над опонентом, який сприймається як противник. Використовується, коли важливий результат, а можливість зіпсувати відносини з іншою стороною не має значення.

Поразка-перемога (lose-win) — пристосування. Стратегія використовується, коли важливі відносини, а результатом переговорів можна поступитися. Призводить до вашої поразки й перемоги опонента.

Поразка-поразка (lose-lose) — ухилення. Найпростіший приклад застосування цієї стратегії — ухилення від участі в розмові, коли у вас слабка позиція. Ще така стратегія зустрічається на несподіваних нарадах, до яких учасники не готові.

Перемога-перемога (win-win) — співпраця. Найпродуктивніша стратегія, спрямована на взаємний виграш опонентів. Ця стратегія базується на тому, що кожен зі співрозмовників розуміє інтереси опонента. При цьому пам’ятає про свої інтереси. У такому разі вони обирають рішення, яке принесе часткову перемогу обом.

Під час комунікацій обирайте модель виходячи з 2 параметрів: важливості відносин і важливості результату.

Елементи транзакційного аналізу. Відповідно до теорії американського психолога Еріка Берна наше «Я» в кожній комунікації обирає один із трьох станів — Дорослий, Батько і Дитина.

Коли комунікуємо з позиції Дорослого, ми керуємося фактами, вміємо знаходити компроміси, діємо на основі зібраної інформації, а не лише виходячи з бажань або суспільних стереотипів.

Коли в нас «включається» Батько, ми намагаємося контролювати та опікувати. Авторитетами виступають переконання наших батьків або «кумирів». Ми намагаємося змусити, покарати або ж подбати про співрозмовника.

Третій стан «Я» — Дитина, коли ми вчимося, переймаємо досвід. У цього стану є два варіанти — природність та адаптивність. Природна Дитина — спонтанна, креативна. Адаптована — та, яка пристосувалася до умов середовища. У цьому стані співробітники покірно погоджуються з керівництвом, не висловлюють власну думку або, навпаки, без необхідності сперечаються з керівництвом.

Вступаючи в діалог, звертайте увагу, в якому стані перебуваєте ви та ваш співрозмовник. У робочому середовищі найпродуктивнішою вважається «зустріч» станів Дорослий-Дорослий.

Якщо конфлікт усе-таки трапився

Пам’ятайте, що конфлікт — це не завжди деструктивно. Іноді саме конфлікт допомагає знайти креативне рішення складного завдання. Важливо пам’ятати про те, що ви шукаєте рішення, а не самостверджуєтеся або доводите особистісну перевагу.

У суперечці людина висловлює ті проблеми, на які ви не звертали увагу та які ви можете усунути. Так звані «сліпі плями» посади. Погодьтеся, ви не перебуваєте щодня в ролі кожного з підлеглих, тому можете щось не помічати або не знати.

Не підключайтеся до емоцій співрозмовника. Якщо підлеглий висловлює невдоволення голосно і детально, слухайте, але не переходьте на таку ж емоційну браваду. Розсудливість допоможе знайти сильні аргументи та впевнено їх висловити.

Просто робіть. Кожен день у ролі керівника покращує ваші управлінські навички. Ті, з кого ви зараз берете приклад і вважаєте мудрими керівниками, теж колись починали цей шлях!

Уклеїна Світлана

Оплата праці, липень, 2021/№ 14/1 спецвипуск

env_icon Отримуйте новини поштою!

Ми будемо надсилати вам найсвіжіші матеріали кожного тижня

Для цього вкажіть своє ім'я та електронну скриньку

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це



коментарі
(0)
Яка вдача - ви можете стати першим, хто прокоментує цей матеріал.
Залишити коментар:
Для того, чтоб распечатать текст необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити всього за 30 грн
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
30
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×

 

Договір публічної оферти

Угода

про умови використання інформаційних ресурсів сайту

Ця Угода укладена між ТОВ «НВП «ФАКТОР» (далі - Компанія) і будь-яким Користувачем (далі загально названі - Сторони) веб-сайту (-ів) buhgalter.com.ua і / або budget.factor.ua, далі іменуються - Сайт.

Загальні положення

Наведені нижче умови є електронною формою документа, що визначає порядок використання, а саме, надання Користувачеві доступу до інформаційних ресурсів через Сайт.

Ця угода (Договір) носить характер публічної оферти, тобто є еквівалентом "усної угоди" і відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

Сайт є об'єктом авторського права і як складного твору, а також "компіляції даних" ("бази даних") охороняється на території України, відповідно до Закону України "Про авторське право і суміжні права".

Всі авторські майнові права на Сайт належать Компанії. Позначення «buhgalter», «Factor» є знаком для товарів і послуг (торговою маркою) і не може використовуватися Користувачем без отримання відповідної ліцензії.

Компанія докладає всіх зусиль щодо забезпечення достовірності і актуальності інформації, представленої на Сайті. Однак Компанія не бере на себе фінансової та іншої відповідальності за результати застосування цієї інформації.

Підписка - повний доступ до всіх матеріалів, розміщених на Сайті. Підписка надається за певну плату на певний строк відповідно до умов відповідного тарифу Підписки.

Автоподовження підписки - сервіс автоматичного продовження підписки.

 

 

1. Прийняття Угоди

 

1.1. Для того, щоб отримати право доступу до інформаційних ресурсів Сайту, Користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з цією угодою. Користувач не має санкціонованого доступу до інформаційних ресурсів Сайту, якщо він не прийняв або не згоден з умовами цієї угоди.

1.2 Згідно з умовами Договору Компанія надає Користувачам Передплату на платній основі з метою перегляду користувачами окремих матеріалів, розміщених на Сайті. Категорії платної інформації визначаються Товариством самостійно.

1.3. За згодою Користувача з умовами цієї угоди, Користувачеві надається доступ до інформаційних ресурсів Сайту. Інформаційні ресурси надаються «як є» і не припускають наступних доопрацювань.

1.4. Користувач має право припинити користуватися Сайтом в будь-який момент, без спеціального повідомлення Компанії про припинення користування Сайтом.

1.5. Для отримання доступу до ресурсів від Користувача може знадобитися надання інформації про себе (наприклад, відомості про особу, відомості про юридичну особу та інші контактні дані) з метою продовження користування Користувачем послугами Компанії.

1.6. Беручи до уваги безперервне впровадження нових розробок, Користувач визнає і погоджується з тим, що Компанія має право на власний розсуд припинити (тимчасово або остаточно) надання доступу до ресурсів Сайту (або будь-яких окремих функцій Сайту) всім користувачам взагалі або Користувачеві зокрема, без попереднього повідомлення.

1.7. Компанія на постійній основі впроваджує нові розробки для того, щоб надавати найкращі можливі послуги своїм користувачам. Користувач визнає і погоджується з тим, що форма і характер послуг (дизайн сайту, обсяг наданої інформації, тематика і ін.) можуть час від часу змінюватися без попереднього повідомлення Користувача.

 

 

2. Відповідальність сторін

 

2.1. Матеріали Сайту видаються без будь-яких гарантій, неявних або інших. Компанія не несе відповідальність за повноту і точність інформації, що міститься в матеріалах сайту, відповідність її вимогам Користувача.

2.2. Всі ризики, що виникають при використанні матеріалів (ресурсів) Сайту, несе Користувач. Компанія ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які понесені Користувачем збитки, у чому б вони не виражалися, в тому числі, в разі якщо компанія була повідомлена про можливість заподіяння збитків.

2.3. Ризик настання негативних наслідків в результаті використання рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті, в повному обсязі несе Користувач. Компанія не гарантує і не підтверджує точність і достовірність, рекомендацій, думок і тверджень, що містяться на Сайті.

2.4. Компанія не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, неточності, втрати часу, порушення в роботі обладнання і ліній комунікацій, проникнення комп'ютерних вірусів, втрати і зміни даних, виникнення дефектів в роботі програм. які виникли, незалежно від причин, в результаті використання Сайту.

2.5. У разі здійснення Користувачем дій, передбачених ст. 50 Закону України «Про авторське право і суміжні права» (порушення авторського права і суміжних прав), Компанія залишає за собою право, без попереднього повідомлення Користувача, за своїм вибором здійснювати дії щодо захисту немайнових і майнових авторських прав та суміжних прав в порядку, встановленому адміністративним, цивільним і кримінальним законодавством.

 

3. Порядок і умови оформлення Передплати

 

3.1 Для оформлення Передплати Користувачеві необхідно:

3.1.1 Авторизуватись або зареєструватися на сайті buhgalter.com.ua шляхом заповнення всіх необхідних полів реєстраційної форми

3.1.2 Уважно ознайомитися з умовами договору і прийняти його,

3.1.3 Ввести необхідні для оплати дані, якщо того вимагає Платіжна система; підтвердити оплату і оплатити.

3.2 Оплата доступу до сайту buhgalter.com.ua проводиться Користувачем на умовах 100% передплати.

3.3 Компанія попереджає користувачів, а Користувачі розуміють і погоджуються з тим, що Платіжна система може стягувати понад вартості послуг будь-якого роду комісії та збори, включаючи комісії мобільних операторів (за їх наявності), надаючи свої послуги тільки в разі, якщо такі комісії і збори будуть оплачені користувачем. Інформацію про такі комісії і збори (за їх наявності) Користувач самостійно може дізнатися в Платіжній системі. Комісії та збори не повертаються і не відшкодовуються Компанією. Користувач, який скористався послугами платіжної системи, вважається попередженим і згодним з їх умовами.

3.4 Компанія має право в односторонньому порядку і без попереднього повідомлення Користувача змінювати умови цього договору, наповнення пакетів Підписка, розміри тарифів і т.п. шляхом розміщення відповідного документа в новій редакції на сайті.

3.5 Зміни умов цього Договору набирають чинності з моменту опублікування на сайті buhgalter.com.ua

3.6 Зміни, що стосуються наповнення пакетів Підписка, розмірів тарифів застосовуються тільки для підписок, придбаних після такої зміни.

3.7 Відмова від послуг після оплати неможлива.

3.8 Користувач не має права:

3.8.1 реєструватися як інша особа; вводити в оману інших користувачів щодо своєї особи, використовуючи реєстраційні дані іншої людини; навмисне спотворювати уявлення про самого себе, свій вік або свої відносини з іншими особами або іншими організаціями; передавати реєстраційні дані, логін і пароль для доступу до системи іншим особам;

 

4. Автоподовження підписки

 

4.1 Учасники оплачують доступ до сайту buhgalter.com.ua щомісяця, надають згоду на послуги автоматичного регулярного продовження Підписки на новий термін (автоподовження Підписки). Після активації даної послуги оплата нового терміну Підписки здійснюється шляхом автоматичного безакцептного списання коштів з рахунку користувача. Послуга автоподовження Підписки надається до тих пір, поки Користувач не повідомить про її скасування в особистому кабінеті користувача, заповнивши необхідну форму.

4.2 Послуга вважається скасованою з наступного оплатного періоду.

4.3 Послуга активується при здійсненні першої або чергової оплати Підписки, що означає згоду користувача з тим, що після закінчення оплаченого строку дії Передплати Договір автоматично пролонгується на тих же умовах на той же термін з автоматичним списанням вартості Передплати з рахунку Користувача

4.4 У разі недостатності коштів на рахунку користувача або неможливості проведення платежу Підписка на новий термін не надається, а послуга «автоподовження Підписки» відключається, до моменту появи коштів на рахунку користувача або заміни користувачем рахунку в особистому кабінеті).

4.5 При зміні Товариством тарифів на підписку автоподовження Підписка на черговий новий термін, наступний за періодом, протягом якого відбулася така зміна буде здійснено за новим тарифом.

 

5. Припинення відносин з Компанією. зміна угоди

 

5.1. Компанія і Користувач домовилися, що компанія має право припинити підтримувати Сайт (надавати доступ / надавати послуги) в будь-який час на власний розсуд.

5.2. Компанія залишає за собою право припинити доступ до Сайту, якщо: доступ до Сайту втрачений через відсутність зв'язку на маршруті від Користувача до Сайту; Користувачеві відмовлено в доступі до Сайту внаслідок порушення ним «Інтрукціі користування сайтом» (http://budget.factor.ua/faq.php) або перевищення обсягу прав на використання Сайту.

5.3. Компанія залишає за собою право за своїм вибором без попереднього повідомлення та / або роз'яснення причин: змінювати, виправляти, обмежувати, припиняти чи зупиняти дію Сайту і будь-яких його розділів (матеріалів, ресурсів, сервісів); відмовляти Користувачеві в доступі до користування Сайтом і / або будь-якого його розділу. Задоволення / розгляд потреб Користувача при використанні Сайту не є обов'язком Компанії.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Сайт може містити посилання на інші Інтернет - сайти. Дані сайти не перебувають під контролем Компанії і Компанія не несе відповідальності за зміст даних сайтів та / або зміст сайтів, посилання на які знаходяться на даних сайтах. Посилання на інші сайти включені в Сайт тільки для зручності користувачів і не означають згоду Компанії та його посадових осіб з вмістом даних сайтів. Інші Інтернет - сайти можуть містити посилання на Сайт без спеціального дозволу Компанії.

6.2. У разі незгоди Користувача з будь-яким з умов цієї угоди він зобов'язаний негайно припинити використання Сайту і / або будь-якого з його розділів.

6.3. У разі якщо компетентними органами / особами частина цієї угоди буде визнана недійсною, такою, що суперечить законодавству і не підлягає застосуванню, це не тягне неможливість застосування інших положень цієї угоди. Ця угода діє повною мірою в рамках, встановлених чинним законодавством.

6.4. До відносин в рамках цієї Угоди застосовується право України. Користувач і Компанія домовилися підкорятися при виникненні будь-яких спорів, що виникають у зв'язку зі справжньою угодою (використанням Сайту), виключно юрисдикції судів України.