Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

Як правильно списати електроенергію, використану при зарядці електромобіля? Чи існують норми витрат електроенергії при використанні електромобілів? Як показати в бухобліку витрати на зарядку такого авто?
Бюджетна установа планує пофарбувати ворота та огорожу біля будівлі власними силами. Як правильно визначити та оформити потребу в матеріалах для проведення такого ремонту? На які законодавчі вимоги при цьому слід спиратися?
Бюджетна установа придбала запасний картридж для принтера. Плануємо використовувати такий картридж під час заправки тонером або заміни основного картриджа. Як правильно його обліковувати: на який субрахунок його зарахувати? Коли його можна списати?
На балансі установи є автомобіль KIA Cerato, на який 2 місяці тому установлено нові автомобільні шини 185/65R15. Але нещодавно одним колесом авто потрапило в яму на дорозі, при цьому постраждала одна шина – на ній утворився великий поріз. Чи можна списати цю шину, яка фактично стала непридатною для подальшого використання, але яка ще не пройшла норму середнього ресурсу (фактичний пробіг 5720 км при нормі середнього ресурсу — 65000 км)? Якщо так, то які документи для цього необхідно оформити?
Акт звірки взаєморозрахунків: що це, коли складається, зразок, правила заповнення, порядок вирішення розбіжностей, інструкція для бухгалтерів.
Працівник установи приніс на робоче місце власний принтер для використання в службових цілях. Причому працівник не планує дарувати зазначене майно установі. Чи потрібно оформити якісь документи з працівником у такому разі? Як правильно установі обліковувати таке майно?
Як відобразити в обліку витрати на розроблення проєктно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту приміщення: як витрати звітного періоду, віднести на збільшення первісної вартості об’єкта, що ремонтується, чи взагалі обліковувати як окремий об’єкт?
Під час ліквідації основних засобів можуть бути оприбутковані запасні частини, будівельні матеріали, дорогоцінні метали, металобрухт тощо. Як їх правильно оцінити, оприбуткувати та відобразити в бухобліку, розглянемо у цьому матеріалі.
Бюджетна установа обліковує на субрахунку 1812 металеві відра та каструлі, які стали непридатними для подальшого використання. Коли саме слід списувати такий інвентар з балансу: одразу після встановлення факту непридатності чи при переданні металобрухту до приймального пункту?
Згідно з рішенням міської ради головний розпорядник — виконком міської ради перерахував одержувачу бюджетних коштів — комунальному підприємству кошти за КПКВК 7670 та КЕКВ 3210 на поповнення статутного капіталу. Як правильно показати такі операції в бухобліку виконкому? Та чи повинні ці операції знайти відображення в фінансовій звітності виконавчого органу?

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×