Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

З балансу бюджетної установи-орендодавця вибуває майно у зв’язку з його приватизацією орендарем шляхом викупу. Таке майно викуплено орендарем за ціною, визначеною за результатами незалежної оцінки. На вимогу Держаудитслужби установа-орендодавець провела переоцінку такого майна. Чи правомірні вимоги представників контролюючого органу? Як показати вибуття такого переоціненого майна в бухобліку?
Нещодавно податківці підготували роз’яснення* щодо правил формування податкового кредиту (далі — ПК) та податкових зобов’язань (далі — П3) для бюджетних установ — платників ПДВ. У цьому документі розглянуто всі ключові питання, з якими стикаються бюджетні установи — платники ПДВ. Далі більше.
Плануємо утилізацію комп’ютерної техніки. При цьому Порядком № 590* не передбачено проведення таких видатків у другу чергу. Підприємство, яке проводитиме утилізацію, пропонує укласти договір на утилізацію з платою за свої послуги у вигляді дорогоцінних металів, які будуть вилучені під час розбирання техніки. Чи правомірно це?
Спортивна школа орендує спортивний зал у гімназії. При цьому гімназія, як орендодавець, розраховує витрати електроенергії на основі кількості лампочок. Для цього середня кількість кВт, що споживає 1 лампочка за годину, множать на кількість годин проведення занять на місяць. Заняття проводяться до 18 год, з березня освітлення в залі не вмикається. Чи повинно це враховуватись при розрахунку витрат?
Установа планує встановити огорожу навколо адмінбудівлі. Чи потрібна проєктно-кошторисна документація (далі — ПКД) для виконання таких робіт? За яким КЕКВ проводити такі видатки? Як показати в обліку витрати на встановлення огорожі та обліковувати саму огорожу?
Коли слід міняти літні автошини на зимові? Чи робити наказ про заміну або ж достатньо акту встановлення? Як правильно обліковувати зимові автошини? Відповіді на ці запитання ви знайдете у цій статті.
Бюджетна установа отримала від користувача її платними послугами пеню за невиконання умов договору.
Незабаром перед кожним бухгалтером бюджетної установи постане відповідальне завдання — проведення річної інвентаризації. Начебто, загальна процедура інвентаризації всім добре відома. Але в умовах воєнного стану у бухгалтерів виникають певні запитання. У цій статті розповімо, як правильно організувати та провести річну інвентаризацію, а також як показати в обліку її результати.
Підбиття підсумків — найбільш відповідальний етап інвентаризації. Ідеальний варіант — коли не виявлено жодних відхилень. Тобто немає ані лишків, ані нестач. Але так буває не завжди. Тому у такому разі постає питання: як врегулювати розбіжності між фактичною наявністю активів і обліковими даними? Розбираємось.
Безоплатна передача ОЗ та ІНМА в межах одного органу управління – доволі розповсюджена господарська операція. Але при цьому запитань щодо її правильного відображення в бухобліку як установи, що передає майно, так й установи, яка його отримує, менше не стає. Особливо переймаюся питаннями щодо обліку установи-отримувачи. Тож, сьогодні звернемо увагу на основні правила здійснення операції з безоплатної передачи ОЗ та ІНМА в межах одного органу управління та засвоємо їх на прикладах.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×