Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

Бюджетна установа має на балансі службовий автомобіль. Яким чином визначити норми витрат пально-мастильних матеріалів (далі — ПММ) для службового авто? Яким нормативним документом керуватися? Як правильно списувати пальне, використане для роботи автотранспорту?
Працівник установи приніс на робоче місце власний принтер для використання в службових цілях. Причому працівник не планує дарувати зазначене майно установі. Чи потрібно оформити якісь документи з працівником у такому разі? Як правильно установі обліковувати таке майно?
Відновлення майна, яке зазнало ушкоджень унаслідок збройної агресії РФ*, — процес тривалий та потребує фінансових ресурсів. Якщо ж наразі установа не має достатньо коштів для відновлення таких об’єктів, їх можна законсервувати. Як відбувається процедура консервації? Які документи слід оформити? Як показати такі операції в бухобліку? Про все це читайте в нашому матеріалі.
Установа отримала ОЗ або МНМА. І залишились начебто дрібниці — скласти необхідний документ та зарахувати актив на баланс. Але саме на цьому етапі нерідко виникають сумніви: який же документ оформлювати. У цьому матеріалі розглянемо найбільш поширеніші практичні ситуації та запропонуємо варіанти рішень.
Відповідальність загалом – соціальна норма, яка передбачає розуміння особою наслідків вчинених дій або бездіяльності. Але юридична відповідальність вже закріплена у законодавстві. Юридична відповідальність - обов'язок вчиняти певні дії чи утриматися від їх вчинення. Наслідок порушення такого обов’язку - застосування до винної особи, заздалегідь визначених, примусових заходів. Один з видів юридичної відповідальності – матеріальна.
Як правильно оформити особисті речі працівників на робочих місцях, виявлені під час інвентаризації? Чи завжди їх слід визнавати лишками та оприбутковувати на баланс установи?
Бюджетна установа планує придбати таблички на двері вартістю до 1000 грн за одиницю. На який субрахунок їх оприбуткувати та як правильно далі вести облік?
Бюджетна установа планує зібрати власними силами системний блок загальною вартістю 52000 грн. Чи можемо ми придбати комплектуючі за КЕКВ 2210? Як показати цю операцію в бухобліку?
Заклад освіти отримав благодійну допомогу у грошовій формі. За рахунок цих коштів проведено заміну вікон у будівлі закладу. Роботи виконано підрядною організацією. Як правильно показати ці операції в бухобліку?
Установа планує провести невеликий поточний ремонт у приміщенні. Чи обов’язково для цього складати дефектний акт? Чи необхідно такий документ оприлюднювати в системі Prozorro?

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×