Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

У 2023 році бюджетна установа за рахунок коштів загального фонду придбала та оплатила дизельне паливо. За умовами договору пальне знаходилось на відповідальному зберіганні у постачальника. Відпуск придбаного пального здійснювався за талонами. У серпні 2024 році установа повернула постачальнику залишок талонів через розірвання договору, а постачальник — повернув за них кошти на рахунок установи. Як відобразити такі операції в бухобліку?
Установа обліковує на балансі (на субрахунку 1518) металобрухт, який було оприбутковано ще у 2017 році. Плануємо найближчим часом реалізувати цей металобрухт спеціалізованому підприємству. Однак наразі ціни на металобрухт нижчі, ніж його балансова вартість. Чи потрібно у зв’язку з цим змінювати балансову вартість металобрухту (робити уцінку)? Як правильно відобразити операції з реалізації брухту в обліку?
Бюджетна установа придбала лампи освітлення (енергоощадні LED-лампи та люмінесцентні). Як правильно вести облік таких ламп? Коли саме їх слід списувати з балансу: відразу після встановлення чи коли вони фактично стають непридатними? Чи підлягають вони утилізації?
Виконання будь-якого виду ремонтних робіт потребує належного документального оформлення. Які документи необхідно оформити установі, починаючи від планування до підбиття підсумків ремонтних робіт? Усі пояснення — в цьому матеріалі.
Сільська рада придбала бетонні стовпи та плити для встановлення огорожі біля будівлі. Такі роботи буде виконано власними силами установи. Як показати в обліку встановлення такої огорожі?
У цій статті розглянемо, як правильно бібліотекам відображати в бухгалтерському обліку надходження та списання бібліотечних фондів. Також поговоримо про особливості їх інвентаризації.
Перед ремонтом приміщення, обладнання, устаткування або транспортного засобу їх потрібно оглянути та скласти дефектний акт. Це документ, який підтверджує, що об’єкт потребує ремонту, виправлення дефектів. У цьому матеріалі розглянемо детальніше що це за документ «дефектний акт», для чого він потрібен, як його правильно скласти та за якою формою.
Вочевидь, кожна бюджетна установа, котра використовує службове авто, рано чи пізно має справу з талонами на пальне. Це й не дивно. Адже використання талонів дає змогу зафіксувати ціну на пальне на момент оплати. У подальшому відпуск нафтопродуктів відбувається саме за цією фіксованою ціною. Відтак це непоганий спосіб зекономити або, принаймні, убезпечити себе від різкого здорожчання «корму» для «залізного коня». Водночас порядок обліку талонів на пальне і, що найголовніше, їх списання нерідко викликають запитання і сумніви у бухгалтерів бюджетних установ. Відповіді на популярні запитання щодо оформлення й обліку паливних талонів ви знайдете у цій статті.
Нещодавно Кабмін уніс зміни до Порядку № 1314*, яким регламентовано механізм списання державного майна. У чому полягає суть цих змін, читайте в нашому матеріалі.
На балансі установи на субрахунку 1015 обліковується транспортний засіб. Також на цьому субрахунку ми обліковуємо шини до такого авто. Чи можна списати ці шини з балансу, якщо їм вже понад 20 років? Якими документами оформити таку операцію?

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×