Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

Мінфін наказом від 02.09.2014 р. № 879 затвердив Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, яке опубліковане на с. 4 цього номера. Цей документ з 2015 року замінить Інструкцію з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затверджену наказом Головного управління Держказначейства від 30.10.98 р. № 90. Тож давайте розглянемо, які зміни необхідно очікувати установам з 2015 року при проведенні інвентаризації активів і зобов’язань та оформленні її результатів.
У Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ передбачено субрахунок 115 «Тимчасові нетитульні споруди». Чули від колег, що зараз на цей субрахунок можна зарахувати малі архітектурні форми. Підкажіть, у якому документі визначено повний перелік об’єктів, які відносять до малих архітектурних форм? Часто вартість таких матеріальних цінностей перевищує 2500 грн. Чи означає це, що такі об’єкти необхідно відносити до основних засобів? Допоможіть визначити, який субрахунок правильно застосовувати для обліку зазначених об’єктів.
Загальноосвітня школа здає в оренду частину приміщення їдальні, в якій орендар розмістив буфет. З орендарем укладено довгостроковий договір. У період канікул буфет не працює, тому виникає запитання: як цей орендар має відшкодовувати вартість комунальних та експлуатаційних послуг в період канікул? Крім того, інші орендарі орендують приміщення школи в навчальний період погодинно для проведення занять у гуртках. Як у період канікул нараховувати орендну плату, суму відшкодування комунальних та експлуатаційних послуг таким орендарям-погодинникам?
Економія повинна бути економною. Нині, як ніколи, цей лозунг набув особливої актуальності. Як відомо, Кабмін урізав видатки на утримання бюджетних установ. Одним з таких заходів є реалізація «зайвих» легкових автомобілів, які використовуються для обслуговування бюджетних установ.
Благодійники запропонували виконати ремонт приміщення нашої установи та погасити заборгованість за комунальні послуги як благодійну допомогу. Як правильно оформити отримання такої допомоги? Чи потрібно складати і подавати Довідку про надходження в натуральній формі у разі отримання благодійної допомоги у вигляді робіт та послуг?
На балансе бюджетной организации как самостоятельный инвентарный объект числится тротуар с асфальтобетонным покрытием. Такой объект был введен в эксплуатацию в 1950 году и учитывается на субсчете 103 «Здания и сооружения». В связи с длительной эксплуатацией этот тротуар находится в непригодном состоянии (оформлен дефектный акт). Руководитель организации принял решение о замене старого асфальтового покрытия на современную тротуарную плитку. Плитку и все строительные материалы предоставляет спонсор, он же выполняет работы по ее укладке. В связи с этим возник ряд вопросов: 1. Обязательно ли списывать с баланса старый тротуар? 2. Как правильно документально оформить полученную тротуарную плитку от благотворителя? 3. Каким образом такие операции отражаются в бухгалтерском учете?
Снова на «повестке дня» военный сбор (ВС). Мы уже подробно описали процедуру его администрирования: плательщики, база налогообложения, ставка, сроки уплаты (читайте об этом в «Налоги и бухгалтерский учет», 2014, № 64, с. 17). На с. 13 сегодняшнего номера дали ответы на «горячие» вопросы по его уплате. Неохваченным остался разве что вопрос, что будет, если вовремя не уплатить ВС? С ним и предлагаем разобраться.
Практически ни одно бюджетное учреждение не обходится в своей деятельности без ксерокса или лазерного принтера. Очевидно, что для обеспечения бесперебойной работы этого оборудования периодически необходимо проводить заправку картриджей тонером, а иногда даже замену отработанных картриджей. Об особенностях учета этих материальных ценностей и порядка документального оформления операций, связанных с их использованием, расскажем в этой статье.

На территории сельского совета произведен ремонт уличного освещения. При проведении ремонтных работ организация-подрядчик использовала собственные материалы.

По результатам проведенных работ была составлена соответствующая документация, в том числе и акт выполненных работ. В этом акте были указаны виды проведенных работ и стоимость использованных при этом материалов.

Согласно какому нормативно-правовому документу разрешается указывать в акте выполненных работ стоимость использованных подрядчиком материалов? Следует ли сельскому совету оприходовать эти материалы?

В воинскую часть поступила благотворительная помощь от частного лица в натуральной форме (медикаменты, продукты питания, хозяйственные товары).

Как правильно оформить поступление таких материальных ценностей? Каков порядок учета полученной помощи? Нужно ли вносить изменения в смету в такой ситуации?


Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×