Інформація по темі "" | Публікації по тегу

Статті: Бухгалтерський облік

Ситуація: бюджетна установа отримала від благодійника ноутбук зі встановленою операційною системою Windows (на правах користування). У документах, наданих благодійником, вартість комп’ютерної техніки та ОС зазначено окремо. А саме, згідно з Актом приймання-передачі вартість ноутбука становить 23700 грн, ОС — 7500 грн.
Установа списала основний засіб, який містить дорогоцінні метали. Це зазначено тільки в інвентарній картці. Як визначити вміст дорогоцінних металів, якщо нема техпаспорту на цей ОЗ? Як оформити здавання дорогоцінного брухту? Як класифікувати надходження від його реалізації та на які цілі можна їх витратити? Наведіть, будь ласка, приклад відображення цієї операції в бухобліку.
Бюджетна установа отримала благодійну допомогу — вживані меблі. В Акті приймання-передачі матеріальних цінностей благодійник зазначив найменування та їх кількість, але без вартості. Чи оприбутковувати таку допомогу? Якщо так, то як її оцінити та які документи слід оформити?
Установа обліковує на балансі земельну ділянку за нормативною грошовою оцінкою (далі — НГО). Цього року отримали витяг з технічної документації про НГО цієї ділянки для розрахунку земельного податку. Чи потрібно щороку змінювати вартість такої ділянки в бухгалтерському обліку на підставі щорічного коефіцієнта індексацій НГО?
Бюджетна установа придбала моноблок вартістю 19 тис. грн. Також окремо було придбано програмне забезпечення (далі — ПЗ) до нього на суму 10 тис. грн. Чи потрібно збільшувати первісну вартість моноблока на вартість ПЗ? На який субрахунок їх зарахувати: 1014 чи 1113?
Кабмін постановою № 566* уніс зміни до Типового положення**, яким визначено основні завдання та функціональні обов’язки бухгалтерської служби бюджетної установи та повноваження її керівника. Таким чином, наразі маємо нову редакцію Типового положення. А які саме нововведення щодо діяльності бухгалтерської служби та головбуха запроваджено, розповімо у цьому матеріалі.
Нещодавно податківці підготували роз’яснення щодо правил формування податкового кредиту (далі — ПК) та податкових зобов’язань (далі — П3) для бюджетних установ — платників ПДВ. У цьому документі розглянуто всі ключові питання, з якими стикаються бюджетні установи — платники ПДВ. Далі більше.
Бюджетна установа має на балансі вогнегасники, не придатні до використання. Чи може комісія установи самостійно ухвалити рішення про непридатність таких засобів пожежогасіння та відповідно списати з балансу? Чи обов’язково звертатися до спеціалізованого підприємства, яке здійснює повірку вогнегасників та надає висновки про їх технічний стан? Якими можуть бути наслідки недотримання таких вимог?
В установі відсутня матеріально відповідальна особа (далі — МВО) через тривалу хворобу. Чи можемо передати цінності, які перебувають на її відповідальному зберіганні, іншому працівнику? Як провести інвентаризацію за таких умов?
Бюджетні установи, на балансі яких є транспортні засоби (далі — ТЗ), неодмінно стикаються з питаннями обліку акумуляторних батарей (далі — АБ). У цій статті розглянемо, як правильно відображати в бухгалтерському обліку придбання, експлуатацію та списання автомобільних акумуляторів. Також поговоримо про особливості їх утилізації.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі
pw-image
Читайте сайт за ціною чашки кави
Платне користування buhgalter.com.ua передбачає:
  • доступ до новин, статей, довідників
  • безлімітні завантаження бланків
  • відсутність реклами.
Передплатники PRO-доступу, «Бюджетної бухгалтерії», «Оплата праці» та користувачі «FIT-Бюджет» отримують безкоштовний доступ до порталу бонусом до передплати.
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
70
грн/
місяць
Вже передплатили? Увійти
Передплата подовжується автоматично щомісяця, але відмовитися можна у будь-який момент. Я погоджуюсь з користувацькими умовами
ic-acc-pay
×