21956 11

Дніпропетровська ОДА ділиться напрацюваннями з втілення ProZorro, приклади розпоряджень, договорів на товари та послуги, приклад файлу документації конкурсних торгів

15.06.16
Дніпропетровська ОДА на сторінці https://www.facebook.com/prozorro/ поділилася своїми напрацюваннями

Методическое пособие как работать в ProZorro 
https://goo.gl/idyBXi 

Распоряжение губернатора
https://goo.gl/JWlWk6 


Текстовые инструкции как регистрироваться и создавать закупки

Текстовая инструкция: https://goo.gl/qLJ8vx

Инструкция на prom.ua: https://goo.gl/NAZmDS

Общие принципы работы системы ProZorro:

https://youtu.be/S9gvc1ESads 

 

Видео-инструкция как регистрироваться и создавать  допороговые закупки 

а) Часть 1. Регистрация

https://youtu.be/ssR_-0VEh1A   

б) Часть 2. Создание  закупки

https://youtu.be/09gReowltJo 
в) Часть 3. Завершение и закрытие закупки

https://youtu.be/EeG3rfecyCQ   

 

FAQ (Ответы на часто задаваемые вопросы)
https://docs.google.com/document/d/1-gRRVSX0qTesa5gdlrYilX9ydKCp4vy2X_2HNyyKfvE/edit?usp=sharing 



Примеры шаблонов договоров согласованных с казначейством
1) договор на товар https://docs.google.com/document/d/1STAIMPTlB_71KvnSgtLM52YjRn8-KZkaiL6bcj-LWDM/edit?usp=sharing 

2) договор на услуги  https://docs.google.com/document/d/1KBxnto_pqJdOIHZUsslVUyylmssQ5ebi28vF4YlmN-s/edit?usp=sharing 

3) договор на строительство https://docs.google.com/document/d/1d-Jy2lBTaDpPXJ_GmfiNqpHe70Tki8KA5PwKVo6nbrY/edit?usp=sharing 

 

Что необходимо указывать в прикрепленных документах по документации конкурсных торгов

https://docs.google.com/document/d/1DGosBC3mDoNkuJwmUTkqlIadTfHM68-DmVCp3C4O4Ek/edit 

пример файла документации конкурсных торгов
https://docs.google.com/document/d/1hr830WjdIw8kIKn7Q3EhCeuCkLwYZqttuiZg08nHLN8/edit 

Также рекомендуем ознакомиться с  рекомендациями по работе с системой 
https://docs.google.com/document/d/1KTVlhwTD1se8m3AN8CxxXbk_MEt-cm1jPnNxkjamyIU/edit?pli=1 

 

Так-же можете использовать базу стандартных спецификаций с описанием тех требований к закупкам: http://infobox.prozorro.org/



Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити нас про це
загрузка...
Коментарі (11)
ирина
15.06.2016
вот и понятно теперь, откуда ноги растут))
Євген ирина
15.06.2016
Що ви маєте на увазі? Дніпропетровська ОДА просто с самого початку втілення була пілотною, тому в них багато напрацювань!
Тетяна
16.06.2016
Все одно, не розумію для чого проводити закупівлю, наприклад паперу, через майданчики, якщо купляємо її у магазинах через дорогу, зважаючи на ціну, доставку і де коли навіть"під чесне слово" тому що зараз немає коштів.Я вважаю, що такі процедури необхідно проводити великим підприємствам. А кошти спеціального фонду - власні кошти взагалі необхідно використовувати на наш розсуд. Хіба для того щоб цю процедуру освоїти, зрозуміти не потрібно мати окрему людину, чи все на бухгалтера. Вести нову посаду ніхто не дасть, тільки скорочуємо і що робити?
Олена
16.06.2016
До 200 тис. можна і не проводити закупки, тільки публікувати звіти якщо закупка більше 50тис. грн. Бо якщо закупати все підряд через іх аукціони, то не роботи ні результату не буде. І роботи торги на канцелярію це взагалі бредова ідея. А головна біль кому - звичайно нам, бухгалтерам, а доплачувати за це ніхто не буде.
ирина Олена
16.06.2016
можна... але на місцях (з лютого 2016) є листи з чітким, відкритим текстом про те, що всі закупки обовязково проводити через прозоро! і раз в тиждень звітувати - що купили, і як - з прозоро чи без і на скільки... а якщо без прозоро, то буде горе керівнику
олена
16.06.2016
ще одна система для відмиву коштів купіть програму програмне забезпечення ані техніки хто буде це робити бредова очередна ідея
Оксана
16.06.2016
Спасибо. Кое что узнала новое.
Роман
22.06.2016
Інформація подана в цій статті з окремих питань - застаріла і неактуальна, зокрема, примірної документації допорогових закупівель, прикладу оголошення, примірного положення про проведення допрогових закупівель. Крім того, шаблони договорів погоджені з казною , але в кожному регіоні - казначей - царьок, як захоче так і буде
Валентина
22.06.2016
Подскажите пожалуйста сумма закупивли 3000грн. это сумма накладной или договора
Надежда
29.06.2016
3000 грн. - це сума (не менше) в Договорі, тобто на одну закупівлю по класифікатору, наприклад папір закуповуємо на 3000 грн. протягом бюджетного періоду (2016 року), а накладних може бути і декілька
Людмила
05.08.2016
не потрібно витрачати час на кіпішування, краще один раз уважно почитати закон і його притримуватись, і все буде добре.