Пальне для перевезення переселенців: як оформити та що показати в обліку?
Документальне оформлення
Порядок документального оформлення цієї операції випливає з її суті. А суть останньої полягає у передачі та використанні матеріальних цінностей у рамках виконання цільової програми. Тобто йдеться про активи, придбані за рахунок коштів фінансування заходів цільового призначення. При цьому передача здійснюється між суб’єктами державного сектору в межах одного (відповідного місцевого) бюджету. З огляду на це, вважаємо за доцільне застосування підходів до оформлення й обліку операцій з внутрівідомчої передачі запасів.
Отже, оформлюємо зазначені операції в такій послідовності.
Крок 1. Оприбуткування придбаних ПММ
Передусім виконком місцевої ради має оприбутковати на баланс придбані ПММ. Підставою буде документ (накладна), отриманий від постачальника.
Водночас слід пам’ятати, що ОМС придбаває такі ПММ не для власних потреб (споживання), а для подальшої передачі закладу освіти. Тож при оприбуткуванні на баланс їх потрібно відразу виділити в окрему категорію активів. Як це зробити правильно, пояснимо трохи далі.
Крок 2. Передача ПММ
Натомість передача ПММ закладу освіти для ОМС є звичайною операцією з вибуття таких активів. У такому разі потрібно скласти Акт приймання-передачі (довільної форми).
В Акті варто зазначити:
-
Платне користування сайту передбачає:
- доступ до новин, статтей, довідників
- безлімітні завантаження всіх бланків
- відсутність реклами
місяць