Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

Установа отримала ОЗ або МНМА. І залишились начебто дрібниці — скласти необхідний документ та зарахувати актив на баланс. Але саме на цьому етапі нерідко виникають сумніви: який же документ оформлювати. У цьому матеріалі розглянемо найбільш поширеніші практичні ситуації та запропонуємо варіанти рішень.
За порушення умов договору постачання бюджетна установа нарахувала постачальнику пеню. Кошти надійшли на реєстраційний рахунок установи. До якого виду доходів належать ці суми та на які цілі їх можна витратити?
Комунальний заклад придбав новий транспортний засіб. У сертифікаті відповідності такого авто завод-виробник зазначив норму витрат палива. Але в Базових нормах витрат* марка придбаного авто відсутня. Чи правомірно застосовувати норми витрат палива, встановлені заводом-виробником, затвердивши їх розпорядчим документом керівника закладу?
Бюджетна установа замовила виготовлення містобудівної документації (генеральний план населеного пункту). Як показати в бухобліку витрати на виготовлення такої документації?
Направляємо працівника у відрядження за кордон. Сторона, яка приймає, частково відшкодовує працівникові вартість проїзду, зокрема, в сумі 300 євро. Проте вартість квитків буде більшою. Чи потрібно нам відшкодувати працівникові різницю вартості проїзду? І як підтвердити факт виплати стороною, яка приймає, 300 євро?
Бюджетна установа отримала компенсацію за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб (далі — ВПО). Як показати ці операції в бухобліку?
Минулого року бюджетна установа отримала грошову допомогу від ЮНІСЕФ. У 2025 році за рахунок цих коштів придбано обладнання для їдальні та оплачено ремонтні роботи. Чи потрібно під час оприбуткування такого обладнання застосовувати субрахунки 1311 та 5411?
Бюджетна установа має намір списати списати непридатну до використання комп’ютерну техніку. Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. Як правильно оформити цей документ?
Часом службовий автотранспорт виходить з ладу, а деколи навіть стає зовсім непридатним для подальшої експлуатації. Яка подальша доля такого майна? Хто має встановити непридатність такого авто та надати дозвіл на його списання з балансу? Які документи слід оформити для цього та як відобразити в бухобліку цю операцію? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете у цій статті.
У приміщенні бюджетної установи встановлено лічильник води, який визнано непридатним для подальшої експлуатації. Вартість такого вимірювального приладу включено до загальної вартості будівлі. Новий лічильник після встановлення плануємо обліковувати на балансі як окремий об’єкт. Чи правильно так вчинити? Чи необхідно робити переоцінку (уцінку) будівлі в такій ситуації? Чи можливо заміну лічильника віднести на витрати як ремонт приміщення?

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×